Gå til innhold

Farmor truer/trakkaserer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farmor truer med bv da mor nekter å la ho være alene med ett barn.grunnlag er overdreven bruk av sovetabletter samt fare for utspørring av barnet om mor. Da farmor spør ut andre om mor og ber om skjermbilder etc.Sagt at far må være til stede da er det greit.far og mor svært gode venner og samarbeider om hver minste ting.skal man virkelig bli meldt til bv for at en mor vil at barnet skal skånes for slikt??hun er ikke nektet samvær av moren men sagt at far skal være til stede .denne farmoren til min venninnen min har aldri likt sin tidligere svigerdatter fordi hun lot seg ikke bli kontrollert av henne. Selv synes jeg det er latterlig dumt å true og nærmest trakassere denne moren.håper en bv ansatt kan svare om ho virkelig kan melde for slikt eller at ho kan slappe av.kan også nevne at denne farmoren går rundt og forteller røverhistorier for å knuse barnets mor.hun skjønner ikke at det er barnet hun skader mest oppi dette.

Anonymkode: 20e47...77b

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Hårete sak. Men også hårete saker har to sider. I hovedsak så kan ikke mor kontrollere hva far gjør i sin tid med barnet, om så det da er å la farmor være barnevakt. Sovetabletter gjør henne heller ikke slem, men sløv. Og hvorfor vil hun passe barnet om hun føler seg trøtt og sløv? Det virker noe merkelig. For å nekte farmor samvær alene så må noen gå inn å si at hun er uegnet. Da blir det ord mot ord. Om farmor sier usannheter om barnekor blir det også ord mot ord. Heller ikke du kan vite alt hva som pågår. Du kan melde henne, men den saken vil nok undersøke foreldrene også. 

Jeg er ingen bv ansatt, bare en vanlig person. 

Gjest Fionamor
Skrevet
theTitanic skrev (Akkurat nå):

Hårete sak. Men også hårete saker har to sider. I hovedsak så kan ikke mor kontrollere hva far gjør i sin tid med barnet, om så det da er å la farmor være barnevakt. Sovetabletter gjør henne heller ikke slem, men sløv. Og hvorfor vil hun passe barnet om hun føler seg trøtt og sløv? Det virker noe merkelig. For å nekte farmor samvær alene så må noen gå inn å si at hun er uegnet. Da blir det ord mot ord. Om farmor sier usannheter om barnekor blir det også ord mot ord. Heller ikke du kan vite alt hva som pågår. Du kan melde henne, men den saken vil nok undersøke foreldrene også. 

Jeg er ingen bv ansatt, bare en vanlig person. 

Takker for svar. Ja det er sant.det blir fort ord mot ord. Hun vil ikke melde farmor hun har prøvd å få til ting for at de kan være voksne og være venner men d vil ikke denne farmoren. Så ja trist sak. Moren ser verdi av familie og synes det er trasig at farmor er slik. Moren vil at barnet skal ha samvær men da må farmor ta seg sammen. Hun er bare litt bekymret pga hun sover flere ganger daglig når hun liksom skal passe barnet. Tror jeg ber henne ta kontakt med bv som noen foreslo her.er nok det beste.

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Farmor truer med bv da mor nekter å la ho være alene med ett barn.grunnlag er overdreven bruk av sovetabletter samt fare for utspørring av barnet om mor. Da farmor spør ut andre om mor og ber om skjermbilder etc.Sagt at far må være til stede da er det greit.far og mor svært gode venner og samarbeider om hver minste ting.skal man virkelig bli meldt til bv for at en mor vil at barnet skal skånes for slikt??hun er ikke nektet samvær av moren men sagt at far skal være til stede .denne farmoren til min venninnen min har aldri likt sin tidligere svigerdatter fordi hun lot seg ikke bli kontrollert av henne. Selv synes jeg det er latterlig dumt å true og nærmest trakassere denne moren.håper en bv ansatt kan svare om ho virkelig kan melde for slikt eller at ho kan slappe av.kan også nevne at denne farmoren går rundt og forteller røverhistorier for å knuse barnets mor.hun skjønner ikke at det er barnet hun skader mest oppi dette.

Anonymkode: 20e47...77b

Høres ut som farmoren fisker etter ting på mor?Skjermbilde osv. Høres ikke helt normal ut. Men ligner på det min svigermor gjorde.. Vi kuttet henne helt ut. Hva er det med folk som alltod må ødelegge for andre? Om barna har det fint og godt og foreldrene sammarbeider, hvorfor må svigermødre på liv og død ødelegge for andre?? Går jo ut over barnebarna hennes og..

Anonymkode: 79724...eb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...