Gå til innhold

Er det greit at jeg ser på film i 2 timer mens babyen holder på selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har pappapermisjon, det er så kjedelig. Er det greit at jeg setter ungen i lekegrinda i stua mens jeg sitter og ser film på et rom ved siden av? Hører om ungen gråter

Anonymkode: 873de...41d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, kan du ikke se film med barnet på fanget eller noe?

Anonymkode: 5a525...fab

• Liker 3
Skrevet

Kan du ikke se på film i stua? Vær nå i samme rom da. 

Anonymkode: c26ae...49d

• Liker 1
Skrevet

Dere skjønner dette bare er et troll? Som vil provosere?

Anonymkode: 37cec...30c

• Liker 11
Skrevet

Hører om ungen gråter faktisk, hadde blitt mer bekymret hvis det plutselig blir stille.

Anonymkode: 128bf...f20

Skrevet

Nei. Like lite ok som at mamma sover 2 timer med ungen i lekegrinda. Hadde du hatt ungen i samme rom hadde der vært greit. Da kommuniserer dere jo. 

Anonymkode: d6f54...407

• Liker 3
Skrevet

Jeg har kun baby i et annet rom om jeg skal være borte et kort øyeblikk. Feks hente noe på kjøkkenet, for å kle på meg, for å gå på do, ta vekk noe. Ting som ikke tar lang tid.

Det hender jeg ser på tv/film mens barnet er våkent, men det er alltid i samme rom som der baby er slik at han kan se meg/får respons på det han holder på med. Det blir ofte en del avbrytelser underveis, fordi det er ikke å forvente at en liten baby skal klare å underholde seg selv i den tiden filmen varer. 

• Liker 1
Skrevet

Ha lekegrinda i samme rom, så ser jeg ikke problemet.

• Liker 1
Skrevet

Er bebi våken så syns jeg ikke dette er innafor. Sover barnet og man passer på det så ja men ikke mens det er våkent! Man har jo permisjon for å passe på barnet.. ikke se på tv

Anonymkode: 67504...e56

• Liker 3
Skrevet
tussi84 skrev (2 timer siden):

Jeg har kun baby i et annet rom om jeg skal være borte et kort øyeblikk. Feks hente noe på kjøkkenet, for å kle på meg, for å gå på do, ta vekk noe. Ting som ikke tar lang tid.

Det hender jeg ser på tv/film mens barnet er våkent, men det er alltid i samme rom som der baby er slik at han kan se meg/får respons på det han holder på med. Det blir ofte en del avbrytelser underveis, fordi det er ikke å forvente at en liten baby skal klare å underholde seg selv i den tiden filmen varer. 

En uting å sitte på tv slik. Ta av tv og tilbring tid med ungen din. 

Anonymkode: efe09...fe8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...