AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #21 Del Skrevet 23. august 2021 Jeg tenker at det bør koste såpass at det lønner seg for deg å være dagmamma, så i barnehagen betaler de ca 9000 for tre barn, men en barnehageplass er jo kraftig subsidiert av staten, og foreldre gidder vel ikke betale så aldri mye for dette, men jeg ville kok tatt 5000 per barn hvis dette skulle vært verdt det Anonymkode: ffeae...1d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #22 Del Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo en kjent sak at flere barn koster mer. Hadde de hatt ett barn ville timelønnen blitt på usle 100kr og totalsummen blitt 12.000kr og du må huske på at dette ikke er penger som går rett i lomma på den som er dagmamma. Absolutt en beskjeden sum og ikke mye å leve av, i hvert fall ikke bli rik på. Anonymkode: 67c90...1f3 Har man 3 barn som i dette tilfelle har man en timelønn på 186 kr forutsett man har en normal arbeidsdag. Jeg vet ikke hva personell i barnehage er avlønnet med, men jeg ser ikke bort fra at det ligger i samme området med ansvar for flere barn per person. Så man skal tenke timelønn per unge som i ditt eksempel, så tror jeg dagmammalønnen som jeg skisserte over kommer bedre ut enn ansatte i barnehager. Anonymkode: 5666a...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå