Mogens Skrevet 11. november 2002 #21 Del Skrevet 11. november 2002 Til Gemma: Veldig leit å høre at mannen din har benyttet seg av andre enn deg selv.... Vil si at jeg hadde ALDRI funnet meg i noe slikt og gått fra ham uansett hva dere måtte ha sammen. Og SELVFØLGELIG er ikke dette din feil. Det er bare han som ikke har klart å styre seg :evil: Lykke til! Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angrende mann Skrevet 13. november 2002 #22 Del Skrevet 13. november 2002 Er en mann på 25, kjøpte selv sex når jeg var 20 på en tur i utlandet. Var full og ei sinnsykt fin dame kom å spurte meg på diskoteket om jeg ville ha sex, jeg var dum nok til å si ja. Fikk ingenting ut av det, tror nok det var fordi jeg ikke hadde så veldig lyst gitt. Har i ettertid angret VELDIG på dette og har nettopp blitt sammen med ei jente jeg er veldig glad i. Vet ikke åssen jeg skal fortelle henne dette, tror nok det tar noen år før jeg forteller henne dette vist jeg forteller henne i det hele tatt. Er ikke noe jeg er stolt av..... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mogens Skrevet 13. november 2002 #23 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg tror faktisk ikke jeg hadde sagt noe som helst! Tror bare jeg hadde prøvd å glemme episoden. Og hvis du angrer så mye som du skriver, så blir det jo aldri noe mer slikt heller ......... Mogens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2002 #24 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg er mann og har aldri kjøpt sex. Men jeg har vært på strippeklubber og opplevd hvor "gode" jentene er til å "lure" oss menn til å bruke penger på de ved å spille på vårt sex behov. Tror ikke dere kvinner trenger å være så fordømmende mot en mann dersom dere finner ut at han har kjøpt sex (antar nå at det IKKE er snakk om utroskap) før dere kom sammen. Vi må også bort fra myten om at alle horer er narkomane. Jeg tror det finnes mange vakre friske kvinner som er i denne "bransjen". Jeg er gift og ville ikke kjøpt sex, men jeg kunne nok brått gjort det dersom jeg var ung & single og f.eks. på guttetur i Amsterdam. Selv er jeg en helt vanlig mann som har normalt draget på damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 15. november 2002 #25 Del Skrevet 15. november 2002 Hm, menn blir vel ikke akkurat "lurt" til å bruke penger når de selv aktivt oppsøker strippeklubber og slike miljøer? Alle vet jo at dette er steder som ikke er kjent for å drive med veldedighet :blunke: Hvis en mann føler seg lurt i etterkant, så betyr det vel rett og slett at han er (var) naiv. Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. november 2002 #26 Del Skrevet 20. november 2002 Når jeg skriver "lurt" så er forklaringen denne: Jeg tipper at de fleste menn som havner på strippeklubber gjør det med en kompis gjeng. De færreste har tenkt å bruke noe særlig penger, men ender ofte opp det likevel. Selvfølgelig er vi naive, men nysgjerrigheten har sin pris. Dersom du for 10. gang er på strippeklubb så snakker vi vel ikke om å bli "lurt" lengre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå