AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Traff en random type på byen på lørdag. Tok han med hjem og vi hadde sex. Han dro tilbake på hotellet sitt etter et par timer etter dette. (Vi var på samme fest, men han var i byen min kun pga et utdrikningslag) Vi la hverandre til på snap og han har siden søndag sendt meldinger jevnt over fra morgen til kveld. God morgen meldinger, hva gjør du - midt på dagen meldinger og god natt meldinger. Er dette et tegn på at han vil bli bedre kjent og kanskje er litt interessert? Må sies at vi bor 4 timer unna hverandre, men jeg flytter snart slik at det blir ca 45 min mellom oss. Hva tenker dere? Vi er i 30 årene begge to. Anonymkode: 6829a...240
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Høres ut som han er interessert i mer kontakt. Har du lyst til å treffe ham noe mer? Anonymkode: 279e7...c37 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Hva tenker du når noen holder på sånn 🤯🤪 vil han "bli kvitt deg" og håper at dere aldri sees igjen eller .... 🤷♀️🤔 Anonymkode: e585e...26c 2
micromaya Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Er ikke dette ganske åpenbart? Klart han vil bli kjent med deg! 😀
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Takk for svar! Det var kanskje et teit spørsmål, men man blir så usikker i disse dager 😅 Anonymkode: 6829a...240 1
Doktor Dyregod Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 Hvis det er at han ikke vil noe mer, viser han det på en underlig måte vil jeg si. Kan hende du bør finne ut av hva du kan tenke deg og opplyse han om det
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 Han vil ha kontakt. Om det er noe seriøst han ønsker, eller evt bare mer sex, er vel det du må finne ut av. Men om du likte han så syns jeg da du skal gi han en sjanse. Anonymkode: 00171...80d
GrønnNellik68 Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 Det kan jo være som i tråden sex eller forhold der noen menn skriver at nei hun er ikke rette dama men helt greit å ha sex med henne til en finner henne en vil bli sammen med så vær litt forsiktig. Jeg har brent meg nok på de greiene der. Menn kan fint fortsette ha sex med deg om de er null interessert og da gir det mixed signals til en dame om at det kanskje er håp lell. Noen skriver at menn må ha sex for å finne ut om de vil bli sammen med damen, men menn har sex mange ganger og fortsatt ikke interessert og da mener jeg det er ærlig og redelig og si det til damen at jeg er ikke interessert i noe forhold, men liker å ha sex med deg så får jenta en sjanse til å ta ett valg om hun vil avslutte eller syns det er greit å fortsette med sex. Da har man en ærlig og åpen dialog som avklarer begge parter slik at man er på samme side. Men det er visst fryktelig vanskelig for mannfolk i dating verden ofte ser jeg igjen og igjen i tråder på fra fustrerte damer som er single og ser etter noe seriøst.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 Er du i 30-årene og må spørre om dette? Makan 😄 Hva tror du selv det betyr at han sender meldinger og snaps? At han IKKE vil ha kontakt? Anonymkode: 74d80...f14
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva tenker du når noen holder på sånn 🤯🤪 vil han "bli kvitt deg" og håper at dere aldri sees igjen eller .... 🤷♀️🤔 Anonymkode: e585e...26c 😂 Man kan undres hva annet de er usikre på og må søke andre til råds for i livet når de blir usikre på noe som er så klart. Anonymkode: 80196...911
Brunello Skrevet 24. august 2021 #11 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Traff en random type på byen på lørdag. Tok han med hjem og vi hadde sex. Han dro tilbake på hotellet sitt etter et par timer etter dette. (Vi var på samme fest, men han var i byen min kun pga et utdrikningslag) Vi la hverandre til på snap og han har siden søndag sendt meldinger jevnt over fra morgen til kveld. God morgen meldinger, hva gjør du - midt på dagen meldinger og god natt meldinger. Er dette et tegn på at han vil bli bedre kjent og kanskje er litt interessert? Må sies at vi bor 4 timer unna hverandre, men jeg flytter snart slik at det blir ca 45 min mellom oss. Hva tenker dere? Vi er i 30 årene begge to. Anonymkode: 6829a...240 Ærlig talt, hvorfor må du spørre om dette. Selvfølgelig er han interessert i det. Om ikke hadde han jo ikke sendt noe.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #12 Skrevet 24. august 2021 Bente1234 skrev (1 time siden): Det kan jo være som i tråden sex eller forhold der noen menn skriver at nei hun er ikke rette dama men helt greit å ha sex med henne til en finner henne en vil bli sammen med så vær litt forsiktig. Jeg har brent meg nok på de greiene der. Menn kan fint fortsette ha sex med deg om de er null interessert og da gir det mixed signals til en dame om at det kanskje er håp lell. Noen skriver at menn må ha sex for å finne ut om de vil bli sammen med damen, men menn har sex mange ganger og fortsatt ikke interessert og da mener jeg det er ærlig og redelig og si det til damen at jeg er ikke interessert i noe forhold, men liker å ha sex med deg så får jenta en sjanse til å ta ett valg om hun vil avslutte eller syns det er greit å fortsette med sex. Da har man en ærlig og åpen dialog som avklarer begge parter slik at man er på samme side. Men det er visst fryktelig vanskelig for mannfolk i dating verden ofte ser jeg igjen og igjen i tråder på fra fustrerte damer som er single og ser etter noe seriøst. Ja, nå vet jeg ikke helt hva jeg vil selv heller, så akkurat dét er jeg ikke så redd for 😊 Anonymkode: 6829a...240
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #13 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du i 30-årene og må spørre om dette? Makan 😄 Hva tror du selv det betyr at han sender meldinger og snaps? At han IKKE vil ha kontakt? Anonymkode: 74d80...f14 Jeg skrev over at det muligens var et teit spørsmål, men uansett alder så har man lov til å bli usikker 😉 Anonymkode: 6829a...240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå