Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

På barnas hus sa de at bleiabøtta burde stå på noe for å unngå at bleiene varmes opp av varmekablene og stinker.. Men hva har dere bleiebøtta stående på?🤔🤔

Anonymkode: aa148...0e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke bleiebøtte. Utrolig unødvendig. Opplever at det stinker verst hos de med bleiebøttd...

Anonymkode: 9f5a9...a62

• Liker 8
Skrevet

Bleiebøtte? Hva er det??

Anonymkode: d2468...4d6

• Liker 1
Skrevet

Vår henger på stellebordet, den står ikke på noe

Anonymkode: cec98...38b

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har ikke bleiebøtte. Utrolig unødvendig. Opplever at det stinker verst hos de med bleiebøttd...

Anonymkode: 9f5a9...a62

Ja godt mulig.. vi er helt nye på dette «feltet» og prøver den ut siden vi uansett fikk den gratis av barnas hus… men mulig de folkene du har besøkt nettopp har hatt bleiebøtta direkte på varmekablene?😅😅

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde bleiebøtte i ca en måned før den ble byttet ut med vanlig søppelbøtte. Bleiebøtte er det mest oppskrytte noen sinne synes jeg, hele badet stinket skitne bleier uansett hva jeg gjorde med bøtta. Nå er ungen 2 år og jeg bruker ennå vanlig søppelbøtte, og er ute med søpla hver dag. Funker mye bedre enn den bedritne bleiebøtta med svindyre refills. 

Anonymkode: 96f18...f57

• Liker 10
Skrevet

Sånt underlag man har under varme panner :) 

• Liker 2
Skrevet

Vi har vår i dusjkabinettet. Vi har et lite bad. Tar bøtta selvfølgelig ut når vi skal dusje :) 

vi har god erfaring med bøtta. Opplever ingen dårlig lukt. Vi har bleier i sånne poser også da :) 

Anonymkode: 7f4da...3bc

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde den stående ved stellebordet jeg hadde på stua i starten. (Enklere for alle parter på natt) Flyttet oss inn på badet etter noen mnd og den stod rett på varmekablene. Synes ikke det lukta noe særlig egt. 

Synes det ble dyrt med refill posene, så jeg gikk over til hundeposer og bleieposer fra levvel(tror jeg) og Libero. 

Det var først da vi begynte med fast føde at bleiene lukta noe som helst

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja godt mulig.. vi er helt nye på dette «feltet» og prøver den ut siden vi uansett fikk den gratis av barnas hus… men mulig de folkene du har besøkt nettopp har hatt bleiebøtta direkte på varmekablene?😅😅

Det er en grunn til at de er gratis. Totalt unødvendige, da du mest sannsynlig må tømme bøtten flere ganger om dagen de første ukene, da de kun rommer fire bleier. Du kan ikke bruke vanlige poser heller, (ikke da eldste var baby ihvertfall) og må kjøpe spesielle poser til spesielle priser. 

Vi kjøpte heller Søppelbøtte med lokk på biltema og fp avfallsposer på butikken. 

For å svare på spørsmålet ditt. Du kan sette bleiebøtta på en stødig litt bred krakk 😊 

Anonymkode: 3c957...ba1

• Liker 7
Skrevet

Jeg syntes at det stinke helt forferdelig, både før barnet begynte med fast føde og etterpå. 

Det var helt umulig å ha bøtta stående på gulvet på badet, varmekablene varmet jo opp bleiene og innholdet  så det stinka jo sykt mye verre 🤢 Så, jeg hadde bleie bøtta utendørs. 

Refillposene var sykt dyre så jeg kjøpte turkis rull med poser fra ikea. Bleie bøtta var ok pga den komprimerte bkeiesøppelet og er da praktisk hvis en har dårlig plass til søppla, men ellers så var det bare tull å ha det. 

Vi hadde angel are som vi fikk gratis fra babyshop. 

Anonymkode: 8f390...962

• Liker 1
Skrevet

Stor pedalbøtte fra Ikea rett på varmekablene her. Lukter kun når vi åpner bøtta og i noen minutter etterpå. Helt levelig for min del. Bleiebøtta ble kastet, luktet ikke noe mindre, og upraktisk og dyr i bruk.

Anonymkode: 6ac57...23f

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det er en grunn til at de er gratis. Totalt unødvendige, da du mest sannsynlig må tømme bøtten flere ganger om dagen de første ukene, da de kun rommer fire bleier. Du kan ikke bruke vanlige poser heller, (ikke da eldste var baby ihvertfall) og må kjøpe spesielle poser til spesielle priser. 

Vi kjøpte heller Søppelbøtte med lokk på biltema og fp avfallsposer på butikken. 

For å svare på spørsmålet ditt. Du kan sette bleiebøtta på en stødig litt bred krakk 😊 

Anonymkode: 3c957...ba1

Vår kan tømmes en gang i uken og rommer helt utrolig mye 😂 

har Sangenic bleiebøtte med sånn kasett i. Er en mild duft av den og er veldig god å tett. Lukter ingen ting på badet fra bøtta annet en rent 😊 har den på varmekablene.. de står ikke på så mye nå da

Anonymkode: 983d9...72b

Skrevet

Fullammingbleier går i en vanlig søppelbøtte med lokk som står utenfor badet og bleier fra fast føde er introdusert går rett ut med en gang.

Anonymkode: 63715...758

• Liker 1
Gjest 123 eller noe
Skrevet

Vi bruker egentlig bare sånn Lillego-rull og kaster etter hver drolteblei, det blir for mye lukte. Men han er 3 og går ikke så ofte, vet ikke om det blir annerledes nå med en nyfødt. Har aldri opplevd stank av varmekabler da uansett 😕

Skrevet

Vi forsøkte å sette den oppå både det ene og det andre. Men det luktet fortsatt grusomt. Hvem er det som mener det er en god ide å oppbevare avføring i en bøtte på badet over flere dager? 

Kvitta oss med den bøtta relativt kjapt. Gikk heller over til å putte hver bleie i en hundpose, sette den rett utenfor døra og ta det med rett i søppla hver gang vi gikk ut. 

Anonymkode: 6c119...b95

• Liker 1
Skrevet

Mulig bæsjen til sønnen min lukter roser men jeg er iallefall fornøyd med den bleiebøtta :) litt flaut å ta med den pølsa av en avfallspose ut for å kaste eneste, så venter til mørkets frembrudd 😂 vi har den ikke stående på varmekabler da, mulig det er der det ligger

Anonymkode: e98f4...b23

Skrevet

Vi har søppelbøtte på utsiden av badet, lukter ingen ting. Har vanlig pedalbøtte. 

Anonymkode: 34833...9ba

Skrevet

Har sett fra ikea; bøtte med lokk og tre sånne små bokser som henger på stellebordet. Opplever lite eller ingen dårlig lukt, selv etter fast føde, men vi kaster posen med bleier hver til annenhver dag. Bor i fjerde etasje i blokk, uten veranda og uten heis, så det er uaktuelt å gå ut med bæsjebleier med engang. 

Anonymkode: 20086...5bc

Skrevet

Står rett på flisene

Anonymkode: 5dae6...551

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...