Gå til innhold

Trange jeans

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jeansjente83_*
Skrevet

Jeg er ei jente på 22 som liker å gå i trange jeans, jeg bruker de hele tiden. J

eg studerer og de jentene som studerer på samme sted som meg bruker også trange jeans, ,men med en gang de kommer hjem, skynder de se å skifte til joggebukser eller andre typer "kosebukser".

Mens jeg liker å gå i trange jeans også når jeg er hjemme, jeg kunne aldri tenkt meg å bruke joggebukser til noe annet en til trening.

Men når mine venniner ser at jeg bestandig bruker jeans, så sier de alltid, "hvorfor bruker du jeans hele tiden? Det er da my mer behagelig å gå i noe annet hjemme."

Det kan nok stemme at de syntes det, men det syntes ikke jeg, og jeg er lei av at folk skal kommentere mine klesvaner. Jeg trives i mine trange jeans.

Hva liker andre her? Skifter dere fra jeans med en gang dere kommer hjem?

Eller går dere med jeans hjemme også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg faktisk gått i jeans i hele dag.. utrolig nok. Pleier alltid å ha på meg kosebukse når jeg er hjemme hele kvelden.. men ikke i dag.. :klø: hvorfor det a...

Skrevet

Jeg liker å gå med jeans, og jeg har jeg tatt på meg jeans en dag, (dvs nå går jeg mest med jeans for tiden bare ikke alltid de er trange da) så går jeg med den hele dagen. Gidder ikke gå med klær som jeg ikke syns er godt å ha på bare for at det skal se fint ut.

Men det hender av og til, hvis jeg er i sløve-modus og kommer hjem og er sliten at jeg syns det er deilig å rive av meg klærne og trekke på meg en løs og ledig stoffbukse.

Skrevet

Eg skiftar til kosebukse/joggebukse med eingang eg kjem inn døra heime :)

Skrevet

Skifter til shorts eller kosebukse med en gang jeg kommer hjem jeg og. Har noe med at det er så varmt hjemme at det blir ubehagelig å styre rundt i "skikkelige klær". (Har resturant under oss, og vi bruker aldri varme :) )

Skrevet

Jeg skrifter til flisbukse eller en annen deilig bukse. Jeg får vondt i hoftene av å ha for stramme bukser på for lenge, og jeg synst ikke det er behagelig å slappe av med stram bukse.

Skrevet
Eg skiftar til kosebukse/joggebukse med eingang eg kjem inn døra heime :)

Jeg også. Orker rett og slett ikke å gå i trange bukser hele dagen. Og det er jo faktisk ikke bra heller...

Skrevet

Pleier ikke skifte når jeg kommer hjem. Bruker som regel ikke bukser jeg synes er ubehagelige..

Skrevet
Pleier ikke skifte når jeg kommer hjem. Bruker som regel ikke bukser jeg synes er ubehagelige..

Jeg bruker heller ikke bukser jeg syntes er ubehaglige, jeg føler meg veldig komfertabel i trange jeans.

Jeg føler meg derimot ubehagelig i joggebukser/kosebukser. Jeg liker den følselsen trange jeans gir meg.

Skrevet

jeg synes jeans er behagelig nok når jeg skal være aktiv i hverdagen, både på jobb og andre steder, men når jeg kommer hjem og skal ligge henslengt i sofaen og bare daffe, kanskje sove litt på sofaen eller hva som helst, så synes jeg faktisk det er mer behagelig med noe løst og mykt.

ikke bare det, men jeg synes jeg kan bruke jeansene mine lenger før vask dersom jeg faktisk ikke bruker dem hele dagen. så da blir det færre vask på dem og lenger levetid.

man kan faktisk like å gå i jeans selv om bytter når man kommer hjem.

men om du liker å gå i jeans også hjemme, så har da vennindene dine like lite med det å gjøre som du skulle hatt med at de går i joggebukser.

Skrevet

Jeg skifter noen ganger bukse når jeg kommer hjem, men da tar jeg heller på meg den trange jeansen! Har en jeans jeg synes er veldig behagelig, men den er for trang til å bruke ute (synes jeg da, synes ikke jeg ser bra ut i for trange bukser). Har aldri likt dette med å gå i treningsbukser hjemme. Da føler jeg meg ikke vel, liker faktisk å gå med trange bukser når jeg er hjemme, også når jeg skal sitte i sofaen. Og joggebuksene bruker jeg når jeg trener. Har selv fått kommentar om at jeg går i for "fine" klær hvis jeg feks skal ut å jobbe i hagen eller går tur i skogen. Men saken er at jeg går i samme type bukse nesten uansett hva jeg gjør!

Ikke bry deg om hva andre mener. Du vet da selv hva du liker å gå i? Og hvis venninene dine liker å gå i dasseklær, må da du kunne få gå i vanlige klær :)

Skrevet (endret)
Har aldri likt dette med å gå i treningsbukser hjemmeHar en jeans jeg synes er veldig behagelig, men den er for trang til å bruke ute (synes jeg da, synes ikke jeg ser bra ut i for trange bukser).
Endret av jeansjente83
Skrevet
Jeg også. Orker rett og slett ikke å gå i trange bukser hele dagen. Og det er jo faktisk ikke bra heller...

Hva mener du med at det ikke er bra?

Gjest Tristessa
Skrevet

Tipper det går veldig mye på vane, tidligere pleide jeg alltid å dasse rundt i pysjbukser eller noe annet mykt og deilig hjemme. Nå er det jeans for alle penga, føler at jeg aldri våkner til skikkelig dersom jeg ikke har på meg klær jeg ikke kunne tenkt meg å gå ut av huset i...

Skrevet

Jeg skifter så fort jeg kommer inn døra, så lenge jeg ikke skal noe senere på kvelden. Er mye mer behagelig å gå rundt i kosebukser enn i jeans, i vert fall for meg. Men det viktigste er jo nettopp det - at det er behagelig - så hvis du syns trange jeans er behaglig å gå med så fortsett med det.

Skrevet
hvis du syns trange jeans er behaglig å gå med så fortsett med det.

Det er det jeg mener og takk for det :):)

Skrevet

Jeg skifter sjelden fra jeans til annen type bukse når jeg kommer hjem, unntaket er om sommeren og det egentlig er for varmt til bukse. Jeg ha bare behagelige jeans så har ikke noe behov for å skifte. Dessuten føler jeg meg mer presentabel med dongeribukse enn en joggebukse...Det hender jo at det kommer folk på døra eller at man plutselig må ut en tur...

Skrevet

det første jeg gjør når jeg kommer hjem er alltid å hoppe rett i en kosebukse! :) ikke pga at den jeg går i nødvendigvis er ubehagelig, men er ekstremt glad i å gå hjemme og dasse rundt i herlige koseklær ;)

Skrevet
Hva mener du med at det ikke er bra?

mulig hun tenkte på at det å gå i trange bukser kan føre til sopp i underlivet?

nå er jo jeans naturstoff, så du slipper ihvertfall unna sånn sett, og bruker du undertøy i naturstoff også så er vel kanskje ikke faren så stor?

men trange bukser gjør uansett at det blir mindre luft der nede, og mindre luft gjør at det kan danne seg sopp.

men det blir jo litt som debatten om å barbere seg, noen får sopp kun av å barbere seg, andre får sopp av å gå i trange bukser.

det KAN være uheldig å gå mye i trange bukser, men kjenner du ingen plager og har gjort det i "alle år", så går det nok greit. og kjenner du noe, så er det jo bare å endre på. ;)

Gjest Gjest_Guest_*
Skrevet

Jeg går med trange jeans hele tiden, og kunne ikke tenkt på gå i noe annet. Jeg syntes det er viktig å se litt bra ut når man er hjemme også.

Til dere som kaster jeansen med en gang der kommer hjem, hvorfor bruker dere dem til å begynne med, hvis dere syntes de er så ubehaglige?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...