Gå til innhold

Hvor mye sexlyst har eldre dame i 40 eller 50-årene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fra og med år 50 begynner kvinner og menn en ny fase av livet. De er ferdig med sex og barn. De som er gift er fremdeles ektefolk, med sexen går vekk mot søket mot noe bedre. Deres nye hverdag vil ligne mer og mer på et klosterliv. Dette jaget etter sex i alle alder er unaturlig. 

Anonymkode: 24909...df3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så hva mener du 40+ damer bør kalles?

La meg gjette, unge og spreke? 😂

Anonymkode: 88855...8cc

Hva med sexgudinner?🙄😬😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Fra og med år 50 begynner kvinner og menn en ny fase av livet. De er ferdig med sex og barn. De som er gift er fremdeles ektefolk, med sexen går vekk mot søket mot noe bedre. Deres nye hverdag vil ligne mer og mer på et klosterliv. Dette jaget etter sex i alle alder er unaturlig. 

Anonymkode: 24909...df3

Det jaget etter sex er naturens måte å opprettholde livet på..alt annet kan ofres....ikke sexen..den er essensiell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det er da vel en klar sammenheng mellom alder og sexlyst? Det gir ikke mening for kvinner å ha sexlyst etter fruktbar alder, sånn er nå bare naturen, den er ikke politisk korrekt

Anonymkode: 6a6a9...838

Naturen gjør at mennesker har sex for nytelse, ikke bare reproduksjon som de aller fleste andre dyr. Ergo er sexlyst etter fruktbarhet det mest naturlige. :) 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Synes damer over 35 år er for gamle til sex..

Men det er bare min mening..

Anonymkode: 5a170...d61

Jeg kan vel si at min erfaring er at menn under 30 er for unge for sex. Verken da jeg var yngre selv eller da jeg var 40, hadde jeg noen gang bra sex med menn under 30. Både da og nå har jeg hatt veldig bra sex med menn som er eldre enn 30. :) 

Nå er jeg 45, og har sex vanligvis 5/6 dager i uka. Hele konseptet sex er et helt annet nivå av deilig nå. Intimiteten er magisk. Det handler kun om nytelse. Ingen prestasjoner, ingen komplekser, ingen stress. Men det er ytterst sjelden mer enn en gang pr dag. 

Anonymkode: 58cae...837

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er kvinne på 45 år, singel og onanerer stort sett hver dag, og noen ganger flere ganger om dagen.

Anonymkode: 95601...b9a

Hvorfor singel? :( 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ditt spørsmål gjør egentlig at svaret blir litt todelt. Ja, i 40-årene har mange kvinner mye lyst og ofte mer enn før. Men i 50-årene dabber det mer av for mange. Det betyr ikke at vi kvinner mister all lyst i 50-årene, men det kan gå litt ned for mange etter overgangsalderen. Men her er det mange unntak og mye individuelle forskjeller. Og det betyr ikke at man ikke er interessert i sex etter overgangsalderen for de fleste kvinner. Så spørsmålet ditt har egentlig mange svar. Det er ikke så svart-hvitt som at kvinner er sånn og sånn i den og den alderen. 

Anonymkode: 7997e...ef2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men her er det mange unntak og mye individuelle forskjeller.

Word .....  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er over 40 og onanerer hver dag. Med og uten mannen. Endelig tid til meg selv når ungene blitt eldre. 

...

Anonymkode: 339c9...7ed

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner flere kvinner i alderen 40-60+... de fleste er hjemmeværende og onanerer hver bidige dag opptil flere ganger. De er ikke noe flau av å si hva de gjør, og vi er faktisk enige om at jo mere vi onanerer jo kåtere blir vi. Helsegevinsten er stor, men det er jo utrolig deilig å onanere også for vi får energi av det. Felles for alle er at de har sluttet med prevensjon som dreper sexlysten.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Å kalle damer i 40-årene for eldre tenner hvertfall ingen fnist.

Anonymkode: e3cc9...f11

Dere er i kategorien eldre. Over halvveis i livet vil jeg kalle eldre uten at det behøver å være negativt.

Anonymkode: 7a8e5...7a8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg om hva de unge, uerfarne mener om oss gamlingene sitt sexliv? Jeg sier bare en ting; Dere har mye godt å se fram til, så sant dere legger vekk fordommer, pietistiske holdninger, og gamle myter om at det er kun de unge som har greie på sex. 
Erfaring er en fin ting, og alder er ingen hindring for noe som helst. Sex blir bare bedre og bedre! Jeg er snart 54 år, men har sex med mannen nesten hver dag. 

Anonymkode: db0d3...9b4

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 er absolutt ingen alder når det gjelder sex... vi har mer ro . trygghet og fantasi i tillegg så er vi opptatt av at motparten også skal nyte... det er forskjellen på oss å ungdommen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bamseklemmer skrev (8 timer siden):

Jeg kjenner flere kvinner i alderen 40-60+... de fleste er hjemmeværende og onanerer hver bidige dag opptil flere ganger. De er ikke noe flau av å si hva de gjør, og vi er faktisk enige om at jo mere vi onanerer jo kåtere blir vi. Helsegevinsten er stor, men det er jo utrolig deilig å onanere også for vi får energi av det. Felles for alle er at de har sluttet med prevensjon som dreper sexlysten.

Å slutte på hormonprevensjon har mye å si.. er i 20 åra selv og herregud for en verden som åpnet seg for meg når jeg sluttet på p-stav. Umettelig kåthet 24/7, nesten irriterende :P må fikse sakene selv siden ingen menn vil knulle med kondom :( 

Anonymkode: 84ecf...a88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldre damer i 40-åra?? Herregud… 

Svaret er vel at det er like individuelt som i 20-årene. 

Anonymkode: b2e76...df0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.8.2021 den 19.36):

Jeg er kvinne på 45 år, singel og onanerer stort sett hver dag, og noen ganger flere ganger om dagen.

Anonymkode: 95601...b9a

Jeg er 40, onanerer (altså bruker vibrator), noen få ganger i uka, iblant kan det gå flere måneder mellom hver gang.

Men jeg har et aktivt sexliv med kjæresten så har lite onanibehov. Onanerte sjelden før jeg fikk kjæreste også.

Onanere flere ganger om dagen er jo ekstremt. Har du ikke et liv og fornuftige ting å gjøre??

Anonymkode: 55e78...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er i 50-årene og går ikke rundt og er kåt lenger, men nyter sex med mannen min ca en gang i uken. 

Anonymkode: 846a2...9d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å slutte på hormonprevensjon har mye å si.. er i 20 åra selv og herregud for en verden som åpnet seg for meg når jeg sluttet på p-stav. Umettelig kåthet 24/7, nesten irriterende :P må fikse sakene selv siden ingen menn vil knulle med kondom :( 

Anonymkode: 84ecf...a88

Herrefred, de vet ikke hva de går glipp av😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Onanere flere ganger om dagen er jo ekstremt. Har du ikke et liv og fornuftige ting å gjøre??

Er det bedre å henge på KG og stille teite spørsmål?

Anonymkode: 37049...8dd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader, jeg er så lei av sånne lavpannede idioter som skal prøve å trolle hele tiden.
Har de ikke noe bedre å gjøre?

Anonymkode: 0bc6d...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...