Gå til innhold

Testet positivt i dag, hvor langt kan jeg være på vei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt skjelven, og klarer ikke forstå det helt, men jeg har altså testet positivt i dag 😳 

Syklusene mine har vært noe varierende, og jeg har ikke tempet eller testet etter eggløsning, så jeg vet ikke eksakt når eggløsning var. Syklusene det siste året har sett sånn ut:

33, 31, 32, 41, 30, 31, 31, 37, 33, 29, 34, 49

Forrige mens startet den 18.07, og vi har hatt sex den 2., 4., 7., 8., 10. og 17. August.

Testene i dag ble ikke tatt på morgenurin, men midt på dagen. Stavene viser svake streker og den digitale sier 1-2 uker.

Kan noen hjelpe meg med å finne ut hvor langt jeg sannsynligvis er på vei, ut fra testenes styrke og datoene som er oppgitt?🙈

Snapchat-1897203514.jpg

Anonymkode: 1db62...664

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med positiv test 😊

jeg er i omtrent samme situasjon som deg, bare 1 uke tidligere- og har lurt på det samme!  Lengden på syklus har jo noe å si også, ikke bare dato for siste mens tror jeg? 
Sånn jeg har forstått det er jeg nå ca 5 uker på vei- og da tenker jeg du må være ca 4uker nå? 
Jeg er som sagt ikke sikker, men det er sånn jeg har tenkt 😊

Anonymkode: 35c49...00f

Skrevet

Tipper også du er mellom 3+3 (altså 10 dager etter eggløsning) og maks 4 uker (jeg fikk 2-3 uker gravid 14 dpo, altså da jeg var 4 uker på vei, men dette er individuelt). Synes ikke streken ser sterk ut til å være noe mer en dette, tipper det er 11-12 dager siden du hadde eggløsning basert på teststreken din ☺️ Gratulerer så mye!

Anonymkode: c5b67...56e

Skrevet

Tror dere ble gravide etter sex 10 august og at eggløsningen var noen dager etter det. Utfra styrken på testen vil jeg tro du er litt under 14 dager siden eggløsning, dvs et sted mlm 9 og 14 dager siden eggløsning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...