Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Den nekter å åpne den ferdiglastede torrenten. Noen som har noen ideer?
Nella Skrevet 22. september 2005 #2 Skrevet 22. september 2005 Når den er 100% ferdig nedlastet må du jo inn på folderen du har lagret den på og åpne med det programmet som kreves for å åpne filmen feks. Vi bruker mye Winrar til å pakke ut filmer og så funker alt fint. Vet ikke om jeg forstod deg riktig, men du kan ikke åpne de ferdige filene med azureus, det er jo bare et program for å laste ned filene.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2005 #3 Skrevet 25. september 2005 Nei, jeg får ikke åpnet opp filene jeg har lastet ned. Har gått før men nå går det ikke i det hele tatt.
Nella Skrevet 25. september 2005 #4 Skrevet 25. september 2005 Sjekket kommentarene der du har lastet ned fra at filene er ok og du har ikke slettet noen programmer fra maskinen som du egentlig skulle hatt... Filen er komplett og 100% ferdig. Har egentlig ikke flere forslag enn det, jeg bruker det samme og sliter ikke med noe ihvertfall. http://azureus.sourceforge.net/ se på siden der under FAQ kanskje det står noe?
Gjest Gitte Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 pakker du ut filene da? du ser kanskje at de som regel er .rar filer.. og det er ikke noe for wmp, vlc eller winamp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå