Gå til innhold

Hvor mange likes får dere menn i uka, egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Par stykker? 10? Ingen? 

Ble bare sittende å lure på hva "det er vanskelig å være mann på Tinder" egentlig vil si 

Anonymkode: a13d3...060

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å føre statistikk på det, litt fordi jeg var nysgjerrig selv. Har vært på Tinder i åtte uker nå, og antall likes per uke etter den første, har vært mellom 0 og 8, med et gjennomsnitt på 3,7. Skal sies at jeg ikke helt vet om jeg er heit eller grim da, men antar jeg må være et sted i midten.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Par stykker? 10? Ingen? 

Ble bare sittende å lure på hva "det er vanskelig å være mann på Tinder" egentlig vil si 

Anonymkode: a13d3...060

0! Lite respons, gitt! Har gitt opp Tinder. 

Skrevet

0

Kjørte en 500kr boost og fikk 13(svipet vel nei på noen og) utfyllende profil, litt gal og litt kjedelig utad sikkert.

sviper lite og enda mindre til høyre men aksepterer endel som liker meg, om det er en jente jeg ville ha møtt. Skriver aldri men.

Anonymkode: 4244b...e74

Skrevet

Kanskje en pr dag i snitt. Det er ikke så mange her, så jeg runder fort bunken.  Hadde gull, og sveipet i Oslo noen ganger. Der kan jeg få 10-20 om dagen, selv om avstanden viser flere hundre km. M51

Anonymkode: ecdef...1a3

Skrevet

Kommer jo helt an på hvor selektiv man er og hvor mange man sveiper i løpet av en uke. 

Jeg er kvinne og har 0 matcher i uka. Men det er fordi jeg ikke sveiper. 🤪

Anonymkode: cb9d3...a8d

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Kommer jo helt an på hvor selektiv man er og hvor mange man sveiper i løpet av en uke. 

Tråden handler om likes, ikke matches.

Anonymkode: 8642f...3d1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fantastisk å greie å bomme så totalt på spørsmålstillingen, og kjønnet. Jeg ser du bruker Creutzfeldt-Jakobs emojien, så det forklarer kanskje noe?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Tråden handler om likes, ikke matches.

Anonymkode: 8642f...3d1

Å. Sorry, my bad! 

Skrevet

Hvor?
På sosiale media?

Det har jeg i så fall aldri hatt noen oversikt over

Anonymkode: 763e0...c7f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Fantastisk å greie å bomme så totalt på spørsmålstillingen, og kjønnet. Jeg ser du bruker Creutzfeldt-Jakobs emojien, så det forklarer kanskje noe?

Say what? 

Vil kanskje ikke si at jeg bommet TOTALT da men. 🤪🤪🤪

• Liker 2
Skrevet

Dette er det sjukeste jeg har lest!! Skjønner hvorfor mange menn misliker Tinder. Er kvinne og får ofte 100 likes på en dag. Men hjelper lite hvis ikke den rette er en av de...

Anonymkode: 0448c...8fb

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Okai, så googla creutzfeldt-Jakobs. Hvis du er mann (noe jeg egentlig mistenker du ikke er) forstår jeg du har få likes på tinder for å si det slik. Ufattelig usympatisk og stygt å bruke diagnoser til å beskrive emojier. Hvilken er mon tro downs syndrom-emojien? Hva med cp-emojien? 
Synes heller DU bommet totalt. Både med kommentar og mest sannsynlig ellers i livet. 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪

• Liker 1
Skrevet

Det har veldig mye å si hvor du bor og hvor lenge du har hatt Tinder.

Bor du et lite sted, hvor det er et lavt antall tilreisende, og du har hatt Tinder en stund så alle damene sett deg allerede. Det blir da veldig nye muligheter for likes.

Hvor lenge du har hatt Tinder har også noe å si selv om du bor i en større by som Oslo. Jeg bor i Oslo og uka etter jeg installerte Tinder fikk jeg nok rundt 100 likes (husker ikke nøyaktig), nå (et halvt år senere) ligger jeg kanskje på 20 likes per uke. 

Anonymkode: 8ed0b...4c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette er det sjukeste jeg har lest!! Skjønner hvorfor mange menn misliker Tinder. Er kvinne og får ofte 100 likes på en dag. Men hjelper lite hvis ikke den rette er en av de...

Anonymkode: 0448c...8fb

Er dette det sjukeste? 4 som har svart, er vel ikke så rare grunnlaget. Det er nok av tråder om kvinner her, som har tusenvis av likes, men som likevel fortviler. Hvem vil ha det slik?  De kvinnene jeg har matchet med, har uten unntak svart på melding. 

• Liker 1
Skrevet

Umulig å vite så lenge jeg aldri har betalt for tinder, og kommer heller aldri til å gjøre det. Så lenge vi ikke matcher bryr det meg omtrent midt i ryggen, har forøvrig nok av matches and dates til å være godt sysselsatt.

Anonymkode: c62ab...d85

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪

Mulig. Jeg går ikke så lavt som medfødte handicap, og jeg dater bare dem som snakker sarkastisk flytende.  Jeg påstår ikke å ha få likes, bare beskriver hva jeg får. Mot hva jeg hører rundt om, så føles det som over snittet. 

Skrevet

Er ute etter noe seriøst og sier det. Får 4-7 om dagen.

Anonymkode: 70bf4...66f

Skrevet

Fikk en i går. Det er i alle fall to måneder siden sist. Og jeg tror vi må tilbake til oktober/november i fjor for forrige match.

Er også ute etter noe seriøst. Og skriver det på profilen min.

Anonymkode: 40108...aac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...