AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Hva tror dere lønner seg over en ca 10-års periode? Anonymkode: 84c43...500
Hanna! Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Av de to valgene ville jeg lett valgt å kjøpe leilighet. Jeg ville aldri satsa alt på bitcoin. De kan sikkert stige 1000%, men er ikke så usannsynlig om du mister alt heller. Om du skal kjøpe bitcoin tenker jeg at du enten bare burde sette litt inn der, eller at du virkelig forstår bitcoin og politikken i ulike land osv. Derimot kan det være å leie og investere i et globalt indeksfond kan være ok. Spørs litt hvor du vil bo. Om du vet du vil bo i én spesifikk by resten av livet, ville jeg kjøpt der, da er du sikker på at markedet ikke stiger vilt mye.
Knirke Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Dette er KvinneGuiden, hvor 99% eier bolig og mener det er den beste investeringen du kan gjøre i livet, og de fleste har risikovilje tilnærmet lik 0. Jeg ville spurt et annet sted😂 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Egentlig et fantsstisk spørsmål🤓sagt fra en som har både leilighet og bitcoin. Og indeksfond. 🥴🥴🤭🤭 Anonymkode: 83899...b76
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Kjøp leilighet med maks lengde nedbetaling. Deretter sparer du 80% indeksfond og 20% bitcoin/ethereum. Rebalanser etter hvert.. Anonymkode: 203a3...afb 2
Serpent Skrevet 4. september 2021 #6 Skrevet 4. september 2021 (endret) free forex signals is a complex process of managing cryptocurrency assets, which includes many trading strategies - scalping, long-term investments, arbitrage, margin trading, and is always performed on specialized cryptocurrency exchanges like Binance, BitMEX, Bittrex, Kraken, Coinbase, Kucoin, etc. Endret 4. september 2021 av Serpent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå