Gå til innhold

Sammenheng mellom penisstørrelse og preferanse for analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles som at generelt de mennene med mindre penis er mer interessert i analsex enn de med stor penis. Er dette også deres erfaring?

Anonymkode: 5ad9c...488

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: f835f...53d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Føles som at generelt de mennene med mindre penis er mer interessert i analsex enn de med stor penis. Er dette også deres erfaring?

Tja, det er vel ganske naturlig? Enhver oppegående person vil vel tilpasse seg terrenget. Litt som at atletiske mennesker er mer åpen for å prøve avanserte/krevende sex stillinger enn tjukke mennesker.

Skrevet

Nei, det er ikke min erfaring. 

Anonymkode: 89271...86c

• Liker 4
Skrevet

Mannen min har 21 cm og vil fremdeles ha analsex. Jeg tør ikke.

Anonymkode: 74cde...db7

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Vil nok tro både de med stor penis og de med liten penis er like mye interessert.

Men de som får mest utbytte av analsex må vel være de med den minste penisen, ettersom det er verre/nesten umulig for en med stor penis å kjøre på bak der mtp smerte og tranghet.

Anonymkode: 4a9cc...d3a

Skrevet

Like stor interesse er min erfaring. Men det er jo naturlig at en mann med liten opplever mer friksjon dersom han har analsex fremfor en stor vagina.

Personlig erfaring som kvinne, så er en liten penis MYE deiligere å få i rumpa enn en stor. Med en stor er det så og si alltid litt smertefullt i starten uavhengig av oppvarming. Med en liten trengs omtrent ikke oppvarming. Ikke minst er det mindre fare for skader med liten fremfor stor. Med stor utvides åpningen mer og det kan komme rifter eller lukkemuskelen kan bli utvidet litt først døgnet. Veldig ubehagelig😞

Syns det er rart folk ikke tar størrelsen i betrakting når de snakker om analsex generelt. For her har størrelsen virkelig mye å si. Analsex med diger og med liten oppleves jo helt forskjellig. Stor=vondt. Liten =bare deilig

Jeg har så og si aldri analsex med min nåværende kjæreste pga han har for stor i både lengde og omkrets. De gangene vi har det må det planlegges og forberedes nøye og med laaang oppvarming. Rett og slett noe vi ikke har tid til i en travel hverdag og har vi litt tid er det andre ting vi foretrekker å prioritere enn masse tid på analsex😅

Men kjenner jo jeg savner det litt fordi jeg egentlig,liker det. Bare ikke med en stor🙈

Anonymkode: 87307...aff

• Liker 3
Skrevet

Nei, det er ikke min erfaring 

Skrevet

Det er heller ikke min erfaring.

Jeg var sammen med en mann med diiiiger penis. Han ville gjerne prøve. Det ble ikke aktuelt, for å si det slik.

Anonymkode: ce728...6cc

Skrevet

Hadde sex med en kar en gang som la ut om at han og eksen kun hadde analsex fordi penisen hans var så liten at hun kunne ikke kjenne noe i vagina. 
Jeg tenkte at den kan da umulig være så liten? Men jo, den var nok det. Vi hadde ikke analsex, men det ble med den ene gangen for PIV også 🥱

Anonymkode: 6c2e4...b5d

• Liker 1
Skrevet

Jeg viser interesse for det, og siden jeg har normal til tynn penis, så vet jeg at det faktisk er et håp. Jeg har selv hatt større ting oppi bak, og jeg vet hvor mye det krever, samt risiko for rifter etc.  Det de gjør på film, er ikke så spontant som de vil ha det til.

Anonymkode: 336d6...cea

Gjest Dustete
Skrevet

Jeg er interessert men veldig få jeg har fått gjøre det med.

Skrevet

Kan være fordi de er redde for at du ikke nyter vaginal sex med de like mye som med større peniser og tenker det ikke er noe problem ved analsex?

Skrevet

Ifølge kona mi så er jeg stor nedentil, men det har ikke stoppet henne fra og ønske analsex. Det som ifølge henne er viktigst er at hun stoler på meg, og at det er hun styrer hele analsexshowet. For hun sier at selv om det er et styr og litt vondt i starten så gir det henne også en heftig nytelse.

Anonymkode: 28c6b...70f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...