Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 Noen som vet om bra nettbutikker å kjøpe vesker i? Har vært inne på www.asos.com, men der var utvalget dårlig. Andre steder?
Ephemera Skrevet 22. september 2005 #3 Skrevet 22. september 2005 www.nbags.no www.victoriassecret.com www.shopjlo.com
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 22. september 2005 #4 Skrevet 22. september 2005 Tusen takk for tips! Flere?
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Hello, Jeg vil anbefale www.veske.no Jeg synes hvert fall at de har et godt utvalg med vesker, til gode priser:) Spesielt selskapsveskene he he... Nattinatt
Gjest Gjest_Tilda_* Skrevet 27. november 2008 #7 Skrevet 27. november 2008 Her har de en del fint: http://www.vesker.net/view_frontpage.asp
Gjest Golden Girl Skrevet 1. desember 2008 #8 Skrevet 1. desember 2008 Her har de en del fint: http://www.vesker.net/view_frontpage.asp Ups, gikk visst på en liten smell her ja...
Gjest Linepus Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Min desidert favoritt nettsted for kjop av vesker er: www.onelle.com Har ett helt utrolig utvalg av vesker fra merker som: dior, mulberry, burberry, chanel, Gucci osv. alt du kan droemme om:D Rimelige priser ogsaa:)
Gjest Elastica Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Min desidert favoritt nettsted for kjop av vesker er: www.onelle.com Har ett helt utrolig utvalg av vesker fra merker som: dior, mulberry, burberry, chanel, Gucci osv. alt du kan droemme om:D Rimelige priser ogsaa:) Det er de verste fakeveskene jeg har sett. Også denne, som har Mulberry-logoen smurt utover hele veska, mens den omtales som en Marc Jacobs-veske.
Gjest Grafica Skrevet 9. desember 2008 #11 Skrevet 9. desember 2008 Det er de verste fakeveskene jeg har sett. Også denne, som har Mulberry-logoen smurt utover hele veska, mens den omtales som en Marc Jacobs-veske. Ja det var virkelig røverkjøp... Sett store advarsler mot den sida før på thepurseforum.com, en side dedikert til designervesker Denne var lekker da, kanskje jeg skulle ønske meg den til jul
L. Moerk Skrevet 18. november 2010 #12 Skrevet 18. november 2010 (endret) Her har de en del fint: Topbrandclub Endret 18. november 2010 av L. Moerk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå