AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #61 Del Skrevet 24. august 2021 On 8/23/2021 at 7:36 PM, AnonymBruker said: Å kalle damer i 40-årene for eldre tenner hvertfall ingen fnist. Anonymkode: e3cc9...f11 ikke? Jeg har i hvert fall fnist godt av påstanden om at damer i 40-årene er "eldre damer". Anonymkode: 61f15...be1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #62 Del Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (På 23.8.2021 den 19.36): Å kalle damer i 40-årene for eldre tenner hvertfall ingen fnist. Anonymkode: e3cc9...f11 Haha, samme tenkte jeg, ble nesten litt fornærmet som fersk 40-åring 😄 Anonymkode: bd6fa...3bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #63 Del Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er 40, onanerer (altså bruker vibrator), noen få ganger i uka, iblant kan det gå flere måneder mellom hver gang. Men jeg har et aktivt sexliv med kjæresten så har lite onanibehov. Onanerte sjelden før jeg fikk kjæreste også. Onanere flere ganger om dagen er jo ekstremt. Har du ikke et liv og fornuftige ting å gjøre?? Anonymkode: 55e78...1f2 Skjønner heller ikke hvordan det er mulig å onanere flere ganger om dagen. Jeg er 32år og i min beste seksuelle alder, men likevel onanerer jeg toppen 2 ganger på de mest ivrigste dagene. Langt ifra hver dag, men kan bli tett i perioder (eggløsningen). Kanskje hun onanerer, men ikke kommer? Anonymkode: 66ec2...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #64 Del Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er 40, onanerer (altså bruker vibrator), noen få ganger i uka, iblant kan det gå flere måneder mellom hver gang. Men jeg har et aktivt sexliv med kjæresten så har lite onanibehov. Onanerte sjelden før jeg fikk kjæreste også. Onanere flere ganger om dagen er jo ekstremt. Har du ikke et liv og fornuftige ting å gjøre?? Anonymkode: 55e78...1f2 Det var ikke meg du spurte, men jeg svarer likevel. Jeg onanerer også flere ganger per dag. Det tar bare et par minutter hver gang for å få orgasme, hvorfor i alle dager skulle det hindre meg fra å ha et liv og fornuftige ting å gjøre? Hvis jeg ikke onanerer, er jeg så kåt hele dagen at det blir vanskelig å gjøre fornuftige ting. Kvinner har ulik grad av sexlyst, det burde også du vite. Anonymkode: 39f48...405 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #65 Del Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det var ikke meg du spurte, men jeg svarer likevel. Jeg onanerer også flere ganger per dag. Det tar bare et par minutter hver gang for å få orgasme, hvorfor i alle dager skulle det hindre meg fra å ha et liv og fornuftige ting å gjøre? Hvis jeg ikke onanerer, er jeg så kåt hele dagen at det blir vanskelig å gjøre fornuftige ting. Kvinner har ulik grad av sexlyst, det burde også du vite. Anonymkode: 39f48...405 Men ingen er kåt hver dag. Anonymkode: 66ec2...239 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #66 Del Skrevet 25. august 2021 Samboer på 48 har siden overgangsplagene startet sluttet helt å tenke på sex. Den nye elskerinna på 41 får aldri nok. Tror også elskerinna har to andre menn i tillegg siden jeg ikke tar meg tid til å treffe henne mer enn 1 gang i uka. Anonymkode: 88855...8cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #67 Del Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Dere er i kategorien eldre. Over halvveis i livet vil jeg kalle eldre uten at det behøver å være negativt. Anonymkode: 7a8e5...7a8 Men denne logikken er kl 12 på dagen egentlig natt. Det er halvveis i døgnet og dermed klassifisert som den aller siste delen av døgnet. Anonymkode: 58cae...837 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #68 Del Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men denne logikken er kl 12 på dagen egentlig natt. Det er halvveis i døgnet og dermed klassifisert som den aller siste delen av døgnet. Anonymkode: 58cae...837 Men seriøst, alt frem til 30 er bare "opplæring". Det er etter 30 at man virkelig begynner å leve. Anonymkode: 58cae...837 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #69 Del Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men ingen er kåt hver dag. Anonymkode: 66ec2...239 Jeg er alltid kåt 24/7, bortsett fra når jeg er syk. Sånn har det vært i over 30 år. Selvfølgelig har jeg alltid lyst på noe som er godt. Jeg klarer ikke å forstå hvordan det kan være at man ikke har lyst på sex...? Synes man plutselig ikke at sex er godt lenger da? Når jeg er syk og har vondt i kroppen og er kvalm, vil jo ikke sex kjennes bra, men ellers kjennes det jo alltid bra. Sorry, jeg vet ikke hva det vil så å ikke være kåt. Anonymkode: 39f48...405 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #70 Del Skrevet 25. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Men ingen er kåt hver dag. Anonymkode: 66ec2...239 For en merkelig påstand. Selv om du ikke er det, så er ikke alle lik deg, skjønner du. Anonymkode: db0d3...9b4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2021 #71 Del Skrevet 26. august 2021 100% mer enn en 20-åring iallefall! Anonymkode: 79112...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Egenskap Skrevet 30. august 2021 #72 Del Skrevet 30. august 2021 Litt avhengig hvilke karriereløp dem har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #73 Del Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (På 25.8.2021 den 19.53): For en merkelig påstand. Selv om du ikke er det, så er ikke alle lik deg, skjønner du. Anonymkode: db0d3...9b4 Er du virkelig kåt på en trist dag? En dag hvor alt går skeis? Derfor påstår jeg at man ikke er kåt hver dag. Jeg er 34år og seksuelt aktiv, mye kåt. Men hver dag? Neppe! Anonymkode: 66ec2...239 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukken83 Skrevet 5. september 2021 #74 Del Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (På 24.8.2021 den 20.51): Eldre damer i 40-åra?? Herregud… Svaret er vel at det er like individuelt som i 20-årene. Anonymkode: b2e76...df0 Hahaha jeg flirer hver gang det kommer en ny tråd om eldre damer i 40 åra😅🙈 Er tydeligvis veldig mange damer som tar seg nær av å bli kalt eldre. Vel for en ung mann på 20, så vil såklart ei som er dobbelt så gammel være eldre for han. Slutt å bli så krenka og innse at dere ikke er noen ungfoler lengre på 20 år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bukken83 Skrevet 5. september 2021 #75 Del Skrevet 5. september 2021 bukken83 skrev (2 minutter siden): Hahaha jeg flirer hver gang det kommer en ny tråd om eldre damer i 40 åra😅🙈 Er tydeligvis veldig mange damer som tar seg nær av å bli kalt eldre. Vel for en ung mann på 20, så vil såklart ei som er dobbelt så gammel være eldre for han. Slutt å bli så krenka og innse at dere ikke er noen ungfoler lengre på 20 år. Er helt okei at ei ungjente på 18-20 kaller meg for eldre skulle jeg si, for de er ikke intressant uansett for meg. Eldre betyr ikke nødvendigvis negativt bestandig. Betyr bare at man er eldre enn hva personen søker etter osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #76 Del Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (På 2021-8-25 den 4.13): Kanskje hun onanerer, men ikke kommer? Anonymkode: 66ec2...239 Er det vanlig å onanere alene uten å komme? Mann her, oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: 534ec...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Acer Skrevet 5. september 2021 #77 Del Skrevet 5. september 2021 Til TS !. Trudde de fleste på KG var blitt så voksne at de viste at "alder er bare eit tall". Sexlysten opphører først når ein har skrudd kistelokket fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #78 Del Skrevet 5. september 2021 Sånn ca 100% mer enn en 25 år gammel kvinne. Anonymkode: 79112...2f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #79 Del Skrevet 5. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er du virkelig kåt på en trist dag? En dag hvor alt går skeis? Derfor påstår jeg at man ikke er kåt hver dag. Jeg er 34år og seksuelt aktiv, mye kåt. Men hver dag? Neppe! Anonymkode: 66ec2...239 Humøret skal være ubeskrivelig dårlig før sexlysten forsvinner hos meg. Kan ikke huske sist det skjedde, for å si det sånn. Anonymkode: db0d3...9b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2021 #80 Del Skrevet 5. september 2021 bukken83 skrev (2 timer siden): Hahaha jeg flirer hver gang det kommer en ny tråd om eldre damer i 40 åra😅🙈 Er tydeligvis veldig mange damer som tar seg nær av å bli kalt eldre. Vel for en ung mann på 20, så vil såklart ei som er dobbelt så gammel være eldre for han. Slutt å bli så krenka og innse at dere ikke er noen ungfoler lengre på 20 år. Poenget er at ordet "eldre" i seg selv indikerer at man er gammel. Man er selvfølgelig ikke gammel verken som 40 eller 50-åring, men man er eldre enn de som er 20. Så det er ikke at man er krenka (noe den yngre garde nok er i mye større grad enn vi som er eldre og litt mer herdet), men at begrepene brukes helt feil. Anonymkode: db0d3...9b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå