Gå til innhold

hvor skal vi bygge hus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! :)

Jeg sitter og kikker på ulike hus-typer, og har lyst å begynne tanken på å sette opp eget hus om et par års tid. Problemet vårt er hvor skal vi bygge??? Noen andre som har samme problem? Nå bor vi i Trondheim, og jeg flyttet hit for 4 år siden. Min samboer kommer herfra, og han har lyst å bo her. Jeg har begynt å få lyst til å flytte hjemover (ca 25 mil herfra), og bygge hus der. Alle mine venninner bor der. Føles som om vi aldri blir enige om dette, og jeg begynner å bli litt rastløs... Vi er helt enige om at vi vil være sammen resten av livet, og liker egentlig ikke å snakke om husbygging... vi bare utsetter problemet. Men nå har jo jeg bodd på hans hjemsted i 4 år, bør vel han kunne prøve å bo på mitt hjemsted også??

Noen råd, tips, eller kommentarer????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er vel forskjell på å "prøve å bo på ditt hjemsted" og å finne, planlegge og bygge drømmehuset på ditt hjemsted?

Skrevet

joda... jeg er jo villig til å bo der i en leilighet før vi evt. begynner å bygge hus da... :) Så jeg håper bare at han er villig til å prøve det... men han blir bare sur og nedfor når jeg nevner det...!

:(

Skrevet

Trives du der dere bor nå da? Eller vil du flytte "hjem" bare for å gjøre det? Finn ut hvorfor du vil flytte, sjekk litt med priser på tomter osv. Jobb, hva er mulighetene for det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...