AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Imorgen er det meldt 21 grader å klassen til barnet mitt skal på fjelltur. Noen tips til noe godt jeg kan ha i matboksen som holder seg bra i varmen? Han er ganske lei av brødmat.Tenkte på minipølser men de blir vel fort dårlig i varmen. Anonymkode: ca8cc...92c
Blikkboks Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 https://www.lindastuhaug.no/2016/07/18/proteinrike-matmuffins-med-ost-skinke/ Desse er kjempegode. Dei kan frysast også tinar dei til lunsj.
GammelKaktus Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Legg et kjøleelement i bunnen på sekken så holder det seg kaldt og frys en vannflaske til han. Legger kjøleelement i sekken med matpakken hver dag når det er så varmt for lunkne brødskiver med varm leverpostei er ikke no godt. Min er veldig glad i wraps med kylling på tur 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Pizzasnurrer. Ferdig pizzabunn, tomatsaus, litt grønn pesto, revet ost, kanskje litt skinke. Rulle, kutte opp og bake. Anonymkode: 6e3f9...0b9
RockyRose Skrevet 23. august 2021 #6 Skrevet 23. august 2021 Grove muffins, pizzasnurrer, wraps, små banan/havrepannekaker, grove vafler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå