AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Det er en fyr jeg av og til treffer i forbindelse med jobben. Han er samboer, men der hjemme skjer det tydeligvis ikke så mye. Han er kjempekjekk og hyggelig, men helt merkelig uerfaren seksuelt. Så når jeg (jeg er nylig blitt singel igjen) flørtet med ham, var det ingen motstand. Han er digg, kommer altfor fort men er klar igjen hele tiden, og klarer ikke å si nei. Underernært så det holder og nå treffes vi på alle mulige rare steder flere ganger i uka. Dette er jo bare sex for gøy, og han vil aldri i livet bryte ut av det forholdet han har. Men det er litt skummelt når han er blitt sååå hekta og sexavhengig. Nå har jeg fått ny jobb et helt annet sted og jeg har sagt ja. Skal jeg bare "forsvinne" eller skal jeg snakke med ham og ta litt ansvar for å lande dette pent og stille? Anonymkode: b6c5b...a70
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Forsvinne brått, er vel litt stygt gjort. Legg igjen et kort, og skriv "takk for samarbeidet, og lykke til videre". Anonymkode: a5644...76c
Måneskinn Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Vær ærlig, fortell det som det er. Det vil føles mye bedre for dere begge. 1
Maskulino Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Du skilles som venner, sier at det var gøy og at du er en dame man har det gøy med. Så gjør du det slutt med ham, og sier at det er best det aldri ble noe følelser, siden du flytter uansett.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 O.k. Tror ikke på det, men! Æsj, avslutt. En utsultet mann er faen så turnoff. Anonymkode: 982a5...1ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå