Gå til innhold

Datingsider på facebook og menn..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare så utrolig lei av å se menn som kun liker/kommenterer bilder til de superpene damene som legger ut kontaktannonse/datingannonse eller hva man kaller det med bilde av seg selv på datingsidene på facebook. Mange av mennene er ikke akkurat noe fruktfat selv for å si det fint. Noe jeg også ser igjen på disse datingsidene er at det er de samme mennene som er medlem der år etter år og aldri finner seg noen. Mange av dem er overvektige, mindre pene, ensomme (virker det som ihvertfall) og er såkalte incels som gjerne klager på at de aldri finner seg noen og at ingen vil ha dem.. Hadde de senket kravene litt kunne nok de alle funnet seg en livspartner, men utifra disse datingsidene og damene som legger ut bilder er det kun de peneste, flotteste damene som får 100+ likes eller mer. Damene som er litt på mennene sitt nivå får få likes og får nærmest ingen kommentarer🤷🏻‍♀️Da kan ikke disse mennene drive å klage om de da ikke får napp.. synes det er veldig merkelig. 

Anonymkode: a4c3f...6fd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Schrødingers mann på datingappene: Tar hva som helst, men er altfor kresen.

Anonymkode: c1c66...dbb

• Liker 2
Skrevet

Liker du uattraktive menn selv på disse sidene da? Og legger inn kommentarer til dem? Hvis ikke så kaster du jo stein i glasshus

Anonymkode: 731ff...390

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Liker du uattraktive menn selv på disse sidene da? Og legger inn kommentarer til dem? Hvis ikke så kaster du jo stein i glasshus

Ja jeg er egentlig selv åpen for det meste. Jeg er ingen babe selv så jeg går etter menn som er noenlunde på mitt nivå.

Ts

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja jeg er egentlig selv åpen for det meste. Jeg er ingen babe selv så jeg går etter menn som er noenlunde på mitt nivå.

Ts

Men spørsmålet er om du trykker på like på disse mennene, og legger inn kommentarer til dem på disse sidene. Ut i fra svaret du gir her så høres det ikke sånn ut? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men spørsmålet er om du trykker på like på disse mennene, og legger inn kommentarer til dem på disse sidene. Ut i fra svaret du gir her så høres det ikke sånn ut? 

Hvis jeg liker utseendet dems og de virker som min type mann så ja. Men jeg er også åpen for menn som ikke er de mest attraktive og trykker like på dem også, men får ingen like tilbake.. Mange av dem trykker kun like på de superpene.

Ts

Skrevet

Hvordan ser du dette?

Anonymkode: e630e...253

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan ser du dette?

Anonymkode: e630e...253

Denne er den andre jegvser idag. Også en mann som er der for sikkert 5 gang på 2 år.

08D48012-D046-411E-BD46-34302BBD41B2.jpeg

Anonymkode: aaa41...cfd

Skrevet

Det er jo ikke uvanlig å være litt fram og tilbake på datingapper? Det er jo de fleste. Man møter noen, dater litt, det funker ikke, så er man tilbake. osv. Eller som meg, man blir lei og tar seg en pause før man prøver igjen. Men nå har jeg aldri prøvd datingsider på FB, og kommer ikke til å gjøre det heller hvis alle ser hvem man har likt.😳 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...