Gå til innhold

noen som er dagmamma idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er en voksen dame som jobber hektisk innen helsevesenet....vurderer gjør noe helt annet et år. Jobbet med barn tidligere og har utdanning innen førskole.Hadde du ville hatt barna dine hos noen på din alder eller noen som meg rundt 50? Veit jo at det er mye annet det kommen an på...:) Ikke sikkert det er så mange som nytter seg av dette i dag...de fleste jobber fullt og har barna i barnehage.

Anonymkode: 3e5a5...3af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagmammajobb er faktisk overraskende populært! Fikk over 25 henvendelser når vi trengte dagmamma.

Anonymkode: 669de...97c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

jeg er en voksen dame som jobber hektisk innen helsevesenet....vurderer gjør noe helt annet et år. Jobbet med barn tidligere og har utdanning innen førskole.Hadde du ville hatt barna dine hos noen på din alder eller noen som meg rundt 50? Veit jo at det er mye annet det kommen an på...:) Ikke sikkert det er så mange som nytter seg av dette i dag...de fleste jobber fullt og har barna i barnehage.

Anonymkode: 3e5a5...3af

Det ville jeg så absolutt, om jeg skulle ha barnet mitt hos en dagmamma. Nå foretrekker jo jeg barnehage, men om det var dagmamma jeg ønsket, høres det betryggende ut at du er en voksen dame samt at du har utdanning innen førskole. Hadde også vært viktig for meg at du hadde andre barn enn kun mitt, da, sosialiseringsbiten er viktig. :) Ellers hadde jeg nok satt pris på at du tok barnet mye ut, og ikke bare satt inne. :) 

Anonymkode: ef798...124

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det ville jeg så absolutt, om jeg skulle ha barnet mitt hos en dagmamma. Nå foretrekker jo jeg barnehage, men om det var dagmamma jeg ønsket, høres det betryggende ut at du er en voksen dame samt at du har utdanning innen førskole. Hadde også vært viktig for meg at du hadde andre barn enn kun mitt, da, sosialiseringsbiten er viktig. :) Ellers hadde jeg nok satt pris på at du tok barnet mye ut, og ikke bare satt inne. :) 

Anonymkode: ef798...124

De fleste dagmammaer går vel flere ganger i uken i åpen barnehager uansett;så da får de vært sosial med andre barn.

Anonymkode: 669de...97c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...