AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Jeg Googler bilstolpose og får opp så mange treff på noe som heter fotmuffe 🤔 Er dette det samme? F.eks denne https://www.babyshop.no/fotmuffe-lyserosa/p/287474?country_override=NO&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=p-shopping-no-css-high-new&gclid=EAIaIQobChMImJa39ubH8gIVEZCyCh3oIgCpEAQYCyABEgIGf_D_BwE Men når jeg leser på produktene så står det ofte "Universell design passer til de fleste standard barnevogner." Så da blir jeg veldig usikker... Anonymkode: 1de4a...635
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Fotmuffe er trekk til å ha på vogna. Bilstolpose er en spesiell pose som er tilpasset selene i bilstolen. Det er ikke det samme. Anonymkode: 22e7b...e53
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fotmuffe er trekk til å ha på vogna. Bilstolpose er en spesiell pose som er tilpasset selene i bilstolen. Det er ikke det samme. Anonymkode: 22e7b...e53 Så den jeg linket til er et vogntrekk? 🤔 Rart det kommer opp så mange slike når jeg søker "bilstolpose". Originalpris er også over 700 kr. Dyrt for et trekk på vognen gitt. Anonymkode: 1de4a...635
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så den jeg linket til er et vogntrekk? 🤔 Rart det kommer opp så mange slike når jeg søker "bilstolpose". Originalpris er også over 700 kr. Dyrt for et trekk på vognen gitt. Anonymkode: 1de4a...635 Neida, fotmuffe er vognpose. Det burde du jo skjønne når det er hva om dukker opp når du Googler. Små vognpose og bilstolposer er i grunn samme greia, tror ikke det er noen vognposer lengre som ikke har åpning til seler i rygg.. Anbefaler Easygrow sine bilstolposer (og vognpose for øvrig om du vil ha med glidelås midt på, og ikke en på hver side, da er det Voksi som stiller seg best). Vi hadde vinter-bilstolpose til novemberbabyen, men det ble veldig varmt selv om den var åpen, så skal kjøpe vårpose til januarbabyen. Supplerer med teppe over hvis vi skal trille et stykke fra bil og mål 🙂 Anonymkode: 72d90...9e7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fotmuffe er trekk til å ha på vogna. Bilstolpose er en spesiell pose som er tilpasset selene i bilstolen. Det er ikke det samme. Anonymkode: 22e7b...e53 Nei det er ikke trekk til vogna. Begrepet "fotmuffe" brukes både for vognpose og bilstolpose. Stusset på det samme selv for noen mnd siden da jeg skulle bestille. Anonymkode: a505e...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå