Gå til innhold

Er det mulig å få vaksinen hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært ute siden mars 2020 da pandemien startet, foruten å gå til postkasse/søppelkasse. Mat bestiller jeg hjem. Kan jeg få vasksinen hjemme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring korona telefonen i din kommune og spør de.

Skrevet
lupisnor skrev (19 timer siden):

Har ikke vært ute siden mars 2020 da pandemien startet, foruten å gå til postkasse/søppelkasse. Mat bestiller jeg hjem. Kan jeg få vasksinen hjemme?

Jeg jobber i hjemmetjenesten og vi satte vaksiner hjemme på de som ikke kom seg avgårde i vår. Men nå er alle vaksinert, så dette gjør vi ikke lenger. Jeg tenker det er på tide å gjøre noe med angsten din, for du kan ikke fortsette å ikke gå ut av huset ditt. Om du tenker at du ikke skal ut mere, så trenger du vel ikke vaksine heller?

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor går du ikke ut?

• Liker 1
Skrevet
Peonjenta skrev (5 minutter siden):

Hvorfor går du ikke ut?

Media har skremt folk i over et år og oppfordret folk til å være hjemme. Det er vel ikke rart noen blir så redde at de aldri går ut, desverre.

• Liker 4
Skrevet
Velour skrev (Akkurat nå):

Media har skremt folk i over et år og oppfordret folk til å være hjemme. Det er vel ikke rart noen blir så redde at de aldri går ut, desverre.

Ingen er blitt oppfordret til å isolere seg innendørs med mindre de er smittet. 

• Liker 2
Skrevet
Velour skrev (20 timer siden):

Jo det syns jeg er rart.  

• Opprett ny...