Lolllll Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Hvilke steder kjenner dere til at man får rabatterte billetter / kjøp som honnør? Jeg vet av: - Buss, tog, ferge - Svømmehaller Kjenner dere til flere tilfeller? Både lokale tilbud og alle andre rabatterte priser?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Tenker du honnør som i pensjonist eller honnør som i uføretrygdet? Det er nemlig en vesentlig forskjell, flere steder gir de over 67år rabatt mens de som er uføretrygdet får ikke samme rabatt. Anonymkode: f710d...f6c
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Ikke akkurat billetter, men flere foreninger har lavere medlemsavgift for pensjonister og trygdede. Ellers gir kinoen her hele 10 kr i rabatt på billetten. 😛 Anonymkode: 0479b...9ad 1
Ullvott Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker du honnør som i pensjonist eller honnør som i uføretrygdet? Det er nemlig en vesentlig forskjell, flere steder gir de over 67år rabatt mens de som er uføretrygdet får ikke samme rabatt. Anonymkode: f710d...f6c De stedene jeg kjenner til står det "Honnør" uten spesifikasjoner på at det kun gjelder alder. Foruten kollektivtransport og svømmehall har jeg fått rabatt på - kino (det er bare bittelitt) - museer/utstillinger - treningsstudio (jeg undersøkte litt rundt og forskjellene er store) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå