AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Jeg har avbestilt timen min flere ganger nå, jeg gruer meg sånn, men samtidig så vil jeg ta den. Kan jeg ringe koronatlf og snakke med dei om det? Eller hvem ringer jeg ?😅 og er det sånn at jeg ikke får muligheten til å ta vaksinen om jeg utsetter det nå? Anonymkode: ed677...51e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Det er ikke farlig å ta den Dersom du har sprøyteskrekk kan du be om å få ligge på en seng, det hjelper. Det er den minst vonde vaksinen jeg har tatt, og jeg har vel tatt alle. Anonymkode: 46b1b...a90
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ikke farlig å ta den Dersom du har sprøyteskrekk kan du be om å få ligge på en seng, det hjelper. Det er den minst vonde vaksinen jeg har tatt, og jeg har vel tatt alle. Anonymkode: 46b1b...a90 Er ikke redd sprøyten, veldig redd for bivirkning og sitte blant mange folk. Spesielt etter jeg har tatt den og må sitte å vente i 20 min. Da sitter jeg bare å Vente på at jeg skal reagere på den.. Får angst av å tenke på det. Noen som vet om en kan ha med samboeren eller en venninne ? 😛 Anonymkode: ed677...51e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke redd sprøyten, veldig redd for bivirkning og sitte blant mange folk. Spesielt etter jeg har tatt den og må sitte å vente i 20 min. Da sitter jeg bare å Vente på at jeg skal reagere på den.. Får angst av å tenke på det. Noen som vet om en kan ha med samboeren eller en venninne ? 😛 Anonymkode: ed677...51e Jeg vet ikke om å ha med noen, men jeg selv fikk ligge på "bakrommet" med en mann fra røde kors som passet på meg. Har veldig sprøyteskrekk. Det er nok litt fra kommune til kommune. Anonymkode: 46b1b...a90 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 Ja du kan ta med samboer eller venninne. Ser ingen grunn til hvorfor du ikke skal få lov til det, men si tydelig i fra så ikke de tror at den personen også skal ha vaksine. Ellers - slutt å sløs med ressursene. Det koster for Norge å kjøpe inn vaksiner, og det tar mye tid at du ringer koronatelefonen. Det er jo en grunn til at linjene alltid er opptatte. Anonymkode: 2f590...602
zemer Skrevet 23. august 2021 #6 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja du kan ta med samboer eller venninne. Ser ingen grunn til hvorfor du ikke skal få lov til det, men si tydelig i fra så ikke de tror at den personen også skal ha vaksine. Ellers - slutt å sløs med ressursene. Det koster for Norge å kjøpe inn vaksiner, og det tar mye tid at du ringer koronatelefonen. Det er jo en grunn til at linjene alltid er opptatte. Anonymkode: 2f590...602 De blir bare glad for alle som tar.
Collan Skrevet 23. august 2021 #7 Skrevet 23. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Er ikke redd sprøyten, veldig redd for bivirkning og sitte blant mange folk. Spesielt etter jeg har tatt den og må sitte å vente i 20 min. Da sitter jeg bare å Vente på at jeg skal reagere på den.. Får angst av å tenke på det. Noen som vet om en kan ha med samboeren eller en venninne ? 😛 Anonymkode: ed677...51e Alle som er på vaksinestasjonen skal ha på seg munnbind, så du har mindre sjanse til å bli smittet der enn på butikken. Hvem som får anafylaktisk sjokk etter vaksiner er ikke mulig å forutsi. Jeg har tatt mange vaksiner og aldri fått det, men det kan skje neste gang, derfor skal man alltid sitte 20 minutter. Sjansene for det er imidlertid veldig mye mindre enn at du blir smittet av Coronaviruset om du ikke tar vaksinen. Jeg vet at de tillater at foreldre er med når f. eks. personer med Downs syndrom skal vaksineres. Du får ringe din kommune og høre om de har noen egne regler for folk med angst. 2
Yvelia Skrevet 23. august 2021 #8 Skrevet 23. august 2021 Kjære deg, du høres ut som meg. Ta med samboer/venninne og evt ring korona telefonen og be de notere at du er redd slik at de som tar imot deg vet det. Jeg fikk tilbud om å sitte i eget avlukke slik at jeg ikke så noen eller ligge på seng. De tilbydde meg også hjemmevaksinering. Jeg endte opp med å ta den på nesten normal måte, hehe. Ring korona telefonen og si det som det er. Jeg ringte 3 ganger før jeg ble tatt skikkelig på alvor, da gråt jeg i telefonen og traff på en super dame. Hilsen vaksinert;-)
Anbefalte innlegg