Gå til innhold

Hvilke kondomer bør jeg kjøpe som passer til alle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha kondomer liggende i tilfelle jeg får meg pikk. Men jeg er uerfaren med kondomer, hvilke typer bør jeg ha liggende? Har ærlig talt aldri brukt kondom (kun vært i faste forhold over lengre tid).. 

Anonymkode: f88f2...842

Videoannonse
Annonse
Gjest Smeltemann
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skal ha kondomer liggende i tilfelle jeg får meg pikk. Men jeg er uerfaren med kondomer, hvilke typer bør jeg ha liggende? Har ærlig talt aldri brukt kondom (kun vært i faste forhold over lengre tid).. 

Får pikk? Våkner du en morgen å har fått pikk?

Skrevet

En pakke vanlig blå profil og en pakke svart profil grande.  Da er du klar for små, normale og også litt tykkere lillemenn. 

• Liker 3
Skrevet
Jr.Garcon skrev (7 minutter siden):

En pakke vanlig blå profil og en pakke svart profil grande.  Da er du klar for små, normale og også litt tykkere lillemenn. 

Takker for svar :) Men.. Skal jeg la mannen velge kondomet eller skal jeg bare gi han den jeg tror passer... 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takker for svar :) Men.. Skal jeg la mannen velge kondomet eller skal jeg bare gi han den jeg tror passer... 

Tror nok du er mer realistisk enn mange menn 😂 så er nok bare å gi den størrelsen du mener er korrekt. 

• Liker 1
Skrevet

Tja, har du jungelfeber da frøken?

Anonymkode: 43335...215

Skrevet

Det med blå profil og Grande støttes.  Styr klar av de supertynne. De er bedre for følelsen,  men sprekker lett. 

Måten du gjør det på,  er å tilby den minste først. Hvis han klager, så tar du fram de største. Det er flauere hvis den første bare faller av... 

Anonymkode: 69100...a0b

• Liker 2
Skrevet

Det er ingen grunn til å velge noe annet enn størrelse xxl. Du vil ikke ligge med de som må ha størrelse small uansett. 

Anonymkode: 0fab8...e55

• Liker 1
Skrevet

Vanlig størrelse passer nesten alle. Det er én jeg har møtt som har måttet ha spesialkondomer. Han kunne jo også bruke normale, men det gjorde vondt for ham. Han hadde veldig, veldig stor penis pluss at den hadde sårbar hud.

Anonymkode: 6426f...0ee

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ingen grunn til å velge noe annet enn størrelse xxl. Du vil ikke ligge med de som må ha størrelse small uansett. 

Ja, der har du et viktig poeng.  Ingen mann med normal eller liten penis har jo noen gang hatt sex. 

Anonymkode: 69100...a0b

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Tja, har du jungelfeber da frøken?

Anonymkode: 43335...215

🤢🤢🤢

Anonymkode: ff9db...9ca

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Vanlig størrelse passer nesten alle. Det er én jeg har møtt som har måttet ha spesialkondomer. Han kunne jo også bruke normale, men det gjorde vondt for ham. Han hadde veldig, veldig stor penis pluss at den hadde sårbar hud.

Det er forskjellige størrelser på kondomer.

Det er ingen kondom som er one size fits all, og spesielt omkretsen/tykkelsen har stor betydning for hvilken kondom man skal ha.

Det er mange menn som overhodet ikke skal ha f.eks. blå profil ut fra kondomprodusentens egne utsagn og angitte cm mål. Uten at de er noe tivoli store nedentil av den grunn. 

Endret av Jr.Garcon
Skrevet
6 minutter siden, Jr.Garcon said:

Det er forskjellige størrelser på kondomer.

Det er ingen kondom som er one size fits all, og spesielt omkretsen/tykkelsen har stor betydning for hvilken kondom man skal ha.

Det er mange menn som overhodet ikke skal ha f.eks. blå profil ut fra kondomprodusentens egne utsagn og angitte cm mål. Uten at de er noe tivoli store nedentil av den grunn. 

Kan du forklare? Jeg er kvinne, men har vært borti veldig ulike størrelser. Den største var 17 cm i omkrets (der byttet vi til et annet merke for store peniser), den minste som en stor tommel. Hva gjør at de overhodet ikke skal bruke vanlige kondomer? Jeg har aldri opplevd at kondomet har sprukket. Har opplevd at det har dettet av, men det kun med en knullekompis jeg hadde noen år som holdt på veldig lenge.

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Pikk er pikk, liker både stort og smått jeg..  

Skrevet (endret)

Kan du forklare? Jeg er kvinne, men har vært borti veldig ulike størrelser. Den største var 17 cm i omkrets (der byttet vi til et annet merke for store peniser), den minste som en stor tommel. Hva gjør at de overhodet ikke skal bruke vanlige kondomer? Jeg har aldri opplevd at kondomet har sprukket. Har opplevd at det har dettet av, men det kun med en knullekompis jeg hadde noen år som holdt på veldig lenge.

Poenget er bare at et kondom som har feil størrelse - for lite, fort vil være ubehagelig/vondt/eventuelt kødde med potensen til karen. Om det også sprekker lettere vet jeg ikke. Erfaringen med  sex med kondom kan bli unødvendig dårlig pga feil størrelse da. 

Men alt i alt er det vel sikkert verre med et for stort kondom - som sklir av. Men det beste - og tryggeste- er et kondom med riktig størrelse. 

Endret av Jr.Garcon
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Lykke til med å bare ha 2% menn å velge i. Er bare ca 2% som er definert som stor. 

Anonymkode: 8676a...edb

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Alle får på et lite kondom med litt jobbing, men tro meg; den der blå-greia er trang som faen om du har litt størrelse på penishodet. Vil tro det fungerer  greit om han har tykk pikk med normalt hode. Og husk: det er tykkelsen og formen som mest avgjør størrelsen på kondomet - ikke lengden alene;)

Anonymkode: 4477f...144

Skrevet

Bestill diverse fra gratiskondomer.no 👌

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke kjøp sorte. De har veldig dårlig gli. Kjøp blå og ha grå liggende. Personlig ville jeg tenkt at en mann uten egne kondomer ikke er en mann det er verdt å ha sex med.

Endret av Majer
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...