lupisnor Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Har ikke vært ute siden mars 2020 da pandemien startet, foruten å gå til postkasse/søppelkasse. Mat bestiller jeg hjem. Kan jeg få vasksinen hjemme?
Tough cookie Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Ring korona telefonen i din kommune og spør de.
reiseglad Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 lupisnor skrev (19 timer siden): Har ikke vært ute siden mars 2020 da pandemien startet, foruten å gå til postkasse/søppelkasse. Mat bestiller jeg hjem. Kan jeg få vasksinen hjemme? Jeg jobber i hjemmetjenesten og vi satte vaksiner hjemme på de som ikke kom seg avgårde i vår. Men nå er alle vaksinert, så dette gjør vi ikke lenger. Jeg tenker det er på tide å gjøre noe med angsten din, for du kan ikke fortsette å ikke gå ut av huset ditt. Om du tenker at du ikke skal ut mere, så trenger du vel ikke vaksine heller? 5
Velour Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Peonjenta skrev (5 minutter siden): Hvorfor går du ikke ut? Media har skremt folk i over et år og oppfordret folk til å være hjemme. Det er vel ikke rart noen blir så redde at de aldri går ut, desverre. 4
Alivamale Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 Velour skrev (Akkurat nå): Media har skremt folk i over et år og oppfordret folk til å være hjemme. Det er vel ikke rart noen blir så redde at de aldri går ut, desverre. Ingen er blitt oppfordret til å isolere seg innendørs med mindre de er smittet. 2
Djungelvrål Skrevet 25. august 2021 #7 Skrevet 25. august 2021 Velour skrev (20 timer siden): Media har skremt folk i over et år og oppfordret folk til å være hjemme. Det er vel ikke rart noen blir så redde at de aldri går ut, desverre. Jo det syns jeg er rart.
Anbefalte innlegg