AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #21 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er pyton. Dobbel husleie i minst en måned, dobbel strøm, svindyrt, man mangler møbler og ting, man mister totalt oversikt over enkelte ting, alltid nytt å sette seg inn i, og man mister alltid en kolli per flyttelass. Har flytta 37 ganger i livet mitt. Er førti år nå. Å flytte er det samme som å sette livet på vent. Man får ikke fritid eller kan leve et normalt liv før man er på plass, noe som tar minst et par mnd pr flytting. Rutiner og alt blir helt ødelagte. Anonymkode: 266b4...153 Hvorfor har du flytta så mye? Anonymkode: 521d5...5b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #22 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor har du flytta så mye? Anonymkode: 521d5...5b0 Gale utleiere som har gått inn i leiligheten min mens jeg hat vært vekke F eks. Etter at jeg kjøpte kamera, har jeg oppdaget at 90% av utleierne går inn i leiligheten når jeg er vekke, så da flytter jeg… Anonymkode: 266b4...153 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #23 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (På 23.8.2021 den 11.29): Jeg blir så stressa at jeg havner i hypoman periode, og får da masse energi og overskudd. Det du beskriver der høres mer ut som kroppen produserer adrenalin. En helt naturlig måte å håndtere stress på. Anonymkode: 062d4...f21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #24 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Gale utleiere som har gått inn i leiligheten min mens jeg hat vært vekke F eks. Etter at jeg kjøpte kamera, har jeg oppdaget at 90% av utleierne går inn i leiligheten når jeg er vekke, så da flytter jeg… Anonymkode: 266b4...153 Lurer på hvor vanlig dette er. Synes det er kjipt å tenke på at når man leier så mener enkelte utleiere at de bare kan gjøre hva de vil kun fordi de eier huset man bor i. Håper ikke at mine nye utleiere er sånn. Anonymkode: 25042...8fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #25 Del Skrevet 27. august 2021 Ja. Jeg har kasta noe hver gang jeg har flytta. Var lettere enn å pakke alt 🤣 Anonymkode: 70ed7...cec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå