AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Han kunne ikke møtes de tre første gangene jeg spurte, så kunne ikke jeg de to gangene han spurte, så spurte jeg igjen og han kunne ikke, og kom heller ikke opp med en dato som passer bedre. Da ga jeg litt opp og la litt mindre i hele greia og svarte litt kortere enn vanlig men fremdeles hyggelig, resultatet av kortere svar var at han da slettet matchen og avfulgte meg på instagram. Anonymkode: b66da...989
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Takk, har venta på denne informasjonen lenge! Endelig kan jeg slutte å trykke refresh på pcn og få meg litt mat. Har ikke spist på dager.. Anonymkode: 29eb8...fab 9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Høres ikke ut som om han var veldig interessert, det er vel god nok grunn. Anonymkode: 29eb8...fab 6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ikke ut som om han var veldig interessert, det er vel god nok grunn. Anonymkode: 29eb8...fab Enig det. Han spurte hva jeg gjør i dag og jeg svarte, så så jeg en time etterpå at jeg var fjernet og ble litt forundret bare Anonymkode: b66da...989
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 Kan verden egentlig gå videre etter dette? Jeg tviler sterkt. Erna bør gå. Ingen kunne møtes. Ingen gadd å sette av tid. Begge gikk hvert til sitt litt senere. Drama. Livet skjer. Gi oss en skikkelig sak å snakke om i stedet. Anonymkode: 9dcc4...c24 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #6 Skrevet 23. august 2021 Folk klarer tydeligvis ikke svare skikkelig her. Enten skjedde det fordi han ikke gadd den evinnelige fram og tilbake-greia, eller så (og jeg tror mest dette) traff han ei annen/det ble mer seriøst med ei annen, så han sletta de «halvveise» matchene han hadde. Anonymkode: 462cf...9d2 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #7 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han kunne ikke møtes de tre første gangene jeg spurte, så kunne ikke jeg de to gangene han spurte, så spurte jeg igjen og han kunne ikke, og kom heller ikke opp med en dato som passer bedre. Da ga jeg litt opp og la litt mindre i hele greia og svarte litt kortere enn vanlig men fremdeles hyggelig, resultatet av kortere svar var at han da slettet matchen og avfulgte meg på instagram. Anonymkode: b66da...989 Så klart. Det var ikke meningen og ble bare tull. Ikke ta det personlig. Ingen hadde noe feil. Anonymkode: 3a98e...4c7
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #8 Skrevet 23. august 2021 Matchen? Åja, var dette noe Tinder-opplegg? Han ble vel utålmodig, da? Kanskje han fant ei anna å ha sex med. Eller kanskje han bare ble litt snurt da du begynte å svare kortere og tok et hint Anonymkode: 0f4cc...5a1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #9 Skrevet 23. august 2021 Takk for seriøse svar. Ser sikkert ut som noe tull å henge seg opp i, men stakk litt når jeg så jeg var borte fra både instagram og tinder midt i samtalen da vi har pratet lenge sammen. Men antar det er noe sånt som dere skriver om her 👍🏻 Jeg har spurt oftere enn han om å møtes så gjorde det jeg kunne for å vise interesse og får slå meg til ro med det. 32 minutter siden, AnonymBruker said: Folk klarer tydeligvis ikke svare skikkelig her. Enten skjedde det fordi han ikke gadd den evinnelige fram og tilbake-greia, eller så (og jeg tror mest dette) traff han ei annen/det ble mer seriøst med ei annen, så han sletta de «halvveise» matchene han hadde. Anonymkode: 462cf...9d2 25 minutter siden, AnonymBruker said: Så klart. Det var ikke meningen og ble bare tull. Ikke ta det personlig. Ingen hadde noe feil. Anonymkode: 3a98e...4c7 21 minutter siden, AnonymBruker said: Matchen? Åja, var dette noe Tinder-opplegg? Han ble vel utålmodig, da? Kanskje han fant ei anna å ha sex med. Eller kanskje han bare ble litt snurt da du begynte å svare kortere og tok et hint Anonymkode: 0f4cc...5a1 Anonymkode: b66da...989
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #10 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Folk klarer tydeligvis ikke svare skikkelig her. Enten skjedde det fordi han ikke gadd den evinnelige fram og tilbake-greia, eller så (og jeg tror mest dette) traff han ei annen/det ble mer seriøst med ei annen, så han sletta de «halvveise» matchene han hadde. Anonymkode: 462cf...9d2 Det var et informativt hovedinnlegg, uten et eneste spørsmål. Så da er det vel egentlig ikke noe å svare på og folk skriver derfor det som faller seg inn og gjerne litt humoristisk vinklet. Anonymkode: 640a5...09e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #11 Skrevet 23. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det var et informativt hovedinnlegg, uten et eneste spørsmål. Så da er det vel egentlig ikke noe å svare på og folk skriver derfor det som faller seg inn og gjerne litt humoristisk vinklet. Anonymkode: 640a5...09e Spørsmålet stod i tittelen.. Anonymkode: b66da...989
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå