Gå til innhold

X svigermor angrep/ presset seg inn i mitt hus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.  Det hele startet i går kveld med at min x sendte meg melding pgr av min sønn ikke ble med i konfirmasjon til sitt søskenbarn.  Jeg har 2 bonus Barn som heller ikke ble med pgr av jeg egentlig skulle være på jobb, og det blir mye med 5 barn i konfirmasjon og mye forberedelser osv for kjæresten,  dette trengs ikke forklares siden de fleste mest sannsynligvis har forståelse for dette.  Vi har ikke barna denne dagen ettersom de skal være hos de andre foreldrene. Vi er sliten etter å ha 2 babyer og orket ikke ha barna med på konfirmasjon siden vi er sliten og første skoledag dagen etter. Derfor tok vi bare med 2 felles babyer.

Dette ble et helvetes til styr med barnemor,  flere meldinger osv. Vi forklarte hvorfor osv. Kort tid etter sender mormor melding og skriver om dette stemmer og sier at min kjæreste er en dårlig stemor +++. 

Det er min kjæreste som står for alt av innkjøp av klær,  klippe negler,  klipper hår,  vasker ører +++ alt av omsorg / vi har felles økonomi.  Men mor har aldri kjøpt vinter klær,  utstyr osv.

Vi har hatt greit samarbeid,  men min x tar ekstremt stor plass og skal alltid levere min sønn på døren,  levere noen poser og står der kjempe lenge,  sender meldinger til min kjæreste om dikt om hva min sønn har gjort denne uken,  sender snapper om selfier av den gamle kjærring hun er.  Det er helt utrolig at min kjæreste gidder/ holder ut hele greia. 

Men i dag rant begeret over for meg,  når mormor banker hardt på døren,  jeg holder en baby i hånden.  Hun prøver og presse seg inn i vårt hus,  baby skriker og blir preget av situasjonen.  Jeg skubber henne hardt unna og hun kommer igjen og skal presse seg inn for og snakke med min kjæreste,  siden hun mener det er hennes skyld at min sønn ikke ble med i konfirmasjonen. Jeg måtte skubbe henne,  sparke henne å slå henne med en kost for å få henne unna.  Det ble ropt og kjæftet høylytt så hele nabolaget hørte.  Jeg ringte politiet,  siden hun truet med å gjøre det samme.  

Dette godtar jeg ikke,  og er langt over streken,  jeg har beskyttet og godtatt alt for mye ovenfor min x. 

Vurderer å ringe politiet og ha besøksforbud,  eller la henne komme igjen og banke livskiten ut av henne om det gjentar seg.  

Hva ville dere gjort?

Alt dette for jeg ikke tok med min sønn i konfirmasjon, som han i ettertid sier at han ikke bryr seg om. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er så uryddig skrevet at det er helt umulig å få sammenheng. Barnemor til hvem? Mormor til hvem? Umulig å forstå.  Dere virker ikke riktig klok noen av dere er min konklusjon, stakkars barn som må vokse opp i dette voldelige kaoset. 

Anonymkode: cca04...d4c

• Liker 8
Skrevet

Du har selv valgt å sette fem barn til verden (eller bli sammen med ei med 2 fra før...) og da må man faktisk ta med alle selv om det er slitsomt eller dere ikke orker. 

Alt jeg får ut av innlegget er at stemor gjør alt med dine barn! Hvorfor stiller du ikke opp med daglig omsorg for egne barn?! Du kan fint hjelpe til med både hygiene, innkjøp og annet.. 

Du høres vanskelig ut! 

Mormor er heller ikke god, men å true med å banke henne?! Sykt! Du tror du er så tøff som truer med å banke ei eldre dame.... Det er du faktisk ikke! Gå til politiet, men legg fra deg denne attiduden din som er helt på trynet. 

Anonymkode: 626c8...f29

• Liker 2
Skrevet

Enten er dette tull eller så bør @moderator se om det er mulig å finne adressen til dette hjemmet, der en mann med baby på armen får til å hente et kosteskaft han så denger en gammel dame med. For barna bør sees til.

Anonymkode: 105d5...81e

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor enda en tråd? 

Anonymkode: a7a5e...c67

• Liker 2
Skrevet

Først - det er ikke OK for en mor eller mormor å sette føringer for en far og hans nye partner under noen omstendigheter så lenge samværet er bra for barna. 
Deretter - det var ikke deres helg, ergo hvis mor og mormor ønsket at barnet det er snakk om skulle delta i konfirmasjonen måtte de ta kontakt med foreldrene til konfirmanten og be om invitasjon og følge barnet selv (hardt men ja..)

Sist - nei det er ikke greit å kjeppjage noen som er tydelig preget av sin egen sinnsstemning med et barn på armen.

Jeg tenker det første du bør gjøre er å ringe fam.v for å avtale en ny megling ang hvilke forutsetninger samværet skal følges når det gjelder hvem som kjøper hva om hvordan levering skal foregå siden det tydeligvis ikke fungerer så bra for dere. 

Skrevet

Dette kan virkelig ikke ha blitt skrevet av en mann 🤣🤣🤣🤣. Høres ut om en episode fra norske rednecks. 

• Liker 1
Skrevet

Hva faen leste jeg nettopp... Det er så mange ekser, mødre, bestemødre og unger i denne fortellingen at jeg datt av i løpet av første avsnitt.

Skrevet

Lea gjennom det du skriver før du poster, og tenk over at de som skal lese dette her ikke har peiling på situasjonen og hvem som er hvem. Du skriver så rotete at det er vanskelig å skjønne noe av hvem som er hvem. 

Det sagt så synes jeg du høres ganske kjip ut selv også, som omtaler andre mennesker på den måten der. Og slå med en kost...? 

IKKE FÅ FLERE BARN.

Anonymkode: 86a16...591

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...