AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #21 Del Skrevet 24. august 2021 Kjøpe en del jumpsuits som passet gjennom hele gravideten. Man kan ta en genser over, så ser det ut som en vanlig bukse. Anonymkode: f7b31...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PunkCouture Skrevet 24. august 2021 #22 Del Skrevet 24. august 2021 Jeg har kjøpt meg waist extenders, så jeg kan bruke mine vanlige jeans litt lenger. Kjøpte også bh-extenders, men vet ikke om jeg kommer til å trenge de 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #23 Del Skrevet 24. august 2021 Tips: hm har gravid tskjorter og gravidsingletter med ammetilpasning som kan brukes både under graviditeten og etter. T-skjortene er litt lenger foran og pent snitt og så er det sånn åpning/kant under brystet. Disse brukte jeg masse hele graviditeten og hele barseltiden. Med førstemann kjøpte jeg gravidklær rundt ordinær ul uke 18, med andremann startet jeg å bruke det i uke 10-11. Jeg blir stor som gravid og uvel når det strammer på magen, og så følte jeg meg finere med gravid klær som satt penere enn vanlige klær når jeg var gravid. Men brukte vanlige cardigan og sånt så var ikke gravidklær fra topp til tå. Anonymkode: e5c20...fc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #24 Del Skrevet 24. august 2021 Denne feks er ammekjole, men er fin på gravide også https://www2.hm.com/no_no/productpage.0869854005.html?gclid=Cj0KCQjwsZKJBhC0ARIsAJ96n3U2Yg2Re0k0dACOCc_-JVKrw_TyVywW7uvFY5OEJ7uiSxcmrz0PwngaAv9-EALw_wcB Anonymkode: e5c20...fc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #25 Del Skrevet 24. august 2021 Disse bodde jeg omtrent i hele graviditeten og barseltiden: https://www2.hm.com/no_no/productpage.0433414038.html Anonymkode: e5c20...fc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #26 Del Skrevet 24. august 2021 Ingen. Du kan bruke akkurat hva du vil. Men stramme klær vil bli ubehagelige når du begynner å komme til 2-3 trimester. Kommer an på hvor mye mage du får og hvor mye du legger på deg. Jeg har i alle mine 3 svangerskap kjøpt vanlige klær. Men i større størrelse og annen passform enn til vanlig. Synes gravideklær er litt bortkastet. Anonymkode: a062d...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #27 Del Skrevet 24. august 2021 Her er graviditetsklær helt gull, så kommer vel helt an på kroppsfasong og hvor stor mage du får 😊 Jeg er selv veldig slank med spinkel benbygning og relativt lav - pluss en mage på størrelse med en medisinball. Så her må graviditetsshorts, bukser, joggebukser, t-skjorter og singletter og strømpebukser til. Alle vanlige singletter og t-skjorter krøller seg langt opp på magen. 💁♀️ Anonymkode: 523a2...728 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #28 Del Skrevet 24. august 2021 Begynte tidlig med mamma-jeans. 10-12 uker, fordi jeg var så oppblåst og ble kvalm hvis noe strammet om magen. Ellers brukte jeg noen mammakjoler og et par gensere, men mye vanlig klær også. Kjøpte de bare større så de passet. Anonymkode: f75bb...373 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #29 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ingen. Du kan bruke akkurat hva du vil. Men stramme klær vil bli ubehagelige når du begynner å komme til 2-3 trimester. Kommer an på hvor mye mage du får og hvor mye du legger på deg. Jeg har i alle mine 3 svangerskap kjøpt vanlige klær. Men i større størrelse og annen passform enn til vanlig. Synes gravideklær er litt bortkastet. Anonymkode: a062d...008 Men er jo bortkastet med masse vanlige klær som blir for store etter graviditet også🤷🏻♀️ Anonymkode: 7c0ed...6e3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #30 Del Skrevet 24. august 2021 sier som de andre: vent å se behovet. Ved første graviditet så var jeg i 3.trimester på vår og sommer. Og gikk da i mye kjoler. Noen passet av vanlige kjoler eller en del i ribbestrikket eller et par gravidkjoler. Hadde også noen gravidtopper, syns de sitter mye finere over magen en en oversized t-skjorte som bare gjør deg uformelig. jeg har en jobb hvor jeg kler meg pent, og syns det var verdt å invistere i et par bukser,topper og bukser som passet. nå er jeg gravid igjen med 3.trimester på vinteren. Så blir nok en del kjoler med stretch, gravidstrømpebukser med blazer, cardigan osv over. Og et par svarte mammabukser til jobb Anonymkode: 7c0ed...6e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #31 Del Skrevet 24. august 2021 Jeg kjøpte bare gravidtruser og gravidbukser. Noen pene bukser og jeans som jeg brukte på jobb, en tights og en joggebukse. Kjøpte noen amme-singleter og amme-BH-er mot slutten av svangerskapet. Anonymkode: b5ccf...354 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #32 Del Skrevet 24. august 2021 Trenden med Kg igjen: du trenger absolutt ikke gravidklær😅😅 Neida, ikke alle gjør det, men for de som har lyst på snitt som sitter litt fint på magen og ikke gå med magetopper når de vanlige klærne blir for korte, så er det jo fint å kjøpe inn noen basisklær som kan brukes😊 Kommer jo an på stilen man har. Men for min del når alle bukser sitter høyt og stramt i livet. Topper/t-skjorter er ganske stramme og korte til å ha oppe i bukse/skjørt og det samme med bluser, så ser det ikke så pent ut, ei heller så behagelig når magen kommer Anonymkode: 7c0ed...6e3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #33 Del Skrevet 24. august 2021 Jeg er liten og slank til vanlig. Etter uke 20 passet nesten ingen av mine vanlige klær. Kjøpte derfor en del. Blant annet kjoler, bukser, tights, shorts, truser, bh’er, og måtte til og med ha nye sko på grunn av vektøkningen...! Gikk opp 18 kilo, og magen var gigantisk. To måneder etter fødsel var jeg tilbake til min normale vekt, men ingen av buksene passet på grunn av bredere hofter(?). Anonymkode: e7ea1...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 24. august 2021 #34 Del Skrevet 24. august 2021 Ei sambuer jeg hadde brukte nesten bare kjoler, men terminen var tidleg høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #35 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Denne feks er ammekjole, men er fin på gravide også https://www2.hm.com/no_no/productpage.0869854005.html?gclid=Cj0KCQjwsZKJBhC0ARIsAJ96n3U2Yg2Re0k0dACOCc_-JVKrw_TyVywW7uvFY5OEJ7uiSxcmrz0PwngaAv9-EALw_wcB Anonymkode: e5c20...fc0 Men ikke superpraktisk om vinteren 😅 Anonymkode: d068f...4e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #36 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men er jo bortkastet med masse vanlige klær som blir for store etter graviditet også🤷🏻♀️ Anonymkode: 7c0ed...6e3 Nei de er enklere å få solgt. Og flere av de kan jeg bruke selv etter svangerskapet. Anonymkode: a062d...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #37 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei de er enklere å få solgt. Og flere av de kan jeg bruke selv etter svangerskapet. Anonymkode: a062d...008 Det er dødsenkelt å selge gravidtøy også. Anonymkode: b5814...640 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #38 Del Skrevet 24. august 2021 Kommer an på både stil, hva slags klær du har fra før, og hvilke behov du har f.eks på jobben. Og hvor stor du faktisk blir. Jeg kjøpte noen svarte gravidbukser til jobbruk først, en stund holdt det så lenge jeg brukte de lengre/ løsere toppene mine. (Elsket dog ikke den looken, da det først og fremst så ut som jeg hadde lagt på meg.) Investerte i en del kombinerte gravid/ammetopper etterhvert, Boob Design har mye fint. (Da gikk jeg fra å se småfeit ut i en løs tunika, til å plutselig ha tydelig gravidmage. Enig i at snittet på gravidklær vanligvis ser bedre ut.) Bruker de ennå, de er like fine uten mage. 😊 Anonymkode: 2a6ab...a4d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #39 Del Skrevet 24. august 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Kjøpe en del jumpsuits som passet gjennom hele gravideten. Man kan ta en genser over, så ser det ut som en vanlig bukse. Anonymkode: f7b31...7a0 Er det ikke slitsomt å gå på do da? Anonymkode: ab3e8...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #40 Del Skrevet 24. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Men ikke superpraktisk om vinteren 😅 Anonymkode: d068f...4e3 Da tar du en cardigan over. Anonymkode: ab3e8...543 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå