AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Hei! jeg trenger tips angående passende gardiner, bilder osv til Jotuns «antikkgrå». (Spesielt gardiner er av interesse 🌸) Hele stuen er malt i antikkgrå (angrer litt på det, da jeg syns det er vanskelig å finne fint interiør til). Lister er bomull; samt dører og karmer. Noen som har samme farge på veggene og har litt interiør tips? Blir super glad om noen har bilder å dele også; om dere har lik farge 😊 Anonymkode: 4ed3e...4e1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Alt passer jo til gråfarge. Anonymkode: d7fba...0ed 4
Mhmjadda Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Hva er det som blir vanskelig? At fargen blir rar? Ville tenkt den passet til det meste, problemet er kanskje vel så mye kombinasjonen bomull-antikkgrå-interiør (fordi en av fargene ser skitten ut?). Ville tenkt at både blått og grønt ville vært fint.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Mhmjadda skrev (3 timer siden): Hva er det som blir vanskelig? At fargen blir rar? Ville tenkt den passet til det meste, problemet er kanskje vel så mye kombinasjonen bomull-antikkgrå-interiør (fordi en av fargene ser skitten ut?). Ville tenkt at både blått og grønt ville vært fint. Det er helt riktig, jeg burde kanskje skrevet det over her når jeg tenker meg om. bomull listene blir sånn skitten/gul i fargen ☹️, og da kræsjer alt annet og føler jeg.. satt å tenkte på at jeg slapp å male de listene, men kanskje jeg bør hoppe i det. Anonymkode: 4ed3e...4e1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Alt passer jo til gråfarge. Anonymkode: d7fba...0ed Ikke nødvendigvis med bomull listverk, det får et sånt gult utseendet, jeg syntes det har vært litt vanskelig å finne passende ting. Anonymkode: 4ed3e...4e1
Mhmjadda Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er helt riktig, jeg burde kanskje skrevet det over her når jeg tenker meg om. bomull listene blir sånn skitten/gul i fargen ☹️, og da kræsjer alt annet og føler jeg.. satt å tenkte på at jeg slapp å male de listene, men kanskje jeg bør hoppe i det. Anonymkode: 4ed3e...4e1 Haha, jeg brukte også maaaasse tid på å prøve og finne farger som gikk til bomull fordi jeg ikke orket å male listene... Men hvis de først irriterer deg så mal dem! Det blir så mye bedre! Angrer på at jeg ikke gjorde det før 😛
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 Mhmjadda skrev (3 timer siden): Haha, jeg brukte også maaaasse tid på å prøve og finne farger som gikk til bomull fordi jeg ikke orket å male listene... Men hvis de først irriterer deg så mal dem! Det blir så mye bedre! Angrer på at jeg ikke gjorde det før 😛 Ja for ingenting passer til det! Det blir feil uansett hvordan jeg vrir og vender på det 😒 Det er fabrikkmalte lister også; de er så glatte liksom… ser for meg at det ikke er bare bare å male over 😒 Anonymkode: 4ed3e...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå