Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #1 Skrevet 22. september 2005 hvilken HR mascara er best og hva er igrunn forskjellen? jeg trenger ny igjen, og har tidl vært fornøyd med HR spect. men vurderer å prøve lash queen. mascara må gi volum, ikke klumpe og heller ikke drysse. lengde er fint. synes kanskje at spect. ga litt lite volum??? men den satt iallefall godt på - nesten vannfast jo!
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #2 Skrevet 23. september 2005 Jeg anbefaler Lash Queen Den gir lange svart vipper,så du blir en sikkerlig...ja,lash queen! Jeg synes den kan bli litt for mye på dagtid,men da kan du jo bruke en annen eller evt ta litt mindre maskara på børsten og/eller bare legge et tynt lag. Når du tar maskaraen ut fra hylsen synes jeg ofte det kan være litt for mye på,men det er enkelt å ta av litt på et papir eller tørke av litt på siden...
Ling Skrevet 23. september 2005 #3 Skrevet 23. september 2005 Jeg anbefaler Lash Queen Ditto! Og gjerne i brun - kjempelekker på dagen!
Salt Skrevet 23. september 2005 #4 Skrevet 23. september 2005 Jeg foretrekker også Lash Queen av de to. Den er faktisk en av favorittene mine
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2005 #5 Skrevet 23. september 2005 Jeg har brukt Generous veldig mye, men nå har jeg prøvd Lash Queen og er fornøyd med den. Det geniale med HR er jo at de ikke sverter - og at de er tårefaste. Syns nok at Generous gir mer volum enn LQ - og jeg syns begge disse er bedre enn Spectacular.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå