Gå til innhold

Hvor er det fint å bo utenfor Drammen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser det er en Drammens tråd her 😄 Men jeg vil flytte litt utenfor Drammen, hvor er det fint å bo da? :) Tenkte først på Sandvika. Alle svar er velkomne, jeg veit at det er forskjellige meninger 😊 Jeg er singel og vil kjøpe leilighet/hus. Jobber i Drammen.

Anonymkode: d7b74...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Asker, Bærum, Oslo?

Regner med at du mener i nærheten av Drammen, men i retning Oslo?

Da tror jeg du må se langt etter en enebolig som enslig. Leiligheter er det lite av også. Sandvika har mange leiligheter med ulik pris. 

Anonymkode: bafaf...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er budsjettet ditt? 
(Gamle) Asker er fint, i Lier er det flere fine områder. Jeg syntes ikke Sandvika er så stas, men Blommenholm og Bekkestua er jo greie områder :) 

Anonymkode: e89a3...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg ser det er en Drammens tråd her 😄 Men jeg vil flytte litt utenfor Drammen, hvor er det fint å bo da? :) Tenkte først på Sandvika. Alle svar er velkomne, jeg veit at det er forskjellige meninger 😊 Jeg er singel og vil kjøpe leilighet/hus. Jobber i Drammen.

Anonymkode: d7b74...019

vil du kjøpe hus, hvorfor ikke kjøpe på lier eller i drammen?

Det er jo veldig fint i drammen ihvertfall. Hadde kjøpt noe der, hadde jeg vært deg. 

Så får du kort vei til jobb.

Sandvika, Blommenholm osv er utrolig dyrt. 

Anonymkode: 7d3d6...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikersund i mitt hjerte! Engang moing, alltid moing. 🥰 Åmot/geithus i samme kommune er ikke like fint. 

Anonymkode: ffc2b...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vikersund i mitt hjerte! Engang moing, alltid moing. 🥰 Åmot/geithus i samme kommune er ikke like fint. 

Må bare legge til, ca. 30 minutter til drammen og hønefoss. Mannen min jobber i drammen, har gjort det i 11 år. Null problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...