AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Er det noen som vet hvor de selger laktoseredusert tyrkisk yoghurt? Jeg finner det ingen steder. Tidligere ble det solgt en laktosefri yoghurt i spann, men finner heller ikke den noe sted. Anonymkode: d6fed...fa3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Fufu skrev (3 minutter siden): Bare be matbutikken om å bestille den. Prøvde det i nærbutikken, men de sa de ikke kunne finne den i systemet. Anonymkode: d6fed...fa3
Fufu Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Vel, spannene er fullt tilgjengelige. Be dem prøve igjen.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 Fufu skrev (3 minutter siden): Vel, spannene er fullt tilgjengelige. Be dem prøve igjen. Å, det var gode nyheter. Trodde de var fjernet fra markedet siden jeg ikke finner dem noen steder. Vet du hva jeg kan si til butikken sånn at de finner dem i systemet? Er det et spesielt sted de finner dem? Eller bare noen butikker som kan ta dem inn? Anonymkode: d6fed...fa3
Fufu Skrevet 23. august 2021 #6 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å, det var gode nyheter. Trodde de var fjernet fra markedet siden jeg ikke finner dem noen steder. Vet du hva jeg kan si til butikken sånn at de finner dem i systemet? Er det et spesielt sted de finner dem? Eller bare noen butikker som kan ta dem inn? Anonymkode: d6fed...fa3 Neida. Det er nok bare du som har møtt en vanskelig person som valgte letteste utvei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå