AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Tenker typ bilder på history, instagram(history) osv. Han slenger som regel en kommentar på hvert bilde (ikke offentlig) . I tillegg kom det en kommentar på et bilde av meg, hvor han skrev nice nice. Så er spm; er det dødt hjemmebane? Er han interessert, eller er det null mening bak? Jeg forholder meg som uinteressert grunnet situasjonen hans. Men lov å være nyskjerrig. Anonymkode: 05630...e03
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Han kjeder seg vel og føler seg ikke verdsatt hjemme. Anonymkode: ec9d6...8ca
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Hva slags «mening» skulle det liksom være? Anonymkode: ef56a...5e3
visp Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 Det betyr at han kommer til å gjøre det samme med en annen kvinne (unnskyld; andre kvinner) også om det mot formodning skulle blitt noe mellom dere. 9
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 Han gjør det med mange kvinner, dette er en gift mann som vil sjarmere, for å ha en på si😊 Anonymkode: 47727...a11 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han gjør det med mange kvinner, dette er en gift mann som vil sjarmere, for å ha en på si😊 Anonymkode: 47727...a11 Ikke sikkert han gjør det med flere. Han er ikke en player type. Anonymkode: 05630...e03
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Han kjeder seg vel og føler seg ikke verdsatt hjemme. Anonymkode: ec9d6...8ca Han har ikke respekt for kona og vil sannsynligvis aldri respektere ts heller, om han møter en annen. Anonymkode: 90eeb...d79 6
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #9 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Han har ikke respekt for kona og vil sannsynligvis aldri respektere ts heller, om han møter en annen. Anonymkode: 90eeb...d79 Jeg skal ikke involvere meg, slapp av . Jeg er bare ikke vant til å få mld fra gifte. Men lurer på mye her. Vil det si at han tester meg ut nå? Vedkommende kommenterer på alle bildemld mine. Ikke negativt for meg det, men lurer på hva han vil med dette. Kan noen svare meg? Dette er jo en godt voksen mann. Anonymkode: 05630...e03
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #10 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skal ikke involvere meg, slapp av . Jeg er bare ikke vant til å få mld fra gifte. Men lurer på mye her. Vil det si at han tester meg ut nå? Vedkommende kommenterer på alle bildemld mine. Ikke negativt for meg det, men lurer på hva han vil med dette. Kan noen svare meg? Dette er jo en godt voksen mann. Anonymkode: 05630...e03 Hva han vil? Ha sex. Anonymkode: 88293...3e4 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #11 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva han vil? Ha sex. Anonymkode: 88293...3e4 Hvordan vet du det? Og hvordan skal han komme frem til å det, skal han tilslutt spørre? Han vet jo at jeg vet han har kone. Han er også av typen som ikke stikker seg mest ut. Anonymkode: 05630...e03
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #12 Skrevet 24. august 2021 Er du ny på planeten? Han vil vel flørte litt, sjekke om han har draget. Antakelig ikke noe mer enn det. Anonymkode: ef56a...5e3 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #13 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan vet du det? Og hvordan skal han komme frem til å det, skal han tilslutt spørre? Han vet jo at jeg vet han har kone. Han er også av typen som ikke stikker seg mest ut. Anonymkode: 05630...e03 Han håper nok at ved å gi deg oppmerksomhet, får han det samme tilbake. Og at du tar steget videre. Anonymkode: 88293...3e4 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #14 Skrevet 24. august 2021 Han trenger en ego-boost. That’s all Anonymkode: 87d77...eaa 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #15 Skrevet 24. august 2021 Det er så mange sånne menn (og sikkert kvinner, men jeg har ikke erfaring derfra siden jeg er kvinne selv). De få gangene jeg eller noen andre legger ut bilde av meg på story eller face, eller jeg har bursdag, så kommer det melding fra minst 5-10 menn. Gifte eller i forhold. Det er de samme hver gang. Jeg spyr. Det er en grunn til at de ikke kommenterer offentlig - fordi de vet det ikke er stuerent. I stedet for å «like» et bilde eller gratulere med dagen så kommer det mld på DM eller messenger om hvor fint bildet er, håper alt er bra og «forresten, hvordan står det til med kjærligheten for tiden»? Blir flau på deres vegne. Hvem tror de at jeg er? En som blir smigret av kommentarer fra opptatte menn, gjerne mye eldre enn meg? Tipper de holder på sånn med alle de tror de har sjans hos. Jeg lar enten være å svare, eller, hvis det er en person jeg må forholde meg til i hverdagen (sjef, bekjent, kunde av jobben, ex med felles venner) så svarer jeg enten med tommel opp eller at det går helt strålende med kjærligheten, ha en fin dag. De som kun kommenterer «nice» eller med en eller annen emoji i DM, de bare overser jeg. Du lurer på hva de vil? De kaster ut fiskestangen sin over hele linja og ser om de får napp på en liten flørt eller ja til å ta et glass vin. På tross av kone/samboer. År etter år etter år. Bunnslam, kaller jeg det. Anonymkode: 9bf36...be6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå