AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Hver gang jeg besøker kompisen min og vi ser film, sitter den søte formfulle dama hans i sofaen med de ballong puppene uten bh.... alltid i tynn genser eller singlet så man ser puppene godt... de er enorme og naturlige. Har lagt merke til at hun får stive nipler ofte og smiler frekt til meg og presser puppene sammen med vilje når han er på kjøkkenet eller badet. En gang lot hun som at hun klødde på puppen men det hun gjorde var å pelle på niplene mens jeg så på... opplever å få enormt ståkuk og får bare lyst å knulle vettet av henne med all den ertingen.... gjør det ikke bedre at hun gjør slikt da kjæresten min også er tilstede men mer diskre sånn at hun ikke skal se det. Merker at ballene sprekker av de store puppene på den dama snart. Hva ville du gjort? Tror du hun hinter med den frekke oppførselen? Anonymkode: ec924...d81
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Hvis dere ikke klarer å oppføre dere som folk så er det nok best å unngå disse filmkveldene. Anonymkode: 03f6d...f73 6
Krutegodt Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Hent deg inn eller mist kompisen din og få drama i vennekretsen...
Dubidu Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Det går jo an å bli forelsket i andre enn sin egen kjæreste. Poenget er hva du gjør med det. Kanskje du kan vende kåtskpen inn i forholdet du har. Det er lov å synes at andre er pene. Men det er litt dårlig gjort av kjæresten til kompisen hvis hn bevisst flørter med deg på den måten, synes jeg. Hun må jo også vite hva risikoen er, for begge par. Å smile til hverandre og ha det fint er jo hyggelig, men å spille på pupper og nipler er noe helt annet.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 TS, ærlighet er viktig i et vennskap og jeg synes du skal fortelle kompisen din at du er kåt på dama hans. Hva er det verste som kan skje liksom? Anonymkode: 5b15f...311
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #6 Skrevet 23. august 2021 Det er nok ikke uvanlig å bli kåt på dama til en kompis, men det eneste man skal gjøre er å ta seg sammen, hun er "off-limits". En kjapp en på sitt eget baderom før man besøker dem pleier å hjelpe. Anonymkode: 1257f...882 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #7 Skrevet 23. august 2021 Jeg har også vært små-kåt på dama til kompiser, men ikke grise-kåt slik som du er 😂 Anonymkode: 88895...d11 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #8 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har også vært små-kåt på dama til kompiser, men ikke grise-kåt slik som du er 😂 Anonymkode: 88895...d11 Jeg var grisekåt på mora til en kompis når jeg var yngre. Må bare holde det i fantasien, å ta ut kåtheten på andre. Det går over. Anonymkode: 03411...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #9 Skrevet 23. august 2021 Villa testa grensene hennes,men vær klar over at du kan miste både dama de og kompisen din. Men det er det vel verdt å ta sjansen på. Hun høres deilig ut. Anonymkode: 3c0b8...624 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #10 Skrevet 23. august 2021 Brystvortene blir stive av kulde, berøring og slikt forresten, ikke av kåthet, bare sånn at du vet det. Voks opp lille gutt... Anonymkode: d05d4...c51 5
Maskulino Skrevet 23. august 2021 #11 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hver gang jeg besøker kompisen min og vi ser film, sitter den søte formfulle dama hans i sofaen med de ballong puppene uten bh.... alltid i tynn genser eller singlet så man ser puppene godt... de er enorme og naturlige. Har lagt merke til at hun får stive nipler ofte og smiler frekt til meg og presser puppene sammen med vilje når han er på kjøkkenet eller badet. En gang lot hun som at hun klødde på puppen men det hun gjorde var å pelle på niplene mens jeg så på... opplever å få enormt ståkuk og får bare lyst å knulle vettet av henne med all den ertingen.... gjør det ikke bedre at hun gjør slikt da kjæresten min også er tilstede men mer diskre sånn at hun ikke skal se det. Merker at ballene sprekker av de store puppene på den dama snart. Hva ville du gjort? Tror du hun hinter med den frekke oppførselen? Anonymkode: ec924...d81 Ingen forumbrukere som knuller vettet av ei dame. La oss bare være ærlig der. Men du kan jo gi henne stav likevel, peise på og så får dere begge det dere vil ha. Gi jernet og ikke se deg tilbake.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #12 Skrevet 23. august 2021 Maskulino skrev (11 minutter siden): Ingen forumbrukere som knuller vettet av ei dame. La oss bare være ærlig der. Men du kan jo gi henne stav likevel, peise på og så får dere begge det dere vil ha. Gi jernet og ikke se deg tilbake. Ikke sikkert det er noe vett å knulle av heller 😂😂😂 Anonymkode: 3c0b8...624 2
ryzorwarlock Skrevet 23. august 2021 #13 Skrevet 23. august 2021 Det er tydlig at du ikke er voksen enda
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #14 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var grisekåt på mora til en kompis når jeg var yngre. Må bare holde det i fantasien, å ta ut kåtheten på andre. Det går over. Anonymkode: 03411...1c5 Haha fort gjort. Jeg har faktisk vært kåt på en av de mye yngre damene til faren min også.. Anonymkode: 88895...d11
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #15 Skrevet 23. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Brystvortene blir stive av kulde, berøring og slikt forresten, ikke av kåthet, bare sånn at du vet det. Voks opp lille gutt... Anonymkode: d05d4...c51 De blir stive av berøring også, ts skriver jo at hun peller på niplene sine. Anonymkode: 4232d...c14
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #16 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hver gang jeg besøker kompisen min og vi ser film, sitter den søte formfulle dama hans i sofaen med de ballong puppene uten bh.... alltid i tynn genser eller singlet så man ser puppene godt... de er enorme og naturlige. Har lagt merke til at hun får stive nipler ofte og smiler frekt til meg og presser puppene sammen med vilje når han er på kjøkkenet eller badet. En gang lot hun som at hun klødde på puppen men det hun gjorde var å pelle på niplene mens jeg så på... opplever å få enormt ståkuk og får bare lyst å knulle vettet av henne med all den ertingen.... gjør det ikke bedre at hun gjør slikt da kjæresten min også er tilstede men mer diskre sånn at hun ikke skal se det. Merker at ballene sprekker av de store puppene på den dama snart. Hva ville du gjort? Tror du hun hinter med den frekke oppførselen? Anonymkode: ec924...d81 Uten tvil. Men hva jeg ville gjort er jeg usikker på, hva der det neste som står i manus? Kanskje du får noen hint om hva som skal skje videre der. Anonymkode: b6563...e7a
cmd Skrevet 24. august 2021 #17 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hver gang jeg besøker kompisen min og vi ser film, sitter den søte formfulle dama hans i sofaen med de ballong puppene uten bh.... alltid i tynn genser eller singlet så man ser puppene godt... de er enorme og naturlige. Har lagt merke til at hun får stive nipler ofte og smiler frekt til meg og presser puppene sammen med vilje når han er på kjøkkenet eller badet. En gang lot hun som at hun klødde på puppen men det hun gjorde var å pelle på niplene mens jeg så på... opplever å få enormt ståkuk og får bare lyst å knulle vettet av henne med all den ertingen.... gjør det ikke bedre at hun gjør slikt da kjæresten min også er tilstede men mer diskre sånn at hun ikke skal se det. Merker at ballene sprekker av de store puppene på den dama snart. Hva ville du gjort? Tror du hun hinter med den frekke oppførselen? Anonymkode: ec924...d81 Bare prøv på parbytte/swingers/firkant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå