AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Jeg tenker til utlandet,blir det mye dyrere enn uten barn? Barnet sover jo på samme hotellrom og barnemeny er er vel ikke så dyre? Under en viss alder reiser vel barn gratis på fly også eller? Anonymkode: 443b5...de9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Kommer helt an på hvilke krav til komfort og opplegg man har tenker jeg. All inklusive hotell med tilbud til barn er dyrere enn AirBnB.. Mange flyselskap har vel gratis til 2 år mener jeg, deretter må de ha sete og da koster det omtrent like mye som voksen. Anonymkode: 642bb...78d 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker til utlandet,blir det mye dyrere enn uten barn? Barnet sover jo på samme hotellrom og barnemeny er er vel ikke så dyre? Under en viss alder reiser vel barn gratis på fly også eller? Anonymkode: 443b5...de9 Du begynner å betale for barnet når han/hun er 2 år på flyet. Så er ikke akkurat lenge det er gratis. Anonymkode: 72763...502 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Straks du har fått barn blir alt dyrere, livet er ødelagt.. Anonymkode: 2e3f1...92d
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 Til de fyller to år så koster det ingenting, da babyer er gratis på fly og hotell. Fra to år er det markant dyrere, og hvis du har flere barn så er det ganske dyrt for da kan man ikke bo på et vanlig rom. Anonymkode: 6712b...152 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #6 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Til de fyller to år så koster det ingenting, da babyer er gratis på fly og hotell. Fra to år er det markant dyrere, og hvis du har flere barn så er det ganske dyrt for da kan man ikke bo på et vanlig rom. Anonymkode: 6712b...152 Gratis var å overdrive, men mye billigere. Mange hotell tar mye extra selv om det er snakk om samme rom, noen tar ingenting ekstra. Noen hotell har gratis barn på rommet helt opp til 12 år, mens andre steder betaler du fra dag 1. På cruise tar endel selskaper ca 90% av voksenpris på en seks måneder gammel baby som ikke spiser noenting og ligger i samme rom i en babyseng. Ikke større lugar.... På fly betaler man ofte bare avgifter, har noen ganger måtte betale ca halvparten av voksenbillett for barn åå fanget, iallefall de to gangene vi var i USA så kostet det ca halvparten for en ettåring. På charter er prisene ofte like for alle, men så får man en extraseng rabatt for barnet. Men blir fort dyrt ja.... Vi har to barn, regner som oftest med å måtte betale for 4 voksne selv om begge er under 6 år.... Anonymkode: 330c0...9a9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå