AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Kunne tenkt meg 2 - 4 stoler og bord som er komfortable å sitte på og som kan stå ute hele året. Finnes det? 🤔 Anonymkode: cd014...f6e
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #2 Skrevet 24. august 2021 Det finnes hos flere møbelforretninger. For eksempel har Møbelringen hvilestoler som heter Newport og som er komfortable å sitte i (kan kjøpe fotskamler til også), og de fås kjøpt med sidebord. Jeg ville lagret putene i en putekasse, eller lagt dem i boden, og jeg ville kjøpt et overtrekk til møblene for å bevare dem lengre når de står ute. Anonymkode: 0b0dc...d79
skrue Skrevet 25. august 2021 #3 Skrevet 25. august 2021 On 8/23/2021 at 3:09 PM, AnonymBruker said: Kunne tenkt meg 2 - 4 stoler og bord som er komfortable å sitte på og som kan stå ute hele året. Finnes det? 🤔 Anonymkode: cd014...f6e Jeg har møbler av tre og de er lagret under tak i snøsesongen og litt til. Har også møbler og bord av plastrotting og de står ute i vær og vind året rundt. Det har gått utmerket i snart ti år nå og de er ikke slitt på noen måte.
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #4 Skrevet 25. august 2021 Vi har Hay Palissade som står ute hele året, og tåler det fint. Plastrotting står seg også fint hele året. Men putene kan ikke ligge i putekassa, da slår de seg, og uten disse er settet ganske ubrukelig. I Hay stolene kan man bare slenge et tykt pledd eller en sofapute vinterstid. Anonymkode: 2ea1c...9bf 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå