AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 I helgen skulle jeg en tur ut og spise med noen venninner. Pyntet meg skikkelig fint med høye hæler og fin kjole, følte meg faktisk sexy og det er ikke ofte. Når jeg gikk en liten runde i byen og ventet på mine venninner fikk jeg plutselig orgasme. Dette har jeg aldri opplevd før at jeg får orgasme bare av å føle seg sexy. Merkelige greier dette her.. Litt upassende med orgasme på Karl Johans gate men klarte heldigvis og holde munn😉 Anonymkode: 32624...24d 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): I helgen skulle jeg en tur ut og spise med noen venninner. Pyntet meg skikkelig fint med høye hæler og fin kjole, følte meg faktisk sexy og det er ikke ofte. Når jeg gikk en liten runde i byen og ventet på mine venninner fikk jeg plutselig orgasme. Dette har jeg aldri opplevd før at jeg får orgasme bare av å føle seg sexy. Merkelige greier dette her.. Litt upassende med orgasme på Karl Johans gate men klarte heldigvis og holde munn😉 Anonymkode: 32624...24d Du er sikker på at dette ikke skjedde i krysset ved Storgata? Anonymkode: 64737...780
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Det høres jo fantastisk ut. Bare å føle seg så fin og få en orgasme av det - ta i mot og nyt den opplevelsen. Jeg tror ikke jeg som mann har opplevd akkurat det, men å kle meg pent til en nledning gjør noe godt med meg i alle fall. Å vite at andre synes jeg er fin. Anonymkode: c6f62...d9e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Har ikke fått orgasme av det, men kan bli veldig kåt og våt bare av å føle meg sexy/deilig. Jeg blir ikke kåt av å se på meg selv, men av den gode følelsen rett og slett. Hadde jeg bare hatt en mann å dele kåtskapen med, det er dessverre ikke nok å føle seg kåt og sexy som kvinne, man må se deilig ut også Anonymkode: b4be5...aea 1
Bamseklemmer Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke fått orgasme av det, men kan bli veldig kåt og våt bare av å føle meg sexy/deilig. Jeg blir ikke kåt av å se på meg selv, men av den gode følelsen rett og slett. Hadde jeg bare hatt en mann å dele kåtskapen med, det er dessverre ikke nok å føle seg kåt og sexy som kvinne, man må se deilig ut også Anonymkode: b4be5...aea Du trenger ikke se så deilig ut for å ha det deilig, jeg har større tro på at det utstrålingen din som gir oppmerksomhet. Det er bare det at menn generelt er dårlige på å lese tegn. Så kanskje, hvorfor ikke være litt mere tydelig, når du først har fått han fremfor deg? Det er jo mannens oppgave å si at du ser deilig ut, enten du tror det eller ikke. Menn med litt oppi toppen vet nøyaktig hva det betyr for deg, men det er du som må godta om det er oppriktig sagt..
Bamseklemmer Skrevet 23. august 2021 #6 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): I helgen skulle jeg en tur ut og spise med noen venninner. Pyntet meg skikkelig fint med høye hæler og fin kjole, følte meg faktisk sexy og det er ikke ofte. Når jeg gikk en liten runde i byen og ventet på mine venninner fikk jeg plutselig orgasme. Dette har jeg aldri opplevd før at jeg får orgasme bare av å føle seg sexy. Merkelige greier dette her.. Litt upassende med orgasme på Karl Johans gate men klarte heldigvis og holde munn😉 Anonymkode: 32624...24d Fantastisk godt å se hva å føle seg sexy betyr, men jeg har aldri hørt at noen har fått orgasme av det. Er du sikker på at det ikke var trusekanten, som var litt for nyskjerrig og kjælet med deg på den gåturen?
PassionatePatti Skrevet 23. august 2021 #7 Skrevet 23. august 2021 Jeg blir gjerne kåt dersom jeg føler meg sexy, men jeg har fortsatt tilgode å få orgasme av det. 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #8 Skrevet 24. august 2021 Jeg er mer overraska over at ikke alle kan komme av å føle seg sexy. Anonymkode: c468e...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå