AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Altså for ungdommen vår? Anonymkode: d3136...178
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Når du synes det er ok at de har sex og vet at de bruker prevensjon Anonymkode: e265e...847 1
Ulrikke Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Jeg har tenkt 16 år.... Nå er vi straks der, og jeg må innrømme at jeg ikke er lei meg for at det ikke er en aktuell problemstilling 😉 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Det er et godt spørsmål. Jeg har en bekjent som lar 14 åringen ha overnatting av dama si. De har endel sex, da moren fant masse brukte kondomer når hun ryddet rommet 😅 Jeg selv ville nok ikke latt 15 åringen min ha en kjæreste på overnatting. Nå er hun (heldigvis) singel så det er ikke en problemstilling sånn sett, men .. Jeg tenker jo som så at om ungdommen ønsker å ha sex så finnes det nok av tidspunkter og steder der de kan ha det. Jeg selv mistet jomfrudommen på fryseboksen i boden til venninna mi mens foreldrene hennes var på hytta. (Dessverre en sann historie, ja!) Jeg ønsker jo ikke at datteren min skal «oppleve» det samme, men heller ha sex hjemme på et trygt sted slik at det også er en fin opplevelse. Nå har vi et veldig åpent forhold så jeg er også åpen for å ta stilling til det den dagen hun er i et forhold der hun kan tenke seg å ha sex. Det er jo ikke sånn at ungdommen nødvendigvis har sex når de overnatter heller, men jeg tror ikke at jeg går noe under 16 år egentlig. Men igjen, det er mye som spiller inn, varighet på forholdet, hvor godt man kjenner kjæresten, forholdet til egen ungdom, det er mye som avgjør her egentlig .. Anonymkode: a6dd5...1d9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 Når de er gift. Anonymkode: 9d325...d37 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå