Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Et spørsmål til dere med erfaring med lillelam dress. Jeg har kjøpt en i str 62 selv, fordi jeg fikk tips om at dette var en grei størrelse å ha. Jeg har nå fått en i gave i str 68. Det jeg lurer på er om det er vits å ha en i hver størrelse, eller om du kan «hoppe over» størrelser med de dressene? Hadde det vært bedre å bytte den jeg fikk i gave til 74? Takk på forhånd hvis noen vil hjelpe meg her 🐑

Anonymkode: e282b...d3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så vanskelig å si før man vet hvor stort barnet er og hvordan det vokser. Jeg har hatt både et barn som var kjeeempelenge rundt str. 68, men også ett barn som nesten hoppet over den. Gikk omtrent rett fra 62 til 74 da. 

Så helst hadde jeg byttet når jeg vet nærmere hvordan dette er. Hvis det ikke er mulig (byttefrist?) så ville jeg byttet til 74, for å være mer sikret å kunne bruke begge.

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei! Et spørsmål til dere med erfaring med lillelam dress. Jeg har kjøpt en i str 62 selv, fordi jeg fikk tips om at dette var en grei størrelse å ha. Jeg har nå fått en i gave i str 68. Det jeg lurer på er om det er vits å ha en i hver størrelse, eller om du kan «hoppe over» størrelser med de dressene? Hadde det vært bedre å bytte den jeg fikk i gave til 74? Takk på forhånd hvis noen vil hjelpe meg her 🐑

Men trenger du en ulldress i str 74 med tanke på sesongen? 

Vår første ble født i oktober og vi brukte lillelamdress i str 62 hele første vinteren. Til neste vinter brukte hun klær i 80-86.

Anonymkode: 1b0ab...94e

Skrevet

Kommer an på hvem str barnet bruker?

vår gutt fylte 1 år i oktober i fjor, og han brukte da str 80 i lillelam dressen hele høsten/vinteren og ut våren… 

Nå når han blir 2 kjøper jeg den i 92. Syns de holder lenge..

Anonymkode: f18b6...7d7

Skrevet

Takker for svar og tilbakemeldinger! Jeg hadde ikke tenkt på det med sesong, men det var ett godt tips mtp str 74 ☺️ Jeg endte opp med å bytte det jeg har fra før av til str 56, slik at jeg nå har 56 og 68! Da skal det nok passe bedre med sesong. Et tips jeg fikk på butikken var å klippe trådene på «bretten» i armer og ben, da kan dressen brettes ned! Tenkte å skrive det her i tilfelle noen lurer på det samme.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...