AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 I mine tidligere forhold innser jeg at jeg har blitt altfor opphengt i å prestere seksuelt. Føler det er vanskelig å skru av den tankegangen uten at det kommer andre tanker (kunne,skulle, burde om alt mulig ikke-seksuelt) i stedet. Er det noen som har tips om hvordan (hvis mulig) jeg kan kutte ut denne tankegangen og bare nyte sex og leve i nuet? K28 Anonymkode: f3277...d94
ClausSaus Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I mine tidligere forhold innser jeg at jeg har blitt altfor opphengt i å prestere seksuelt. Føler det er vanskelig å skru av den tankegangen uten at det kommer andre tanker (kunne,skulle, burde om alt mulig ikke-seksuelt) i stedet. Er det noen som har tips om hvordan (hvis mulig) jeg kan kutte ut denne tankegangen og bare nyte sex og leve i nuet? K28 Anonymkode: f3277...d94 Det du beskriver høres ut som manglende evne til å bare være tilstede i øyeblikket, uten å bli fanget opp i egne tanker. Det finnes en rekke meditasjonsteknikker som kan hjelpe deg med dette. Sjekk f.eks ut noe som heter "Mindfulness".
Fioljenta Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Jepp, sjekk Mindfulness og «aktiv tilstedeværelse» er nyttig hvis du skal lære å være tilstede i nuet. Masse fint å lære av mister google. I tillegg finnes det gode apper. Jeg har hatt masse nytte av det i senga. :-) Det med at tankene fyker i øst og vest, har jeg nemlig også slitt med. Så jeg har innført tankefangene når vi har sex.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå