Gå til innhold

Utemøbler hele året

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne tenkt meg 2 - 4 stoler og bord som er komfortable å sitte på og som kan stå ute hele året. Finnes det? 🤔

Anonymkode: cd014...f6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes hos flere møbelforretninger. For eksempel har Møbelringen hvilestoler som heter Newport og som er komfortable å sitte i (kan kjøpe fotskamler til også), og de fås kjøpt med sidebord. Jeg ville lagret putene i en putekasse, eller lagt dem i boden, og jeg ville kjøpt et overtrekk til møblene for å bevare dem lengre når de står ute.

Anonymkode: 0b0dc...d79

Skrevet
On 8/23/2021 at 3:09 PM, AnonymBruker said:

Kunne tenkt meg 2 - 4 stoler og bord som er komfortable å sitte på og som kan stå ute hele året. Finnes det? 🤔

Anonymkode: cd014...f6e

Jeg har møbler av tre og de er lagret under tak i snøsesongen og litt til. Har også møbler og bord av plastrotting og de står ute i vær og vind året rundt. Det har gått utmerket i snart ti år nå og de er ikke slitt på noen måte. 

Skrevet

Vi har Hay Palissade som står ute hele året, og tåler det fint. 

Plastrotting står seg også fint hele året. Men putene kan ikke ligge i putekassa, da slår de seg, og uten disse er settet ganske ubrukelig. I Hay stolene kan man bare slenge et tykt pledd eller en sofapute vinterstid. 

Anonymkode: 2ea1c...9bf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...