AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Del Skrevet 23. august 2021 Kunne tenkt meg å prøve noe her, men har rett og slett ingen peiling på produktene. Jeg er i midten av førti årene og begynt å få kråketær rundt øynene, synlige rynker i pannen og ser huden er begynt å «sagge» litt (visst det gir litt meining om hva jeg mener). Sliter litt med store porer og glinsende panne. Liker clarins og produkter innen Ole Henriksen. Men lyst til å teste ut koreanske produkter Hva anbefaler dere? Anonymkode: f741e...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Del Skrevet 23. august 2021 Der er INGEN produkter som kan gjøre at kråketær, rynker og slikt forsvinner, annet enn botox og restylane (som er injeksjoner, ikke produkter). Bare så du vet det. Ikke la deg lure av alt annet. Der finnes INGEN vitenskapelige studier som viser til kremer og produkter som hjelper mot aldringstegn. Er kun forebygging som hjelper (solkrem, retinol osv) Anonymkode: 09e9e...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FlikkFlakk Skrevet 24. august 2021 #3 Del Skrevet 24. august 2021 Jeg vil anbefale deg å lese deg opp om koreansk kosmetikk, da er det lettere for deg å plukke ut produkter som passer for akkurat din hud. Jeg begynte med å lese meg opp, det kan virke som en jungel, men det er egentlig ikke det når du har fått litt kunnskap om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Del Skrevet 24. august 2021 Vær obs på at de aller fleste koreanske produkter også tester på dyr. Det vil si de for eksempel spruter kjemikalier inn i øynene på kaniner for å teste reaksjonen. Noe som medfører mye smerte og frykt. Det er ganske jævlig. Anonymkode: 16426...07a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Del Skrevet 24. august 2021 Kjøp deg et retinolprodukt og en god krem I stedet. Søk opp trådløft og spar til det (det gjør jeg 😜), syntes det er en myte bedre måte å gjøre rynkene litt mindre synlig på enn botox.. Anonymkode: 65696...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kunne tenkt meg å prøve noe her, men har rett og slett ingen peiling på produktene. Jeg er i midten av førti årene og begynt å få kråketær rundt øynene, synlige rynker i pannen og ser huden er begynt å «sagge» litt (visst det gir litt meining om hva jeg mener). Sliter litt med store porer og glinsende panne. Veldig synlige rynker vil ikke bli bedre av hudpleieprodukter, her må du oppsøke hudsalong og få botox. Men: huden kan føles plumpere og mer balansert med en god hudpleierutine. Har brukt koreansk hudpleie alle år, og er veldig fornøyd. Jeg handler selv på skinsecret.no, der kan du få gratis konsultasjon med hudpleier, pluss bacelux.no. Noe handler jeg på jolse.com. AnonymBruker skrev (12 timer siden): Vær obs på at de aller fleste koreanske produkter også tester på dyr. Det vil si de for eksempel spruter kjemikalier inn i øynene på kaniner for å teste reaksjonen. Noe som medfører mye smerte og frykt. Det er ganske jævlig. Det stemmer ikke at «de fleste» koreanske produkter er testet på dyr. Dyretesting i Korea er ulovlig, men i f.eks. Kina er det påbudt at produktene testes på dyr før salg slik at noen koreanske merker tester. Eventuelt at en tredjepart tester i Kina uten at den koreanske siden er involvert. Store merker som Cosrx, Klairs, Purito og Benton er cruelty free. Huskeregel: hvis merket selges lovlig i Kina (altså ikke gjennom tredjepart) er det ikke cruelty free. AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kjøp deg et retinolprodukt og en god krem I stedet. Søk opp trådløft og spar til det (det gjør jeg 😜), syntes det er en myte bedre måte å gjøre rynkene litt mindre synlig på enn botox.. Retinol funker veldig bra, det er vel en av de få ingrediensene det finnes vitenskapelig dekning for å si at funker. Men retinol er en sterk ingrediens og jeg anbefaler ikke en nybegynner med hudpleie å hoppe i det uten mye og god research😊 Anonymkode: a717f...505 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #7 Del Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Veldig synlige rynker vil ikke bli bedre av hudpleieprodukter, her må du oppsøke hudsalong og få botox. Men: huden kan føles plumpere og mer balansert med en god hudpleierutine. Har brukt koreansk hudpleie alle år, og er veldig fornøyd. Jeg handler selv på skinsecret.no, der kan du få gratis konsultasjon med hudpleier, pluss bacelux.no. Noe handler jeg på jolse.com. Det stemmer ikke at «de fleste» koreanske produkter er testet på dyr. Dyretesting i Korea er ulovlig, men i f.eks. Kina er det påbudt at produktene testes på dyr før salg slik at noen koreanske merker tester. Eventuelt at en tredjepart tester i Kina uten at den koreanske siden er involvert. Store merker som Cosrx, Klairs, Purito og Benton er cruelty free. Huskeregel: hvis merket selges lovlig i Kina (altså ikke gjennom tredjepart) er det ikke cruelty free. Retinol funker veldig bra, det er vel en av de få ingrediensene det finnes vitenskapelig dekning for å si at funker. Men retinol er en sterk ingrediens og jeg anbefaler ikke en nybegynner med hudpleie å hoppe i det uten mye og god research😊 Anonymkode: a717f...505 Skinsecret fører også et eller to helt veganske merker om jeg husker rett også. Anonymkode: 232db...b42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå