AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Jeg tenker til utlandet,blir det mye dyrere enn uten barn? Barnet sover jo på samme hotellrom og barnemeny er er vel ikke så dyre? Under en viss alder reiser vel barn gratis på fly også eller? Anonymkode: b24b8...eb8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Mye er gratis frem til barnet er 2-3 år. Så er det barnepris frem til 12-15 års alder og så voksenpris. Barnepris kan være alt fra halv pris, eller til kun 50 kr spart Anonymkode: e644e...92e
newman01 Skrevet 24. august 2021 #3 Skrevet 24. august 2021 Barnet i seg selv er kanskje ikke så dyrt, men man velger ofte hoteller mer egnet for barn, og da stiger prisen betraktelig.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #4 Skrevet 24. august 2021 Sammenligner du med å reise uten barn, eller sammenligner du et lite barn med en ekstra voksen? Små barn kan ofte sove gratis i foreldrenes seng, men må betale for egen seng om de skal ha det. Fly koster. Og om det er pakketur koster det. Mat for et barn er billigere enn for en ekstra voksen, men er selvsagt likevel en utgift. Avhengig av alder på barnet så er man ofte på aktiviteter som passer for barn, som fornøyelsesparker og badeland, og det er dyrt. Anonymkode: 854c8...16c 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #5 Skrevet 24. august 2021 Og så blir det ofte souvenirer, snacks, osv, småting som øker totalen. Anonymkode: 854c8...16c
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #6 Skrevet 24. august 2021 Totalt blir det ikke noe særlig dyrere å reise med ett barn er min erfaring. Reiser man uten barn, blir det en del alkohol og festing. Dette er heller ikke gratis, selv om det er billigere enn hjemme. Når jeg reiser med barn, rører jeg ikke alkohol, så det går vel opp i opp med det et barn koster. Har man mange barn derimot... Anonymkode: e9651...06a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #7 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg tenker til utlandet,blir det mye dyrere enn uten barn? Barnet sover jo på samme hotellrom og barnemeny er er vel ikke så dyre? Under en viss alder reiser vel barn gratis på fly også eller? Anonymkode: b24b8...eb8 Barn under 20 reiser ikke gratis på fly i utlandet, du betaler litt, og må opp til barnepris som gjelder fra 2 år om det skal ha eget sete. Du må ha større rom skal du ha med barn, og det koster litt ekstra, men en får rabatt . Kommer jo ann på om du velger pakkeløsning/charter reise eller fly og hotell separat. Men jo det koster uansett en go del mer penger om du skal ha med barn. De skal ha mat flere ganger om dagen, drikke, is osv. Anonymkode: 67f0c...aa0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Barn under 20 reiser ikke gratis på fly i utlandet, du betaler litt, og må opp til barnepris som gjelder fra 2 år om det skal ha eget sete. Du må ha større rom skal du ha med barn, og det koster litt ekstra, men en får rabatt . Kommer jo ann på om du velger pakkeløsning/charter reise eller fly og hotell separat. Men jo det koster uansett en go del mer penger om du skal ha med barn. De skal ha mat flere ganger om dagen, drikke, is osv. Anonymkode: 67f0c...aa0 Under 2 skulle det stå Anonymkode: 67f0c...aa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå