Gå til innhold

Tominutters menn, som ikke bryr seg om å tilfredsstille kvinnen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan forsåvidt forstå at det ikke gjøres noen veldig innsats for å tilfredsstille kvinner ved ons og tilfeldige forbindelser, men jeg kan ikke forstå menn som år etter år påstår å elske en kvinne, men ikke øver på å holde ut så hun kan få tilfredsstillende sex også, eller i det minste tilfredsstiller henne på andre måter. 

Hører stadig om seksuelt frustrerte kvinner både i RL og her på kg, fordi mannen kommer veldig kjapt, og kvinnen ikke får tilfredsstillelse ved sex overhodet. 

Jeg tviler på at menn hadde funnet seg i det samme år etter år, men hvordan kan man hevde "glad i " og "elsker ", men være så egoistisk seksuelt? 

Ok at det er et problem mange menn har,det å komme for fort, men det er mange andre måter å tilfredsstille en kvinne på også, og jeg forstår ikke at det er mulig å ha så lite omtanke for sin partner at man blåser i hennes tilfredsstillelse, bare man selv får orgasme. 

Kan noen forklare meg hvordan man kan hevde å elske en kvinne, og samtidig bry seg så lite om hvordan hun har det?

Anonymkode: 48baf...0ae

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike menn ligger man ikke med flere ganger og man går før relasjonen blir for meningsfull, enkelt og greit. Hadde ikke kasta bort et sekund til på en slik mann. 

Anonymkode: b3a9f...da4

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Slike menn ligger man ikke med flere ganger og man går før relasjonen blir for meningsfull, enkelt og greit. Hadde ikke kasta bort et sekund til på en slik mann. 

Anonymkode: b3a9f...da4

Jeg er forsåvidt enig, men samtidig skjønner jeg at det kan være vanskelig, og også at man kan bli lurt til å tro at "dette er noe vi skal finne løsninger på, sammen." Kanskje også at mannen i begynnelsen av forholdet gjør en innsats, men at det uteblir etterhvert. 

Eksempel, en venninne giftet seg med sin kjære temmelig ung. De var hverandres første. At det var litt seksuelle startproblemer tenkte hun at var noe de skulle finne ut av. Han var også veldig gira på det, og gjorde en innsats utover penetrering, så hun også fikk orgasme. Så ble hun gravid, og hans engasjement i å fikse dette, eller gjøre så hun får orgasme på andre måter forsvant. Han fikk jo sine orgasmer, og var fornøyd med det. 

I 15 år holdt hun ut tre jukk og ferdig, ingenting til henne, og håpet og forsøkte å prate om det. Deretter ga hun opp, og begynte å være utro. Hvilket jeg i situasjonen faktisk forstår. 15 år! 

Mannen er veldig glad i henne, så jeg klarer bare ikke å forstå at man kan være det, og likevel blåse i at kvinnen også får utbytte av det seksuelle. Vi har seksuelle behov vi kvinner også. 

(Jeg hadde ikke holdt ut dette 15 år.)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg kan forsåvidt forstå at det ikke gjøres noen veldig innsats for å tilfredsstille kvinner ved ons og tilfeldige forbindelser, men jeg kan ikke forstå menn som år etter år påstår å elske en kvinne, men ikke øver på å holde ut så hun kan få tilfredsstillende sex også, eller i det minste tilfredsstiller henne på andre måter. 

Hører stadig om seksuelt frustrerte kvinner både i RL og her på kg, fordi mannen kommer veldig kjapt, og kvinnen ikke får tilfredsstillelse ved sex overhodet. 

Jeg tviler på at menn hadde funnet seg i det samme år etter år, men hvordan kan man hevde "glad i " og "elsker ", men være så egoistisk seksuelt? 

Ok at det er et problem mange menn har,det å komme for fort, men det er mange andre måter å tilfredsstille en kvinne på også, og jeg forstår ikke at det er mulig å ha så lite omtanke for sin partner at man blåser i hennes tilfredsstillelse, bare man selv får orgasme. 

Kan noen forklare meg hvordan man kan hevde å elske en kvinne, og samtidig bry seg så lite om hvordan hun har det?

Helt supert at slikt bare tar to minutter. Sex er tross alt ganske kjedelig. 

Anonymkode: e5811...656

• Liker 5
Skrevet

Jeg var gift med en sånn mann i over 20 år. Tok det opp mange ganger. Men ble ikke noe endring. Bittelitt kyssing, kortvarig jukking i misjonæren og så rulle seg rundt for å sove.. 

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dårlig forståelse og kommunikasjon. Problemer med utløsningen. Eksempelvis.

Anonymkode: a72b2...5a7

Skrevet

Men hva gjør kvinnen? Hva rekker hun å gjøre på to minutter? Ikke stort. 

Begge gjør altså ikke stort. Det er i min bok rettferdig.

Anonymkode: b1e33...5a6

• Liker 1
Skrevet

TS kan jo foreslå 69 heretter, og se om det endrer seg, eller nekte penetrering før hun selv  har kommet minst en gang. Skjønner ikke at det ikke går å snakke ut med partner om dette?

Anonymkode: 5bc23...f2c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kansje det slår begge veier?

Det er ikke alltid mannens skyld. Det er to i et forhold og da må begge prate og ikke bare den ene hinte og håpe. Den andre forstår ikke det og det blir bare tull. 

Når det er sagt så er det frivillig å være i et forhold så om du da er missfornøyd, hvorfor ikke gjøre noe med det?

• Liker 2
Skrevet

Du elsker ikke en kvinne uten å gi henne orgasmer!!

Skrevet

Etter ca 13 år med et aktiv sexliv med min samboer, har vi aldri, aldri hatt sex uten at hun har orgasme. 
Hver gang, uten unntak får hun orgasme før selve samleie/penetrering. Hun er ikke veldig opptatt av penetrering/samleie og kan fint leve uten selve samleiet.

Derfor spiller selve lengden på samleiet over hode ingen ting. Heller 2 minutter en 20. Etter hvor lengre tid et samleie varer, jo lettere er det å bli sår, i tillegg til at det rett og slett blir kjedelig.

Poenget er at man kan være fullt ut tilfredsstilt uten samleie eller et 2 minutters samleie. 

• Liker 4
Skrevet

Jøssessss, du er mer kresen enn Missy, TS :sjokkbla:... Så lenge det ikke er en "1minuttersmann", så burde du være fornøyd, synes nå jeg :opplyser:

:skya:

• Liker 1
Skrevet

Min seksuelle erfaring viser helt motsatt . Menn klarer ikke å komme og kan pule timevis . Det er utrolig kjedelig. 

Anonymkode: c5a38...fce

• Liker 4
Skrevet

Har og opplevd dette noen ganger. Og jeg klarer veldig fint å si fra hva jeg trenger og ønsker. Og jeg elsker og suge, så jeg gir jo en mann mye og. Liker og forskjellige stillinger, sex forskjellige steder, er ofte den som tar initiativ. 

Det verste var en, hvor sexen vi hadde de 3 første månedene var helt fantastisk, da han forsto at jeg hadde falt for han, så brydde han seg mye mindre med å gi med orgasme. Mens han elsket å bli sugd, og ville bli sugd ofte. Da jeg sa fra at jeg gjerne ville bli tilfredsstilt også, så bare erta han meg for at jeg var kravstor. For å gi meg orgasme, så må man ta på klitoris en min i maks 5 min. Og han ville jo bli sugd minst 10 min før hvert samleie. Varte ikke lenge det forholdet.

Anonymkode: 9a121...0a9

• Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke at noen gidder å bruke tid på sånne menn.

Anonymkode: 745c7...705

• Liker 8
Skrevet

☝ hilsen kvinne gift på ellevte året.

Anonymkode: b8fbd...35e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

AnonymBruker skrev (1 time siden):

☝ hilsen kvinne gift på ellevte året.

Anonymkode: b8fbd...35e

Kjempefint om begge er fornøyd med det, men jeg mener der kvinnen er utrolig seksuelt frustrert, og absolutt ikke fornøyd. Som er det jeg hører om jevnlig. 

• Liker 1
Skrevet

Men hva gjør kvinnen? Hva rekker hun å gjøre på to minutter? Ikke stort. 

Begge gjør altså ikke stort. Det er i min bok rettferdig.

Anonymkode: b1e33...5a6

Rent bortsett fra at han altså ender opp med en tilfredsstillende orgasme, og hun ingenting. 

Problemet er jo at hun ikke rekker stort, men ønsker det. Mannen derimot er superfornøyd, og ingen dialog om dette bedrer noe. Det er som regel hva slikt går i.

• Liker 5
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (2 timer siden):

Kansje det slår begge veier?

Det er ikke alltid mannens skyld. Det er to i et forhold og da må begge prate og ikke bare den ene hinte og håpe. Den andre forstår ikke det og det blir bare tull. 

Når det er sagt så er det frivillig å være i et forhold så om du da er missfornøyd, hvorfor ikke gjøre noe med det?

Jeg er heldigvis ikke i et slikt forhold. 

Alle jeg har hørt om som sliter med slike menn har forsøkt å ta det opp til det utmattende. På mange ulike måter. Det hjelper ikke når mannen ikke bryr seg, eller bare blir furten/krenket liksom, men fortsetter akkurat som før. 

Det som jeg ikke forstår er hvordan man kan hevde å elske kvinnen, og likevel være så egoistisk og lite omtenksom. Vi har jo seksuelle behov vi kvinner også. 

• Liker 3
Gjest Robin666
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke noe problem, menn er mye mer selvstendige og fikser dette fint selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...