Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tjener 300 000 i året. Jobber fulltid. ca 40 timer i uken. Ingen utdannelse. Føler meg skikkelig underbetalt. Jobber i butikk hvis det er av interesse........

Anonymkode: 2f752...c1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tjener bare 144 kroner i timen? Her lukter det utnyttelse lang vei. Meld deg inn i en fagforening og snakk med sjefen og krev høyere lønn.

Anonymkode: 673ca...562

• Liker 1
Skrevet

Hvor lenge har du jobbet der? 

Jeg tjener ca 580.000 i året + bonus. 

Skrevet

Hva jobber du som? Er det netto eller brutto?  

Jeg jobber som freelancer. Jobber mellom 10-60t uken og har gjort det de siste ti årene, gjennomsnitt vil jeg gjette 25t uken. Jeg har tjent alt fra 100k til 800k brutto. I år blir det nok ca 700k.

Anonymkode: a7e2b...34d

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hva jobber du som? Er det netto eller brutto?  

Jeg jobber som freelancer. Jobber mellom 10-60t uken og har gjort det de siste ti årene, gjennomsnitt vil jeg gjette 25t uken. Jeg har tjent alt fra 100k til 800k brutto. I år blir det nok ca 700k.

Det er netto. Men hva jobber du som? Ble litt nysgjerrig..

TS

Skrevet
1 hour ago, Strange Doll said:

Hvor lenge har du jobbet der? 

Jeg tjener ca 580.000 i året + bonus. 

2 år :( 

TS

Skrevet

Har du spurt om høyere lønn?
Ta en samtale med sjefen din om det. Ha klar gode argumenter for hvorfor du fortjener høyere lønn. Vis gjerne til resultater og din markeds verdi.
Jeg har gravis gått opp i lønn over 2,5 år, men har bedt om det og vist til hva jeg leverer. De ville i starten tilby meg ca 650 000, fikk presset det opp 100 000, osv osv. Ligger nå på 970 000 + bonus og tillegg. 

Anonymkode: e257c...cf4

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er netto. Men hva jobber du som? Ble litt nysgjerrig..

TS