AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Skal ha kondomer liggende i tilfelle jeg får meg pikk. Men jeg er uerfaren med kondomer, hvilke typer bør jeg ha liggende? Har ærlig talt aldri brukt kondom (kun vært i faste forhold over lengre tid).. Anonymkode: f88f2...842
Gjest Smeltemann Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal ha kondomer liggende i tilfelle jeg får meg pikk. Men jeg er uerfaren med kondomer, hvilke typer bør jeg ha liggende? Har ærlig talt aldri brukt kondom (kun vært i faste forhold over lengre tid).. Anonymkode: f88f2...842 Får pikk? Våkner du en morgen å har fått pikk?
Jr.Garcon Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal ha kondomer liggende i tilfelle jeg får meg pikk. Men jeg er uerfaren med kondomer, hvilke typer bør jeg ha liggende? Har ærlig talt aldri brukt kondom (kun vært i faste forhold over lengre tid).. Anonymkode: f88f2...842 En pakke vanlig blå profil og en pakke svart profil grande. Da er du klar for små, normale og også litt tykkere lillemenn. 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Jr.Garcon skrev (7 minutter siden): En pakke vanlig blå profil og en pakke svart profil grande. Da er du klar for små, normale og også litt tykkere lillemenn. Takker for svar Men.. Skal jeg la mannen velge kondomet eller skal jeg bare gi han den jeg tror passer... Anonymkode: f88f2...842
Jr.Garcon Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takker for svar Men.. Skal jeg la mannen velge kondomet eller skal jeg bare gi han den jeg tror passer... Anonymkode: f88f2...842 Tror nok du er mer realistisk enn mange menn 😂 så er nok bare å gi den størrelsen du mener er korrekt. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #6 Skrevet 23. august 2021 Tja, har du jungelfeber da frøken? Anonymkode: 43335...215
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #7 Skrevet 23. august 2021 Det med blå profil og Grande støttes. Styr klar av de supertynne. De er bedre for følelsen, men sprekker lett. Måten du gjør det på, er å tilby den minste først. Hvis han klager, så tar du fram de største. Det er flauere hvis den første bare faller av... Anonymkode: 69100...a0b 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #8 Skrevet 23. august 2021 Det er ingen grunn til å velge noe annet enn størrelse xxl. Du vil ikke ligge med de som må ha størrelse small uansett. Anonymkode: 0fab8...e55 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #9 Skrevet 23. august 2021 Vanlig størrelse passer nesten alle. Det er én jeg har møtt som har måttet ha spesialkondomer. Han kunne jo også bruke normale, men det gjorde vondt for ham. Han hadde veldig, veldig stor penis pluss at den hadde sårbar hud. Anonymkode: 6426f...0ee 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #10 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er ingen grunn til å velge noe annet enn størrelse xxl. Du vil ikke ligge med de som må ha størrelse small uansett. Anonymkode: 0fab8...e55 Ja, der har du et viktig poeng. Ingen mann med normal eller liten penis har jo noen gang hatt sex. Anonymkode: 69100...a0b 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #11 Skrevet 23. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Tja, har du jungelfeber da frøken? Anonymkode: 43335...215 🤢🤢🤢 Anonymkode: ff9db...9ca 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #12 Skrevet 23. august 2021 https://www.rfsu.com/no/wp-content/uploads/2020/03/Penismåler.pdf Min er 15 cm i omkrets og 16 cm i lengde. Har alltid brukt medium. Nå vet jeg hvorfor de er så vanskelig å få på. Anonymkode: 6fbe9...90e
Jr.Garcon Skrevet 23. august 2021 #13 Skrevet 23. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Vanlig størrelse passer nesten alle. Det er én jeg har møtt som har måttet ha spesialkondomer. Han kunne jo også bruke normale, men det gjorde vondt for ham. Han hadde veldig, veldig stor penis pluss at den hadde sårbar hud. Anonymkode: 6426f...0ee Det er forskjellige størrelser på kondomer. Det er ingen kondom som er one size fits all, og spesielt omkretsen/tykkelsen har stor betydning for hvilken kondom man skal ha. Det er mange menn som overhodet ikke skal ha f.eks. blå profil ut fra kondomprodusentens egne utsagn og angitte cm mål. Uten at de er noe tivoli store nedentil av den grunn. Endret 23. august 2021 av Jr.Garcon
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #14 Skrevet 23. august 2021 6 minutter siden, Jr.Garcon said: Det er forskjellige størrelser på kondomer. Det er ingen kondom som er one size fits all, og spesielt omkretsen/tykkelsen har stor betydning for hvilken kondom man skal ha. Det er mange menn som overhodet ikke skal ha f.eks. blå profil ut fra kondomprodusentens egne utsagn og angitte cm mål. Uten at de er noe tivoli store nedentil av den grunn. Kan du forklare? Jeg er kvinne, men har vært borti veldig ulike størrelser. Den største var 17 cm i omkrets (der byttet vi til et annet merke for store peniser), den minste som en stor tommel. Hva gjør at de overhodet ikke skal bruke vanlige kondomer? Jeg har aldri opplevd at kondomet har sprukket. Har opplevd at det har dettet av, men det kun med en knullekompis jeg hadde noen år som holdt på veldig lenge. Anonymkode: 6426f...0ee
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #15 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det er ingen grunn til å velge noe annet enn størrelse xxl. Du vil ikke ligge med de som må ha størrelse small uansett. Anonymkode: 0fab8...e55 Pikk er pikk, liker både stort og smått jeg.. Anonymkode: f88f2...842
Jr.Garcon Skrevet 23. august 2021 #16 Skrevet 23. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan du forklare? Jeg er kvinne, men har vært borti veldig ulike størrelser. Den største var 17 cm i omkrets (der byttet vi til et annet merke for store peniser), den minste som en stor tommel. Hva gjør at de overhodet ikke skal bruke vanlige kondomer? Jeg har aldri opplevd at kondomet har sprukket. Har opplevd at det har dettet av, men det kun med en knullekompis jeg hadde noen år som holdt på veldig lenge. Anonymkode: 6426f...0ee Poenget er bare at et kondom som har feil størrelse - for lite, fort vil være ubehagelig/vondt/eventuelt kødde med potensen til karen. Om det også sprekker lettere vet jeg ikke. Erfaringen med sex med kondom kan bli unødvendig dårlig pga feil størrelse da. Men alt i alt er det vel sikkert verre med et for stort kondom - som sklir av. Men det beste - og tryggeste- er et kondom med riktig størrelse. Endret 23. august 2021 av Jr.Garcon
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #17 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det er ingen grunn til å velge noe annet enn størrelse xxl. Du vil ikke ligge med de som må ha størrelse small uansett. Anonymkode: 0fab8...e55 Lykke til med å bare ha 2% menn å velge i. Er bare ca 2% som er definert som stor. Anonymkode: 8676a...edb
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #18 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vanlig størrelse passer nesten alle. Det er én jeg har møtt som har måttet ha spesialkondomer. Han kunne jo også bruke normale, men det gjorde vondt for ham. Han hadde veldig, veldig stor penis pluss at den hadde sårbar hud. Anonymkode: 6426f...0ee Alle får på et lite kondom med litt jobbing, men tro meg; den der blå-greia er trang som faen om du har litt størrelse på penishodet. Vil tro det fungerer greit om han har tykk pikk med normalt hode. Og husk: det er tykkelsen og formen som mest avgjør størrelsen på kondomet - ikke lengden alene;) Anonymkode: 4477f...144
*Mocca* Skrevet 24. august 2021 #19 Skrevet 24. august 2021 Bestill diverse fra gratiskondomer.no 👌 1
Majer Skrevet 24. august 2021 #20 Skrevet 24. august 2021 (endret) Ikke kjøp sorte. De har veldig dårlig gli. Kjøp blå og ha grå liggende. Personlig ville jeg tenkt at en mann uten egne kondomer ikke er en mann det er verdt å ha sex med. Endret 24. august 2021 av Majer 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå