AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Men mannen vil absolutt ikke det. Jeg er så ulykkelig og nesten deprimert for dette. Kranglene våre går alltid ut på dette, men han er urokkelig. Likevel synes jeg det er så urettferdig, han bestemmer og da må jeg bare døyve behovet litt. Noen andre i samme situasjon? Går lengselen noen gang over? Jeg har hatt det sånn i mange år Anonymkode: e116d...88a 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Enten får du suck it up, eller så får du finne deg en annen mann som vil ha barn med deg. Anonymkode: 4b173...a38 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Håper han går og steriliserer seg, før du "plutselig" blir gravid på prevensjon. Anonymkode: ef350...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 Vel, her vil ikke mannen ha flere enn ett barn. Jeg tenker at begge må ha lyst på flere barn hvis det skal være aktuelt med flere, så i stedet for å fokusere på at det hadde vært fint med flere er jeg takknemlig over barnet vi har og fokuserer på fordelene med at barnet begynner å bli større. Du må nesten finne ut om det er viktigst for deg med ett barn til eller om det er viktigst for deg å fortsette å holde sammen med faren til de to du har, for du kan ikke regne med at han skal ombestemme seg. Anonymkode: d6e9a...2db 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Håper han går og steriliserer seg, før du "plutselig" blir gravid på prevensjon. Anonymkode: ef350...4ed Det kunne jeg aldri ha gjort Anonymkode: e116d...88a 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #6 Skrevet 23. august 2021 Du har to gutter? Anonymkode: 3b106...3bc
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #7 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har to gutter? Anonymkode: 3b106...3bc Er gravid med gutt nr 2, og skjønte med en gang jeg fikk vite det at folk kommer til å anta at jeg prøver på jente hvis jeg skal ha nr 3 i fremtiden 🙄 Sykt irriterende! Jeg ønsker meg 3 barn, uavhengig av kjønn! Godt mulig at TS ønsker det samme. Merkelig at 2 barn, gutt og jente liksom skal være idealet for alle.. Anonymkode: 7a3bd...69c 4
Brunello Skrevet 23. august 2021 #8 Skrevet 23. august 2021 Vær fornøyd med at du har to barn. De eneste jeg har medfølelse med i denne sammenheng er de som ikke klarer å få barn. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #9 Skrevet 23. august 2021 Typisk sitausjon dette. Kvinnen vil ha nr tre, mennen vil ikke. Norge trenger barn og kvinner oppfordres til å føde flere, men det nytter ikke når mennene ikke vil 😛 TS, det er en fare for at du ender opp med å angre på barnet du ikke fikk og bli bitter på mannen i dette tilfellet. Dere bør i alle fall snakke grundig om temaet, slik at det ikke ender med skilsmisse etter noen år. Anonymkode: 4b7a2...e3b 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #10 Skrevet 23. august 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Norge trenger barn Anonymkode: 4b7a2...e3b Klimaet trenger ikke flere mennesker. Anonymkode: 4b173...a38 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #11 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klimaet trenger ikke flere mennesker. Anonymkode: 4b173...a38 Vel, det budskapet bør du vel si til omtrent alle andre land enn til Norge. Jeg er enig med deg, men det er andre land som burde gjøre noe med det! Anonymkode: 3420b...055
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #12 Skrevet 23. august 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Vel, det budskapet bør du vel si til omtrent alle andre land enn til Norge. Jeg er enig med deg, men det er andre land som burde gjøre noe med det! Anonymkode: 3420b...055 Joda, men Norge er et rikt land og det brukes mer her for en familie med tre barn sammenlignet med en familie i India med 8+ barn. Anonymkode: 4b173...a38
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #13 Skrevet 23. august 2021 Jeg har også veldig lyst på et barn nr. tre, men det er uaktuelt med flere for mannen. Jeg forstår argumentene hans, så selv jeg ikke har det på samme måte, gir det mening at det er viktig for ham. Å oppleve en gang til å få et lite, fantastisk menneske inn i familien, babytid igjen, være en litt større flokk, det kommer jeg nok til å ha lyst til så lenge det er fysisk mulig. Men jeg fokuserer på hvor heldig jeg tross alt er. Jeg velger mannen min, og familien samlet over et barn til, helt uten tvil. Så jeg lengter egentlig ikke, unntatt når jeg sitter og prater med venninnen min som er gravid med sin tredje, eller venneparet vårt som nettopp fikk nr tre. Babylukt og smil får det til å rasle i eggstokkene, altså. Men. urettferdig syns jeg ikke det er. Anonymkode: 6e955...b59 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #14 Skrevet 23. august 2021 Hos oss var det omvendt, mannen hadde lyst på 3 og jeg 2. Han overtalte meg til slutt da han understrekte hvor viktig det var for han. Tror du bør ta en skikkelig samtale med mannen din og forklare hvor mye det betyr for deg. Anonymkode: 287cd...daa 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #15 Skrevet 23. august 2021 3 er stress. 2 er ro. Mvh. Trebarnsmor Anonymkode: 0437b...352
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #16 Skrevet 23. august 2021 Virkelig.... Ikke ødelegg deg selv og forholdet på grunn av dette. Ulykkelig og deperimert? Krangling? Jeg er i et vanvittig godt forhold. Men tross ingen feil med noen av oss, 7 prøverørsforsøk, og 5 år med prøving, forble vil barnløse. Slik ble livet, det er greit. Ei nær venninne av meg har kun truffet håpløse menn, og har så langt aldri hatt ett genuint og godt forhold. Men hun er lykkelig, og setter pris på det hun har. Mine foreldre har sine to, ønskede barn. Men begge valgte å flytte langt unna. De er ensomme, men har funnet andre gleder. Enhver sorg er privat, og lov å føle på. Men la sorgen bli en del av livet, ikke selve livet. Det er destruktivt. Og jeg kan også love deg at dette er noe dine barn føler på - er det noe du ønsker? Anonymkode: 32985...09c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå