AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Del Skrevet 23. august 2021 Jeg ser det er en Drammens tråd her 😄 Men jeg vil flytte litt utenfor Drammen, hvor er det fint å bo da? Tenkte først på Sandvika. Alle svar er velkomne, jeg veit at det er forskjellige meninger 😊 Jeg er singel og vil kjøpe leilighet/hus. Jobber i Drammen. Anonymkode: d7b74...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Del Skrevet 24. august 2021 Asker, Bærum, Oslo? Regner med at du mener i nærheten av Drammen, men i retning Oslo? Da tror jeg du må se langt etter en enebolig som enslig. Leiligheter er det lite av også. Sandvika har mange leiligheter med ulik pris. Anonymkode: bafaf...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Del Skrevet 24. august 2021 Hva er budsjettet ditt? (Gamle) Asker er fint, i Lier er det flere fine områder. Jeg syntes ikke Sandvika er så stas, men Blommenholm og Bekkestua er jo greie områder Anonymkode: e89a3...309 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Del Skrevet 24. august 2021 Tranby/Lierskogen er flott! Anonymkode: 3414f...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg ser det er en Drammens tråd her 😄 Men jeg vil flytte litt utenfor Drammen, hvor er det fint å bo da? Tenkte først på Sandvika. Alle svar er velkomne, jeg veit at det er forskjellige meninger 😊 Jeg er singel og vil kjøpe leilighet/hus. Jobber i Drammen. Anonymkode: d7b74...019 vil du kjøpe hus, hvorfor ikke kjøpe på lier eller i drammen? Det er jo veldig fint i drammen ihvertfall. Hadde kjøpt noe der, hadde jeg vært deg. Så får du kort vei til jobb. Sandvika, Blommenholm osv er utrolig dyrt. Anonymkode: 7d3d6...938 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Del Skrevet 24. august 2021 Vikersund i mitt hjerte! Engang moing, alltid moing. 🥰 Åmot/geithus i samme kommune er ikke like fint. Anonymkode: ffc2b...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vikersund i mitt hjerte! Engang moing, alltid moing. 🥰 Åmot/geithus i samme kommune er ikke like fint. Anonymkode: ffc2b...0ec Må bare legge til, ca. 30 minutter til drammen og hønefoss. Mannen min jobber i drammen, har gjort det i 11 år. Null problem. Anonymkode: ffc2b...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå