Gå til innhold

Sleepyhead babynest. Hva er inni undersida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en brukt Sleepyhead babynest. Det var en hard og stødig plate nederst, under noe slags madrassgreie. Den var så perfekt å løfte med seg når det var nødvendig.

Men så ble det vaskbare vasket, og jeg aner ikke hvor det har blitt av den harde plata. Derfor kjøpte jeg brukt babynest via finn, helt likt trodde jeg. Men denne hadde bare en kjip slags "madrass" som fort klumpet seg. Ikke noe plate nederst. Gikk ikke like bra å løfte mens baby var oppi. 

Så hvordan er disse nestene når de er nye? Hadde de jeg kjøpte den første av fiksa en super løsning selv? Eller har nestet i utgangspunktet en super slags plate nederst, som ikke fulgte med ved mitt andre kjøp?

Anonymkode: 06229...81d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ikke være noe hard plate. 

Anonymkode: 41be4...e4d

Skrevet

Mener du den papplaten som kommer med? Den skal fjernes under bruk og kun brukes ved oppbevaring. Om den har blitt kastet er det bare å klippe ut en ny bit av noe papp, men den skal som sagt ikke har inni under bruk.

Anonymkode: 8cdba...7c7

Skrevet

Du skal ikke løfte nestet med baby oppi.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.8.2021 den 21.40):

Mener du den papplaten som kommer med? Den skal fjernes under bruk og kun brukes ved oppbevaring. Om den har blitt kastet er det bare å klippe ut en ny bit av noe papp, men den skal som sagt ikke har inni under bruk.

Ikke papp, det var noe hardere.

Anonymkode: 06229...81d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...