Gå til innhold

Dameklipp vs herreklipp

Anbefalte innlegg

Gjest Marte79
Skrevet

Hvorfor er herreklipp alltid billigere en dameklipp, selvom dame har kortere hår?

Jeg har hatt time hos frisør. Vasking, klipping, føning (skulderlangt hår). Ikke noe spesielt ellers. Betalte 800kr.

Da jeg var ferdig, var det kjæresten sin tur. Samme frisør, samme dame som klippet meg, klippet han. Han har mye lengre hår enn meg. Vasking, klipping, føning. Det tok like mye tid som min behandling. Han betalte 500kr! 
Trodde før at herreklipp er billigere fordi de har som regel kortere hår, men synes dette er urettferdig! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig i at det er urettferdig. Damer er vel så dumme at vi godtar å betale mer…?

Anonymkode: 31626...a94

Skrevet
Marte79 skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er herreklipp alltid billigere en dameklipp, selvom dame har kortere hår?

Jeg har hatt time hos frisør. Vasking, klipping, føning (skulderlangt hår). Ikke noe spesielt ellers. Betalte 800kr.

Da jeg var ferdig, var det kjæresten sin tur. Samme frisør, samme dame som klippet meg, klippet han. Han har mye lengre hår enn meg. Vasking, klipping, føning. Det tok like mye tid som min behandling. Han betalte 500kr! 
Trodde før at herreklipp er billigere fordi de har som regel kortere hår, men synes dette er urettferdig! 

Bare si du identifiserer deg om mann så får du herreklipp til lavere pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...