AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #1 Skrevet 23. august 2021 Når ein drikk kaffi venner jo kroppen seg til mengda koffein, og energinivået vil berre kome til "normalnivået" etter jevn drikking med kaffi. Eg lurer på kor lang tid det tar før kroppen kjem tilbake til normalt energinivå dersom ein sluttar å drikke det. Eg føler at kaffi raukøyrer kroppen min, og tennene for den saks skyld. 😅 Må ein også slute å drikke te for å venne seg av koffein? Anonymkode: 23743...aa1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #2 Skrevet 23. august 2021 Ikke så vitenskapelig, men min erfaring er tre dager. Dag 1: hodepine og groggy. Dag 2: litt groggy. Dag 3: helt fin. Anonymkode: c3cbb...1f8
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #3 Skrevet 23. august 2021 Fjorten dager tok det for meg. Men mye lenger tid for å venne seg til kaffe igjen, dvs tåle koffeinet uten å være våken hele natten etterpå. Anonymkode: 018ec...781
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #4 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke så vitenskapelig, men min erfaring er tre dager. Dag 1: hodepine og groggy. Dag 2: litt groggy. Dag 3: helt fin. Anonymkode: c3cbb...1f8 Berre 3 dager?🙂 Kor mykje kaffi/koffein pleide du å drikke daglig før? Anonymkode: 23743...aa1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #5 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Berre 3 dager?🙂 Kor mykje kaffi/koffein pleide du å drikke daglig før? Anonymkode: 23743...aa1 Ca tre kopper (to til frokost, en etter lunsj). Jeg var med på et arrangement en gang der vi ikke fikk kaffe (ikke helserelatert eller noe), og alle jeg snakket med om dette var enige i at hodepine og sånt kun var et problem første dagen og til nød dag to. De gledet seg til ordentlig kaffe etterpå, men hadde ingen fysiske symptomer. 14 dager høres veldig mye ut. Anonymkode: c3cbb...1f8
GammelKaktus Skrevet 23. august 2021 #6 Skrevet 23. august 2021 Jeg kan få hodepine en dag eller no om jeg kutter kaffen og jeg elsker kaffe og drikker en del men altså, får vondt i hodet første dagen og det er det. Drikker ikke te med koffein jeg, har bare de som er uten.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #7 Skrevet 23. august 2021 Jeg trenger ingen dager for å avvenne kroppen fra koffein. Jeg drikker 4 - 5 kopper kaffe på jobb i ukene, og kan fint droppe kaffe i helgen uten ubehag. Anonymkode: 04346...4ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå