AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Vet ikke om dette heller skulle ligge på seksualitet. Men det begynte med at vi var på datingapp og ville treffes etter å ha skrevet og snakket litt. Tror vi begge var/er ute etter langvarig forhold. Vi traff hverandre. Jeg tente veldig på ham. Men jeg viste det ikke i det hele tatt. Men jeg viste seriøs interesse. Det ble et greit treff, men veldig ganske kjølig og høflig. Han kontaktet meg ikke igjen, utenom at vi begge takket høflig for et hyggelig treff samme dag. Noen uker gikk. Jeg fikk ham ikke ut av hodet. Omstendighetene rundt treffet vårt hadde gjort det litt for vanskelig å slappe av og bli ordentlig kjent. Så jeg ringte og sa noe sånt, og sa at at jeg hadde lyst til å ringe. Dermed ringte han meg. Det synes jeg var fint gjort. Vi snakket lenge. Avtalte et nytt treff. Jeg synes denne mannen var spennende. Treffet ble ikke som forventet. Han virket avvisende og ikke så interessert. Han var høflig på en god måte. Samtidig noe avvisende i blikket, selv om han var utrolig varm og sjarmerende. Jeg følte en slags forelskelse og beundring av denne mannen som var så grei, men uinteressert i meg. Jeg hørte ingenting mer. Utenom igjen en takk for sist greie. Ok, jeg måtte bare glemme ham. Vi var tross alt ganske forskjellige, overbeviste jeg meg selv om. Jeg traff noen andre. Men jeg hadde null interesse. Det var kun denne mannen jeg følte en sitring og spenning. Han var snill, fine interesser, sexy. Jeg hadde så lyst på ham på alle mulige måter. Det gikk 2-3 mnd uten en lyd. Så en kveld satt jeg alene og følte på en ensomhet. Jeg gikk og la meg i sengen, skrudde av lyset. Fikk ikke sove. Var kåt, tenkte på ham. Jeg ville ikke ha noen andre. Jeg tok mobilen og skrev en smiley og at jeg tenkte på ham. Han svarte raskt igjen med en smiley tilbake. Enda en der han spurte om jeg ville ha ham på sengekos. Jeg begynte å bevege meg i kåthet. Jeg skrev ja. Da ringte han. Det kom så brått på meg. Men jeg følte enda enda mer sitring i kroppen. Jeg ble helt kliss våt. Han ville komme neste dag. Vi snakket lenge. Neste morgen følte jeg veldig pirring av lyst, men også på om dette var riktig av meg. Om det i det hele tatt var bra for noen av oss. Ville jeg gå til sengs med ham, uten at han var interessert i å være i noe fast forhold med meg. Skulle jeg ha et uforpliktende sexforhold med ham? Kom jeg da til å føle meg lett på tråden? Jeg bestemte meg for å gjøre det JEG følte jeg ville. Han kom. Han hadde med seg mat som vi skulle lage. Vi spiste, drakk litt vin. Han var omsorgfull. Tok styring. han kjemte meg bort. Vi endte selvfølgelig i sengen. Det var orgasme og jeg følte jeg var i et eventyr. Senere satt vi i stuen og berørte hverandre ømt hele tiden. Lo og spøkte. Jeg hadde myknet veldig opp. Han sa jeg strålte. Jeg følte jeg strålte. Etter at han gikk, følte jeg på en lykke og jeg hadde et smil på munnen hele tiden. Jeg tente at om noen så meg nå, så hadde de sett at noe var skjedd. Neste dag sendte vi noen frem og tilbake meldinger. Men så ble det stopp igjen. Nå er det gått snart en uke uten en lyd. Jeg visste det jo egentlig på forhånd. Jeg valgte det "lille" jeg kunne få allikevel. Jeg tenker at jeg trengte det. Så får jeg leve på det. Men hva gjør jeg nå? Bare prøve å leve lykkelig med å hente frem bildene i hode. Eller kan jeg gjøre noe mer? Mister jeg bare verdighet med å kontakte ham igjen. Hva ville du gjort? Anonymkode: 107dd...0f8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Ja hvis du kan godta at du bare vil få han seksuelt og dere koser dere sammen når dere først er sammen så kjør på. Kontakt han og møt han igjen da vet du. Anonymkode: e2b38...2ae 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja hvis du kan godta at du bare vil få han seksuelt og dere koser dere sammen når dere først er sammen så kjør på. Kontakt han og møt han igjen da vet du. Anonymkode: e2b38...2ae Takk for svar. Jeg merker at jeg er usikker på om det er et som er det beste. For det beste hadde vært om han ble keen på meg, men det blir han vel ikke. Men tenker at tiden får vise, og at jeg muligens kontakter han igjen, ja, men at jeg får vente. Min desperasjon kan vel skremme ham hvis jeg kontakter ham så snart igjen. Anonymkode: 107dd...0f8 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Du vil bare ha ham fordi han er hard to get. Anonymkode: 77a51...cd6 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du vil bare ha ham fordi han er hard to get. Anonymkode: 77a51...cd6 Har tenkt tanken. Men vet bare at han er ufattelig deilig og snill, og at jeg vil ha ham. Anonymkode: 107dd...0f8
Gjest ABM Skrevet 23. august 2021 #6 Skrevet 23. august 2021 Du starter jo HI med å fortelle at du tror begge er ute etter et langvarig forhold..hvilket jeg tolker som at du ER ute etter et forhold..Og det er ikke han!! Bruk hodet nå og kom deg unna før du blir ennå mer følelsesmessig dratt inn i noe som ikke kan gi deg annet enn masse smerte!!🌹
GrønnNellik68 Skrevet 23. august 2021 #7 Skrevet 23. august 2021 Bern there Done that. Det blir en ufattelig spenning med noen som ikke er så enkel og få. Man har sex og håper de over tid vil endre mening. Det vil sannsynlig ikke skje. Men de kan holde det gående i flere år med det der. Etterhvert når du ønsker mer vil du føle deg som i himmelen når dere er sammen og på en skikkelig tomhetsfølelse når han drar og ikke minst savn. I mellom hvert treff er det rimelig kjølig til han er kåt igjen. Det går en stund men tilslutt får en nok. Håper du klarer å holde deg unna å bli hekta for det er en jævlig tilstand å være i og ikke minst komme ut. Det tar lang tid. Slike menn blokkerer også dine muligheter til å treffe en som vil ha deg. Du vil hele tiden sammenligne alle med denne fwb. Og ingen vil nå opp for med den oppførselen han har med varm og kald gjør at han blir mystisk og spennende for deg og en evig kamp om å få han tilslutt. Jeg håper for din del at jeg tar feil lykke til masse☘️ 6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #8 Skrevet 23. august 2021 5 minutter siden, ABM said: Du starter jo HI med å fortelle at du tror begge er ute etter et langvarig forhold..hvilket jeg tolker som at du ER ute etter et forhold..Og det er ikke han Han er vel antakeligvis ute etter et seriøst forhold og, men det betyr jo ikke at han ønsker det med ts? Anonymkode: 1cabf...5ed 7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #9 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Har tenkt tanken. Men vet bare at han er ufattelig deilig og snill, og at jeg vil ha ham. Anonymkode: 107dd...0f8 Snill er ikke et ord jeg ville brukt om folk som har sex med noen de tror ønsker et forhold til dem, som de ikke vil ha et forhold til selv. Anonymkode: 77a51...cd6 5
ClausSaus Skrevet 23. august 2021 #10 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet ikke om dette heller skulle ligge på seksualitet. Men det begynte med at vi var på datingapp og ville treffes etter å ha skrevet og snakket litt. Tror vi begge var/er ute etter langvarig forhold. Vi traff hverandre. Jeg tente veldig på ham. Men jeg viste det ikke i det hele tatt. Men jeg viste seriøs interesse. Det ble et greit treff, men veldig ganske kjølig og høflig. Han kontaktet meg ikke igjen, utenom at vi begge takket høflig for et hyggelig treff samme dag. Noen uker gikk. Jeg fikk ham ikke ut av hodet. Omstendighetene rundt treffet vårt hadde gjort det litt for vanskelig å slappe av og bli ordentlig kjent. Så jeg ringte og sa noe sånt, og sa at at jeg hadde lyst til å ringe. Dermed ringte han meg. Det synes jeg var fint gjort. Vi snakket lenge. Avtalte et nytt treff. Jeg synes denne mannen var spennende. Treffet ble ikke som forventet. Han virket avvisende og ikke så interessert. Han var høflig på en god måte. Samtidig noe avvisende i blikket, selv om han var utrolig varm og sjarmerende. Jeg følte en slags forelskelse og beundring av denne mannen som var så grei, men uinteressert i meg. Jeg hørte ingenting mer. Utenom igjen en takk for sist greie. Ok, jeg måtte bare glemme ham. Vi var tross alt ganske forskjellige, overbeviste jeg meg selv om. Jeg traff noen andre. Men jeg hadde null interesse. Det var kun denne mannen jeg følte en sitring og spenning. Han var snill, fine interesser, sexy. Jeg hadde så lyst på ham på alle mulige måter. Det gikk 2-3 mnd uten en lyd. Så en kveld satt jeg alene og følte på en ensomhet. Jeg gikk og la meg i sengen, skrudde av lyset. Fikk ikke sove. Var kåt, tenkte på ham. Jeg ville ikke ha noen andre. Jeg tok mobilen og skrev en smiley og at jeg tenkte på ham. Han svarte raskt igjen med en smiley tilbake. Enda en der han spurte om jeg ville ha ham på sengekos. Jeg begynte å bevege meg i kåthet. Jeg skrev ja. Da ringte han. Det kom så brått på meg. Men jeg følte enda enda mer sitring i kroppen. Jeg ble helt kliss våt. Han ville komme neste dag. Vi snakket lenge. Neste morgen følte jeg veldig pirring av lyst, men også på om dette var riktig av meg. Om det i det hele tatt var bra for noen av oss. Ville jeg gå til sengs med ham, uten at han var interessert i å være i noe fast forhold med meg. Skulle jeg ha et uforpliktende sexforhold med ham? Kom jeg da til å føle meg lett på tråden? Jeg bestemte meg for å gjøre det JEG følte jeg ville. Han kom. Han hadde med seg mat som vi skulle lage. Vi spiste, drakk litt vin. Han var omsorgfull. Tok styring. han kjemte meg bort. Vi endte selvfølgelig i sengen. Det var orgasme og jeg følte jeg var i et eventyr. Senere satt vi i stuen og berørte hverandre ømt hele tiden. Lo og spøkte. Jeg hadde myknet veldig opp. Han sa jeg strålte. Jeg følte jeg strålte. Etter at han gikk, følte jeg på en lykke og jeg hadde et smil på munnen hele tiden. Jeg tente at om noen så meg nå, så hadde de sett at noe var skjedd. Neste dag sendte vi noen frem og tilbake meldinger. Men så ble det stopp igjen. Nå er det gått snart en uke uten en lyd. Jeg visste det jo egentlig på forhånd. Jeg valgte det "lille" jeg kunne få allikevel. Jeg tenker at jeg trengte det. Så får jeg leve på det. Men hva gjør jeg nå? Bare prøve å leve lykkelig med å hente frem bildene i hode. Eller kan jeg gjøre noe mer? Mister jeg bare verdighet med å kontakte ham igjen. Hva ville du gjort? Anonymkode: 107dd...0f8 Oi oi oi… forsiktig nå! Det du beskriver der er hvordan "hekt" oppstår. Google it. 5
Gjest Trøst Skrevet 23. august 2021 #11 Skrevet 23. august 2021 Hadde tatt det jeg hadde fått i dette tilfellet. Litt er bedre enn ingenting? Minuset er at du vil ende opp såret om det viser seg at han ikke ønsker noe langvarig med deg, og det gjør han nok ikke siden han plutselig ikke tar kontakt og blir stille over lengre tid. Kan så klart hende han har personlige problemer han sliter med og at det blir vanskelig å prioritere relasjoner for han der og da, men høres nok mer ut som det er sex og kos som er motivasjonen her, og ikke så mye mer. Du kan også spørre han om hva han ønsker av deg og deres relasjon. Sex med rom for at det kan utvikle seg mer, eller bare sex? Hva legger han i sexen dere har og det dere er sammen?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #12 Skrevet 23. august 2021 For din egen del burde du ikke, for du har allerede startet å få følelser. Det blir bare verre om du skal innlede et sex-forhold, trust me. Jo før du avslutter det (eller, slutter å ta kontakt, det er jo strengt tatt ikke noe å avslutte), jo bedre for deg selv. Det blir myyye vondere senere. Anonymkode: eb533...ff4 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #13 Skrevet 23. august 2021 Jeg hadde besøk av ei, som var litt på samme måten, spilte uinteressert, bare ville ligge etc, og da har jeg ingen problemer med å invitere på sex. I ettertid ble hun mye mer på å hinte om kjæresterier, samtidig som hun sier at vi godt kan møtes på samme måte igjen. Da tenker jeg at hun er typen som tar smulene, og det vil jeg ikke bidra til. Anonymkode: 7d5cd...731 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #14 Skrevet 23. august 2021 Et problem her er at du vil fortsette i lang tid fremover å avslå menn som faktisk er interessert og kunne vært en god match for en som aldri vil bry seg om deg. Du er ikke emosjonelt tilgjengelig for andre når du er hekta på en du har jevnlig sex med og selvfølelsen din vil gå i grus. Anonymkode: 1b7db...29d 8
CorvusCorax Skrevet 23. august 2021 #15 Skrevet 23. august 2021 Men slik du opplever ham nå så er han kun interessert i et fwb-forhold. Er det nok for deg i lengden? Jo mer du treffer ham for sex og middag/eller noe annet hyggelig. Jo mer vil du knytte deg til ham, og det vil bli vanskelig å komme ut av det hektet. Og det vil kanskje gjøre veldig vondt i lengden. Ulykkelig forelskelse med tårer på puten. Hm... Jeg har vært på noen dater der jeg var interessert i noe mer, men så ble det ikke det - ikke sex engang. Men så møtte jeg på en som var tydelig "på" med engang - det lyser av ham at han er mest interessert i en seksuell-relasjon. Og fordi det var så himla lenge siden jeg hadde fått meg noe "på kassa" () så valgte jeg å møte ham for en ny date med hygge og sex. Det var greit nok det. Han er kjekk og sprek. Men føler ikke noen som helst "gnist"... Og da er det greit å ha et slik fwb- forhold. Da blir man ikke såret. Du kommer garantert til å bli såret. Og det vet du. Tror du det er noe selvdestruktivt ved det? 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #16 Skrevet 23. august 2021 Takk for svar alle sammen. Jeg føler ganske sikkert at jeg ikke vil bli hekta. Jeg føler meg faktisk nå at jeg har det veldig godt inni meg. Jeg har hatt store problemer i et langt ekteskap der jeg har følt meg ganske låst i kropp og sjel. Dette har gitt meg en befrielse. Jeg føler at det har gitt mer liv og bevisstgjøring på meg selv og hvordan jeg herdet rundt meg. Alt er blitt en lysere energi. Og jeg føler ikke at jeg har det godt selv om jeg aldri får ham. Jeg føler at så unge jeg har det hyggelig og har deilig sex med ham innimellom, så er det noe som jeg vil se på som et godt eventyr i denne delen av livet. jeg vil ikke finne meg en ny mann nå, har jeg funnet ut. Jeg vil bo alene, være alene, men at det er godt med en mann, et selskap noen ganger, det unner jeg meg. Jeg vil kanskje bli såret en gang når han ikke vil mer. Men det kan like godt være ham. Men hvis han slutter mer å ta kontakt/svare enn det jeg gjør, så slutter jeg og. Helt sikkert. Det er jo sånn det har vært og. Jeg har på ingen måte vært masete eller pågående. Anonymkode: 107dd...0f8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #17 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg vil kanskje bli såret en gang når han ikke vil mer. Men det kan like godt være ham Jeg tror du har gjort ditt valg, og hvem vet hva han vil gjøre fremover? Følelser kan oppstå, men hva er et liv uten følelser, sex uten følelser etc? At det kan bli vondt, er også en del av livet. Anonymkode: 7d5cd...731 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #18 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg tror du har gjort ditt valg, og hvem vet hva han vil gjøre fremover? Følelser kan oppstå, men hva er et liv uten følelser, sex uten følelser etc? At det kan bli vondt, er også en del av livet. Anonymkode: 7d5cd...731 Ja, jeg har vel gjort mitt valg. Men det er godt å lufte tankene sine, og lese hva dere skriver. Sant som du sier der. Det handler om å leve. Godt mulig jeg blir såret. Men jeg dropper altså ut dersom han ikke tar kontakt. Akkurat nå har han tatt initiativ til å bare sende noen ha en god dag hilsener. Anonymkode: 107dd...0f8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #19 Skrevet 24. august 2021 Og en skrev at vi begge var i utgangspunktet ute etter noe seriøst. Ja, men som en sa, han ville vel ikke være i et seriøst forhold med meg, eller jeg tror at han ikke så at vi to av ulike grunner kunne bli i et fast forhold. Vi får se. Vi har i hvert fall blitt mer kjent på alle mulige måter, og vi slapper mer av med å spøke og le. Anonymkode: 107dd...0f8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #20 Skrevet 24. august 2021 CorvusCorax skrev (16 timer siden): Men slik du opplever ham nå så er han kun interessert i et fwb-forhold. Både ja og nei. Han finner på mye gøy utenom sex også. Men sex er bestemt en del av forholdet. Jeg tror i utgangspunktet at han trodde jeg var veldig kostbar/prippen og vanskelig, kanskje kjedelig. Sannheten er at jeg også hadde/har veldig lyst på ham, men at jeg var nok litt kostbar og seriøs i begynnelsen. Det er sikkert bra. Men jeg tror at for ham ble jeg litt for skremmende ordentlig. CorvusCorax skrev (16 timer siden): Er det nok for deg i lengden? Jo mer du treffer ham for sex og middag/eller noe annet hyggelig. Jo mer vil du knytte deg til ham, og det vil bli vanskelig å komme ut av det hektet. Og det vil kanskje gjøre veldig vondt i lengden. Ulykkelig forelskelse med tårer på puten. Hm... Uff, ja, kanskje. Men jeg er sikker på at jeg vil stoppe i tide. Samtidig er jeg så lykkelig for å bo alene nå, og har et godt sosialt liv. Tror det har mye å si at man ikke føler seg ensom. CorvusCorax skrev (16 timer siden): Jeg har vært på noen dater der jeg var interessert i noe mer, men så ble det ikke det - ikke sex engang. Men så møtte jeg på en som var tydelig "på" med engang - det lyser av ham at han er mest interessert i en seksuell-relasjon. Og fordi det var så himla lenge siden jeg hadde fått meg noe "på kassa" () så valgte jeg å møte ham for en ny date med hygge og sex. Det var greit nok det. Han er kjekk og sprek. Men føler ikke noen som helst "gnist"... Og da er det greit å ha et slik fwb- forhold. Da blir man ikke såret. Du kommer garantert til å bli såret. Og det vet du. Tror du det er noe selvdestruktivt ved det? Nei, jeg vet ikke om jeg kommer til å bli såret. Jo, kanskje, men at det blir ikke langvarig sorg. Jeg føler meg sterk. Jeg synes det gir meg så mye at om det blir helt slutt med kontakten, så vil det bli leit, jeg blir såret, men jeg tror også at jeg kommer til å være glad for at jeg har hatt ham i mitt liv. Jeg forstår deg godt med det du sier om gjensidig forståelse. Anonymkode: 107dd...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå